Dat is gewoon dom en tanterlui. Dan sta je nog langer te wachten dan te lopen.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:37 schreef theodoorpaardje het volgende:
eens. ik ga elke dag met de bus naar het station.. ja. Zie ik soms mensen die vanaf het station de VOLGENDE STOP (echt 2m van het station vandaan) eruitstappen.
Dan neem je toch de fiets... ben je er over een kwartier.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:34 schreef Hogwarts het volgende:
Ja want iedereen heeft zin/tijd om drie kwartier heen en terug te lopen
slaat volkomen nergens op! zijn ook gewoon jonge (soms dikke) mensen en dan denk je al helemaal.. zou je niet beter lopen?quote:Op maandag 16 juni 2025 10:39 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Dat is gewoon dom en tanterlui. Dan sta je nog langer te wachten dan te lopen.
In Rotterdam zie je dat vaak bij de Blaak. Stroomt vol en de volgende halte is de bus weer gedeeltelijk leeg....quote:Op maandag 16 juni 2025 10:37 schreef theodoorpaardje het volgende:
eens. ik ga elke dag met de bus naar het station.. ja. Zie ik soms mensen die vanaf het station de VOLGENDE STOP (echt 2m van het station vandaan) eruitstappen.
En je maakt het nog onveiliger voor kinderen ook door het verkeer nog drukker te maken.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:44 schreef Black-Death het volgende:
Zeer terechte klacht. Verbaas me er elke dag over als ik de kinderen naar school breng. 15 minuten lopen (op kleutertempo). Maar ik zie genoeg mensen die dichter bij school wonen élke dag de kinderen met de auto naar school brengen. En wel klagen dat het 'zo druk is om de school' en dat 'je de auto niet kwijt kan'.
Flikker toch op, hondsluie varkens
Ja weekboodschappen doe je lastig lopend, dan snap ik wel.quote:Op maandag 16 juni 2025 11:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Ligt ook wel een beetje aan de situatie natuurlijk. Als ik weekboodschappen moet doen en mijn dochter van net 1 bij me heb ga ik toch echt lekker met de auto naar de supermarkt hoor. Voor een boodschapje tussendoor als ze niet mee hoeft dan loop ik gewoon.
Ja, maar die mensen moeten hun kinderen wel met de auto naar school brengen, want het is veel te gevaarlijk om te lopen met al die auto's rond de schoolquote:Op maandag 16 juni 2025 10:44 schreef Black-Death het volgende:
Zeer terechte klacht. Verbaas me er elke dag over als ik de kinderen naar school breng. 15 minuten lopen (op kleutertempo). Maar ik zie genoeg mensen die dichter bij school wonen élke dag de kinderen met de auto naar school brengen. En wel klagen dat het 'zo druk is om de school' en dat 'je de auto niet kwijt kan'.
Nou op die korte stukjes ben je lopend vaak ongeveer even snel.. als 2 minuten zo'n wereld van verschil maken, moet je je leven anders inrichten.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:26 schreef arvensis het volgende:
Tja, niet iedereen heeft oneindige vrije tijd gedurende de dag.
Als jij vindt dat je dit soort commentaar kunt geven, dan moet je deze ook accepteren:quote:Op maandag 16 juni 2025 13:31 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nou op die korte stukjes ben je lopend vaak ongeveer even snel.. als 2 minuten zo'n wereld van verschil maken, moet je je leven anders inrichten.
Ik ben zo iemand, maar dan alleen als ik daarna direct door moet rijden richting m’n werk.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:44 schreef Black-Death het volgende:
2 meter van het station? I call bullshitquote:Op maandag 16 juni 2025 10:37 schreef theodoorpaardje het volgende:
Ik pak de auto wanneer ik wil.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:32 schreef Mikeytt het volgende:
En dan heb ik het over mensen die gewoon normaal kunnen lopen. Je hebt dus serieus van die mensen die de auto pakken voor een rit van 5 minutenEn ons maar afvragen waarom iedereen tanterdik is tegenwoordig.
Als het een wandeling van minder dan 3 kwartier is, kan je toch gewoon te voet? Desnoods met de fiets? Ook nog eens gezonder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |