Heb ik gedaan. Mag van 6 naar 8 paracetamol per dag, liever niet te vaak ibu. Alternatief gaat prednison worden en dat wil ik echt nog niet.quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:43 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat ontzettend rot van die pijn joh, kan je met h.a. overleggen over betere pijnstilling?
Ik hoor je er best veel ovrr
Goede vraag. Je zegt dingen af, vermijdt dingen en slaapt slecht. Dan lijkt me dat je wel toe bent aan het zwaardere werk.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:44 schreef derLudolf het volgende:
8*500mg paracetamol mag toch altijd wel @:Kaatje1 en hoezo wil je nu nog geen prednison? Ja het is rotzooi maar ook monsterspul. Aan elk criterium wil je voldoen tot het "nu wel" wordt?
omdat het tijdelijk is en kan best veel schade kan toebrengen. Geen idee wanneer "nu wel" gaat zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:44 schreef derLudolf het volgende:
8*500mg paracetamol mag toch altijd wel @:Kaatje1 en hoezo wil je nu nog geen prednison? Ja het is rotzooi maar ook monsterspul. Aan elk criterium wil je voldoen tot het "nu wel" wordt?
Alles kan. Behalve Wim.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
omdat het tijdelijk is en kan best veel schade kan toebrengen. Geen idee wanneer "nu wel" gaat zijn.
Ik (of eigenlijk de huisarts) zit verkeerd, ik zoek het nu weer op en het is juist niet goed. De huisarts had het er een paar keer over maar de dermatoloog juist niet. Maar fysio staat wel op de planning. De fysiotherapeut bij het centrum waar ik patiënt ben en die dat doet is er nu niet, haar bellen staat voor maandag op de planningquote:Op donderdag 19 juni 2025 18:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Alles kan. Behalve Wim.
Geen idee op welke termijn prednison schadelijk is, maar meestal ben je na één of twee weken er een klaar mee en kun je weer een tijd zonder.
Ik vorige week vrijdag. Stadswandeling en Nederlands Mijnmuseum in Heerlenquote:Op donderdag 19 juni 2025 18:01 schreef sigme het volgende:
Ik heb de vandaag teamuitje. Anderhalf uur wandelen door mooi natuurgebied, anderhalf uurvaren met fluisterboot. Met dit weer , uitstekend te doen.
Nu een hapje eten maar ik wacht even tot de rij voor het buffer is opgelost.
Heb jij ook dat je je lymfeknopen moet 'aanzetten' en dan jezelf weird moet aaien om herstel en betere afvoer te stimuleren of is dat een hobby die ik vooral mag oppakken omdat er in me gesneden is?quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Mag van 6 naar 8 paracetamol per dag, liever niet te vaak ibu. Alternatief gaat prednison worden en dat wil ik echt nog niet.
Begrijp op fora dat dit weer echt doffe ellende is voor iedereen. Alles zwelt op en dat doet zeer. Merk het heel erg aan de steunkousen, die knellen nu erg. Daarnaast zijn ze ook heet. Maar niet aandoen (laatst een dagje gedaan) is helaas nog pijnlijker.
Dus uitzitten, af en toe klagen en rustig aan doen.
Net een heel fijn en informatief webinar gehad over werk. Alleen voor onze clienten is het nog niet veel fijner.
Nee dat heb ik niet. Maar lymfoedeem (vocht wat niet afgevoerd kan worden) is wat anders dan lipoedeem (vet dat niet afgevoerd kan worden). Eerste heb ik in mijn onderbenen en dat kan redelijk onder controle gehouden worden met de steunkousen. En weird of niet weird, aaien is inderdaad geen pretje, denk dat jij ook wel weet wat huidpijn is.quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb jij ook dat je je lymfeknopen moet 'aanzetten' en dan jezelf weird moet aaien om herstel en betere afvoer te stimuleren of is dat een hobby die ik vooral mag oppakken omdat er in me gesneden is?
Ik heb dat dus in mijn bovenlijf, en nu blijk ik tot mijn grote verbazing daar zelf met weird aaien de afvoer enorm van te kunnen stimuleren (in opdracht van en met uitleg van oedeemfysio). En heb ook uitleg gekregen over benen, waar het ook schijnt te werken.quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet. Maar lymfoedeem (vocht wat niet afgevoerd kan worden) is wat anders dan lipoedeem (vet dat niet afgevoerd kan worden). Eerste heb ik in mijn onderbenen en dat kan redelijk onder controle gehouden worden met de steunkousen. En weird of niet weird, aaien is inderdaad geen pretje, denk dat jij ook wel weet wat huidpijn is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een leed allemaal overal![]()
Ik koop maar gewoon nog wat biljetjes![]()
Oei oei oei![]()
Deze(voor ¤ 426 all-in)
[ afbeelding ]
of deze(voor ¤ 307 all-in)?
[ afbeelding ]
Of is dat wel de juiste vraag?
AllebeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan heeft er tenminste iemand hier een goede dag
Spoilers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
AllebeiDan heeft er tenminste iemand hier een goede dag
quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mooi dat ik gisteren voor wat extra billetjesbestedingsgeld heb gezorgd voor je
WatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hotel!quote:
Ja maar hoezo vies voelen. Mevrouwtje ik-ga-wel-een-dagje-eerder-kan-ik-lekker-24-uur-in-bad-liggenquote:
Alles is nu kutquote:Op donderdag 19 juni 2025 20:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben vandaag de barbecue maar in elkaar gezet. Vandaag valt het niet zo op dat we eigenlijk niet zo blij zijn met deze nieuwe. Niet dat er iets mis mee is, maar de euforie van de eerste bbq hebben we nu niet meer natuurlijk.
Morgen is alles vast ook nog kut dus we gaan naar de woonboulevard. Moet gebeuren en morgen is er wel een mooi moment voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |