abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217973441
Dit verhaal is krom
TS spreekt zichzelf tegen
Eerder zegt hij dat ze goed voor hem was en eigenlijk te lief
In zijn laatste bericht zegt hij ondanks ze niet goed voor me was heb ik veel verdriet
  Spellchecker dinsdag 17 juni 2025 @ 22:36:55 #102
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_217973465
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 22:33 schreef Cupfighter het volgende:
Dit verhaal is krom
TS spreekt zichzelf tegen
Eerder zegt hij dat ze goed voor hem was en eigenlijk te lief
In zijn laatste bericht zegt hij ondanks ze niet goed voor me was heb ik veel verdriet
Het is al laat.
pi_217973499
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 22:36 schreef maily het volgende:

[..]
Het is al laat.
Ja sorry ik ben wantrouwig, ik heb teveel van dit soort dingen gezien zeker van personen die hier als eerste en enige bericht hier op R&P posten
pi_217973593
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 22:08 schreef Lennard53 het volgende:
Is er nog iemand online? Ondanks dat ze niet goed was voor mij heb ik veel verdriet
Ja de groeten. Je reageert bijzonder selectief. Veel van de eerder hier geposte reacties geef je geen enkele reactie op.
pi_217973899
Ik bedoel ze was heel lief voor me en had het beste met me voor. Met dat ze niet goed voor mij was bedoel ik dat ze soms uitzichtloos was als ze een paar nachten niet kon slapen. En dat was erg moeilijk voor mij. En toch heb ik verdriet. Dat kan ik niet rijmen.
  Spellchecker dinsdag 17 juni 2025 @ 23:22:15 #106
197773 crew  maily
pi_217973923
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 23:18 schreef Lennard53 het volgende:
Ik bedoel ze was heel lief voor me en had het beste met me voor. Met dat ze niet goed voor mij was bedoel ik dat ze soms uitzichtloos was als ze een paar nachten niet kon slapen. En dat was erg moeilijk voor mij. En toch heb ik verdriet. Dat kan ik niet rijmen.
Het is toch een soort van rouwproces.
Dat kost tijd.

Sterkte.
pi_217973985
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 22:51 schreef Iceage het volgende:

[..]
Ja de groeten. Je reageert bijzonder selectief. Veel van de eerder hier geposte reacties geef je geen enkele reactie op.
Dit inderdaad
  woensdag 18 juni 2025 @ 07:01:30 #108
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_217974440
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 22:51 schreef Iceage het volgende:

[..]
Ik heb het nu ook wel gezien met dit topic.
pi_217976118
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 23:18 schreef Lennard53 het volgende:
je blijft hangen
het lijkt of je vooral haar nadelen wilt benadrukken om voor jezelf te rechtvaardigen dat je de relatie hebt beëindigd.
Het beëindigen van de relatie heb je zelf voor gekozen, wil je horen goed gedaan???
sta achter je keuze en ga verder met je leven ipv te simpen
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_217976176
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 19:21 schreef Lennard53 het volgende:
Soms vraag ik me af of ik bij een eventuele volgende vriendin mezelf moet veranderen. Is het echt zo erg als je als man een mooie vrouw op tv voorbij ziet komen dat je dan zegt dat je iemand mooi of knap vindt?
Nee, dat is niet erg. De meeste mensen zijn van nature niet bijzonder knap of mooi, of zo, maar voor mij persoonlijk hoeft dat ook niet. Als een persoon dus een beetje bij de pinken is, zal hij of zij dat heus wel snappen. Mooi zijn daar draait het niet om in het leven.

Dat gezegd hebbende, iedereen vindt het leuk om zo nu en dan eens complimentjes te ontvangen, helemaal van je partner. Ze moeten alleen wel ergens op slaan. Bij mijn vrouw bijvoorbeeld zeg ik het als ze lekker ruikt of leuke kleding aan heeft. En dan kan het ook geen kwaad als ik eens een gruwelijk lekker wijf op straat of televisie zie - want ja ze bestaan - en daar wat over zeg in het bijzijn van mijn vrouw. Sterker nog, soms doen we dat samen, ook bij mannen. :D
  Spellchecker woensdag 18 juni 2025 @ 11:38:11 #111
197773 crew  maily
pi_217976202
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 19:21 schreef Lennard53 het volgende:
Soms vraag ik me af of ik bij een eventuele volgende vriendin mezelf moet veranderen. Is het echt zo erg als je als man een mooie vrouw op tv voorbij ziet komen dat je dan zegt dat je iemand mooi of knap vindt?
Waarom moet jij je veranderen?

Je past bij elkaar of niet. :!
pi_217978691
Ik begrijp dat dit topic wat raar overkomt. Ik denk alleen soms dat ik fouten heb gemaakt bij m'n ex waarmee het net uit is. Ze was schoon op zichzelf maar zweette best snel en ik begon daar, vooral op het laatst van onze relatie, weleens opmerkingen over te maken. Van dat het sterk rook of een grapje van heb je een scheetje gelaten. Ik wist dat zij zich schaamde. In het begin van de relatie was ik veel liever en zei ik van geeft niet hoor schat maar de laatste tijd zei ik niet meer dat het niet erg was. Dan liet ik meer merken dat het ruikbaar was voor mij. Zei van de geur is wel sterk enzo. Ze douchte heel vaak maar goed.

Was ik te eerlijk naar haar?
  woensdag 18 juni 2025 @ 17:36:55 #113
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217978718
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 17:32 schreef Lennard53 het volgende:
Ik begrijp dat dit topic wat raar overkomt. Ik denk alleen soms dat ik fouten heb gemaakt bij m'n ex waarmee het net uit is. Ze was schoon op zichzelf maar zweette best snel en ik begon daar, vooral op het laatst van onze relatie, weleens opmerkingen over te maken. Van dat het sterk rook of een grapje van heb je een scheetje gelaten. Ik wist dat zij zich schaamde. In het begin van de relatie was ik veel liever en zei ik van geeft niet hoor schat maar de laatste tijd zei ik niet meer dat het niet erg was. Dan liet ik meer merken dat het ruikbaar was voor mij. Zei van de geur is wel sterk enzo. Ze douchte heel vaak maar goed.

Ja, hou nu maar op, hoor.
The love you take is equal to the love you make.
  Spellchecker woensdag 18 juni 2025 @ 17:38:25 #114
197773 crew  maily
pi_217978732
quote:

Wat @Lienekien zegt.
  Forum Admin woensdag 18 juni 2025 @ 19:25:55 #115
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_217979567
quote:

Ga met je grappen maar ergens anders heen.
Leuk voor de mensen die serieus reageren en tijd in je verhaal steken. :{ :{ :{
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')