Het is al laat.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:33 schreef Cupfighter het volgende:
Dit verhaal is krom
TS spreekt zichzelf tegen
Eerder zegt hij dat ze goed voor hem was en eigenlijk te lief
In zijn laatste bericht zegt hij ondanks ze niet goed voor me was heb ik veel verdriet
Ja sorry ik ben wantrouwig, ik heb teveel van dit soort dingen gezien zeker van personen die hier als eerste en enige bericht hier op R&P postenquote:
Ja de groeten. Je reageert bijzonder selectief. Veel van de eerder hier geposte reacties geef je geen enkele reactie op.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:08 schreef Lennard53 het volgende:
Is er nog iemand online? Ondanks dat ze niet goed was voor mij heb ik veel verdriet
Het is toch een soort van rouwproces.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:18 schreef Lennard53 het volgende:
Ik bedoel ze was heel lief voor me en had het beste met me voor. Met dat ze niet goed voor mij was bedoel ik dat ze soms uitzichtloos was als ze een paar nachten niet kon slapen. En dat was erg moeilijk voor mij. En toch heb ik verdriet. Dat kan ik niet rijmen.
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:51 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ja de groeten. Je reageert bijzonder selectief. Veel van de eerder hier geposte reacties geef je geen enkele reactie op.
Ik heb het nu ook wel gezien met dit topic.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:51 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ja de groeten. Je reageert bijzonder selectief. Veel van de eerder hier geposte reacties geef je geen enkele reactie op.
je blijft hangenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:18 schreef Lennard53 het volgende:
Ik bedoel ze was heel lief voor me en had het beste met me voor. Met dat ze niet goed voor mij was bedoel ik dat ze soms uitzichtloos was als ze een paar nachten niet kon slapen. En dat was erg moeilijk voor mij. En toch heb ik verdriet. Dat kan ik niet rijmen.
Nee, dat is niet erg. De meeste mensen zijn van nature niet bijzonder knap of mooi, of zo, maar voor mij persoonlijk hoeft dat ook niet. Als een persoon dus een beetje bij de pinken is, zal hij of zij dat heus wel snappen. Mooi zijn daar draait het niet om in het leven.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:21 schreef Lennard53 het volgende:
Soms vraag ik me af of ik bij een eventuele volgende vriendin mezelf moet veranderen. Is het echt zo erg als je als man een mooie vrouw op tv voorbij ziet komen dat je dan zegt dat je iemand mooi of knap vindt?
Waarom moet jij je veranderen?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:21 schreef Lennard53 het volgende:
Soms vraag ik me af of ik bij een eventuele volgende vriendin mezelf moet veranderen. Is het echt zo erg als je als man een mooie vrouw op tv voorbij ziet komen dat je dan zegt dat je iemand mooi of knap vindt?
Ja, hou nu maar op, hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:32 schreef Lennard53 het volgende:
Ik begrijp dat dit topic wat raar overkomt. Ik denk alleen soms dat ik fouten heb gemaakt bij m'n ex waarmee het net uit is. Ze was schoon op zichzelf maar zweette best snel en ik begon daar, vooral op het laatst van onze relatie, weleens opmerkingen over te maken. Van dat het sterk rook of een grapje van heb je een scheetje gelaten. Ik wist dat zij zich schaamde. In het begin van de relatie was ik veel liever en zei ik van geeft niet hoor schat maar de laatste tijd zei ik niet meer dat het niet erg was. Dan liet ik meer merken dat het ruikbaar was voor mij. Zei van de geur is wel sterk enzo. Ze douchte heel vaak maar goed.
Was ik te eerlijk naar haar?
Wat @Lienekien zegt.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:32 schreef Lennard53 het volgende:
Ik begrijp dat dit topic wat raar overkomt. Ik denk alleen soms dat ik fouten heb gemaakt bij m'n ex waarmee het net uit is. Ze was schoon op zichzelf maar zweette best snel en ik begon daar, vooral op het laatst van onze relatie, weleens opmerkingen over te maken. Van dat het sterk rook of een grapje van heb je een scheetje gelaten. Ik wist dat zij zich schaamde. In het begin van de relatie was ik veel liever en zei ik van geeft niet hoor schat maar de laatste tijd zei ik niet meer dat het niet erg was. Dan liet ik meer merken dat het ruikbaar was voor mij. Zei van de geur is wel sterk enzo. Ze douchte heel vaak maar goed.
Ga met je grappen maar ergens anders heen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:32 schreef Lennard53 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |