Daarom zit ze nu ergens in Nigeria, want dat kleine ding van jou, dat doet niks.quote:Op maandag 16 juni 2025 09:57 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Net als je zus, maar die heeft wel zin.
45cm is voor haar wel klein idd.quote:Op maandag 16 juni 2025 09:59 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Daarom zit ze nu ergens in Nigeria, want dat kleine ding van jou, dat doet niks.
Mooi, ik heb dat ook, maar dan pas op vrijdag. Maandag heb ik ook een tijdje gehad, en op zich is maandag beter denk ik.quote:Op maandag 16 juni 2025 11:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik werk sinds kort 4 dagen en ben vrij op maandagen, had ik veel eerder moeten doen
Ja ik denk dat er wel iets moet zijn buiten verlof en ziekte. Iets waarbij je misschien niet kan omdat je hele slechte nachtrust hebt gehad. Hangt er ook van af welk werk je doet, maar stel je werkt met gevaarlijke machines, dan moet je toch echt wel goed uitgerust zijn en mentaal erbij.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:32 schreef Hogwarts het volgende:
Soms heb je geen zin en soms heb je gewoon echt 0,0 zin, voor dat laatste moeten er gewoon geen zin dagen komen, iets van 10 werkdagen in de week dat je kunt nemen en dat je wordt doorbetaald.
Amateurquote:Op maandag 16 juni 2025 12:47 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Als je nu nog steeds niet van minimaal een miljoen aan investeringen leeft snap je er niks van
Ja sorry ik had niet genoeg geld om te investeren.quote:Op maandag 16 juni 2025 12:47 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Als je nu nog steeds niet van minimaal een miljoen aan investeringen leeft snap je er niks van
Niet weten dat woensdag de beste vrije dag is:quote:Op maandag 16 juni 2025 11:20 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Mooi, ik heb dat ook, maar dan pas op vrijdag. Maandag heb ik ook een tijdje gehad, en op zich is maandag beter denk ik.
De meeste mensen prefereren vrijdag, dus als vrijdag niet je vrije dag is, kun je hem vaak ook veel eerder peren. Als vrijdag wel je vrije dag is, moet je donderdag vaak toch echt wel volmaken, en je kan niet later of eerder beginnen/vertrekken op de maandag of zo.
Alleen het nadeel met maandag is dan weer dat veel feestdagen op maandag beginnen.
Ja ik weet niet, de woensdag... Is zo in het midden, zit nergens echt bij. Maar twee dagen in het weekend om bij te komen. Nu heb ik er bam direct drie. Maar ja in het midden zo'n reddingsboei steeds, dat zou ook wel fijn zijn.quote:Op maandag 16 juni 2025 14:34 schreef YoopY het volgende:
[..]
Niet weten dat woensdag de beste vrije dag is:
Na het weekend ff 2 dagen buffelen, dan gelijk een dag vrij; de donderdag beetje de klusjes afmaken en vrijdag, zoals gezegd kun je toch al rustig aan doen want het weekend staat voor de deur en al je collegae zijn toch al weg.
Precies. Omdat zoveel mensen dat niet weten. Jaren gedaan en nog geen spijt van gehad.quote:Op maandag 16 juni 2025 14:52 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, de woensdag... Is zo in het midden, zit nergens echt bij. Maar twee dagen in het weekend om bij te komen. Nu heb ik er bam direct drie. Maar ja in het midden zo'n reddingsboei steeds, dat zou ook wel fijn zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |