abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 juni 2025 @ 08:10:17 #280
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217959277
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 08:09 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Israël is volledig verantwoordelijk voor de escalatie tussen Israël en Iran. Niemand heeft Israël gedwongen Iran aan te vallen.

Zo moeilijk is het niet. Je kan je niet altijd schuilen achter "We are always the victim"
Nee hoor, Iran valt Israël al decennialang aan en was bezig kernwapens de produceren die een groot gevaar zouden zijn voor Israël en trouwens heel het Westen. Dit gevaar elimineren is dus helaas noodzakelijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217959282
quote:
14s.gif Op maandag 16 juni 2025 08:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, Iran valt Israël al decennialang aan en was bezig kernwapens de produceren die een groot gevaar zouden zijn voor Israël en trouwens heel het Westen. Dit gevaar elimineren is dus helaas noodzakelijk.
Dit soort uitspraken werken misschien in een circlejerk maar niet hier. Israël is de agressor, niet andersom
pi_217959288
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 08:09 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Israël is volledig verantwoordelijk voor de escalatie tussen Israël en Iran. Niemand heeft Israël gedwongen Iran aan te vallen.

Zo moeilijk is het niet. Je kan je niet altijd schuilen achter "We are always the victim"
Die bejaarde pipo in zijn soepjurk roept vijf keer per dag op tot de volledige vernietiging van Israël en het Joodse volk maar jij gunt hem een atoombommetje of drie?

Zit er iets in het water dat de wereld steeds achterlijker maakt of zo?
  Moderator maandag 16 juni 2025 @ 08:12:44 #283
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_217959293
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 08:11 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Dit soort uitspraken werken misschien in een circlejerk maar niet hier. Israël is de agressor, niet andersom
Proberen in te laten zien dat Israël een stel honden zijn aan @HowardRoark :') _O-

Heel veel succes makker :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 16 juni 2025 @ 08:12:57 #284
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217959294
quote:

[..]
Dat zijn ze beide. Denk dat het weinig goeds gaat brengen de komende tijd.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_217959297
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 08:12 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Die bejaarde pipo in zijn soepjurk roept vijf keer per dag op tot de volledige vernietiging van Israël en het Joodse volk maar jij gunt hem een atoombommetje of drie?

Zit er iets in het water dat de wereld steeds achterlijker maakt of zo?
Heel veel woorden maar je zegt niks. Israel is de agressor, niet Iran. Ontkennen van feiten vanuit fanatisme en loyaliteit aan Israel gaat hier niet werken
pi_217959298
quote:
10s.gif Op maandag 16 juni 2025 08:12 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Proberen in te laten zien dat Israël een stel honden zijn aan @:HowardRoark :') _O-

Heel veel succes makker :)
Ja beetle lullen tegen een klaagmuur op deze manier :+
  maandag 16 juni 2025 @ 08:13:42 #287
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217959300
quote:

[..]
Nee hoor, het is simpelweg niet waar wat je zegt. Israël wordt al decennialang bedreigt door Iran en diens proxies.

Het blijkt ook dat je nogal veel liegt. Zo stelde je dus ook al dat het Israëlische leger zich verschuilt tussen hun burgers en dat men interceptors van de Iron Dome in dichtbevolkte gebieden heeft staan. Allemaal niet waar.
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2025 08:12 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat zijn ze beide. Denk dat het weinig goeds gaat brengen de komende tijd.
Israël is geen agressor.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 16 juni 2025 @ 08:14:49 #288
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_217959304
https://www.rtl.nl/nieuws(...)nt-en-wetenschappers

Israëlische minister: 'Inwoners Teheran zullen spoedig prijs betalen'
"De inwoners van Teheran zullen binnenkort de prijs betalen." Dat schrijft de Israëlische minister van Defensie Israel Katz op X. Hij reageert via het sociale platform op raketaanvallen van Iran op Israëlische burgerdoelen, waarbij vannacht vier doden vielen. Katz stelt dat de 'dictator uit Teheran is veranderd in een laffe moordenaar' die 'doelbewust op Israëlische burgers schiet'. Zowel Iran als Israël voerde vannacht aanvallen uit.

twitter
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  maandag 16 juni 2025 @ 08:16:07 #289
438527 MissButterflyy
pi_217959306
quote:
14s.gif Op maandag 16 juni 2025 08:13 schreef HowardRoark het volgende:

Israël is geen agressor.
Echt geen zin in die discussie met jou hoor.
pi_217959310
Zoals een inwoner van Israël al treffend stelde, de Joden hebben in de geschiedenis wel geleerd dat als iemand zegt dat hij ze compleet uit wil roeien dat ze hem uiterst serieus moeten nemen.
  maandag 16 juni 2025 @ 08:17:37 #291
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217959312
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2025 08:16 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Je moet gewoon geen dingen zeggen die niet waar zijn. Israël wordt al decennialang bedreigt door talloze actoren in deze regio, vooral aangestuurd door het Iraanse regime.
  Moderator maandag 16 juni 2025 @ 08:17:39 #292
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_217959313
Ik ben haast op een punt beland dat ik voorstander ben van een grote bom op dat hele Midden-Oosten.
Ze vochten voordat ik geboren werd. Ze vechten nu ik er ben en ze zullen vechten lang nadat ik tot stof vergaan ben. Je gaat dit nooit oplossen.

Bekijk deze YouTube-video
4045
onlogisch
  maandag 16 juni 2025 @ 08:18:24 #293
438527 MissButterflyy
pi_217959316
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 08:14 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)nt-en-wetenschappers

Israëlische minister: 'Inwoners Teheran zullen spoedig prijs betalen'
"De inwoners van Teheran zullen binnenkort de prijs betalen." Dat schrijft de Israëlische minister van Defensie Israel Katz op X. Hij reageert via het sociale platform op raketaanvallen van Iran op Israëlische burgerdoelen, waarbij vannacht vier doden vielen. Katz stelt dat de 'dictator uit Teheran is veranderd in een laffe moordenaar' die 'doelbewust op Israëlische burgers schiet'. Zowel Iran als Israël voerde vannacht aanvallen uit.
Wraak, op wraak, op wraak.
En talloze burgerdoden aan beide kanten zijn degenen die het moeten ontgelden aan beide zijden.
Katz is zeker ook geen lieverdje. Was hij niet in de plaats gekomen voor een defensie minister die er vorig jaar mee is gekapt omdat hij het niet eens was met het agressieve beleid van Netanyanu?
  maandag 16 juni 2025 @ 08:19:59 #294
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217959322
quote:
7s.gif Op maandag 16 juni 2025 08:17 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben haast op een punt beland dat ik voorstander ben van een grote bom op dat hele Midden-Oosten.
Ze vochten voordat ik geboren werd. Ze vechten nu ik er ben en ze zullen vechten lang nadat ik tot stof vergaan ben. Je gaat dit nooit oplossen.
Als het nucleaire vermogen van Iran wordt geëlimineerd en het Iraanse regime wordt vervangen door normale leiders, is er eigenlijk geen probleem meer in deze regio. Dan staan de terreurgroeperingen als Hamas, Hezbollah en de Houthi's namelijk ook buitenspel. Het probleem oplossen is dus wel degelijk mogelijk.
  maandag 16 juni 2025 @ 08:20:26 #295
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_217959324
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2025 08:18 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wraak, op wraak, op wraak.
En talloze burgerdoden aan beide kanten zijn degenen die het moeten ontgelden aan beide zijden.
Katz is zeker ook geen lieverdje. Was hij niet in de plaats gekomen voor een defensie minister die er vorig jaar mee is gekapt omdat hij het niet eens was met het agressieve beleid van Netanyanu?
Dat klopt.

https://nos.nl/artikel/25(...)re-fronten-actief-is
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_217959327
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2025 08:16 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Mag Israël voorkomen dat een hamas, hezbollah, plo, pflp, islamic jihad, houthi's rebellen, Iran, Syrië hen vernietigd?
pi_217959328
quote:
7s.gif Op maandag 16 juni 2025 08:17 schreef onlogisch het volgende:

Bekijk deze YouTube-video
Ik denk zelfs dat ze er bijna zijn, de verhoudingen met SA, Jordanië en Egypte, Syrië zijn bijna genormaliseerd, dit proces is al jaren aan de gang, de officiële ondertekening van vriendschapsbanden tussen SA en Israël waren zelfs de directe aanleiding tot de aanval van Hamas (Iran) op 7 oktober.

De Iraanse religieuze terroristen weg en er is op geopolitiek niveau zelfs vrede, erg instabiel (Syrië bijvoorbeeld) maar dan toch.
  Moderator maandag 16 juni 2025 @ 08:24:11 #298
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_217959332
quote:
14s.gif Op maandag 16 juni 2025 08:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Als het nucleaire vermogen van Iran wordt geëlimineerd en het Iraanse regime wordt vervangen door normale leiders, is er eigenlijk geen probleem meer in deze regio. Dan staan de terreurgroeperingen als Hamas, Hezbollah en de Houthi's namelijk ook buitenspel. Het probleem oplossen is dus wel degelijk mogelijk.
Israël weghalen uit een volledig Islamitisch gebied is ook een oplossing. Je stopt geen rode mier in een hol met zwarte mieren.

Ik kies verder geen partij want beide zijn walgelijk vind ik (haatbaarden uit Iran en de kolonisten uit Israël), want geloof :') Dit hele conflict komt voort uit denkbeeldige mannetjes in het hoofd van domme Iraniërs en domme Israëliërs :D :D :D

Met als gevolg dat miljoenen kinderen hier te dupe van zijn. Veel ingewikkelder dan dit is het allemaal niet.
4045
onlogisch
  maandag 16 juni 2025 @ 08:24:34 #299
438527 MissButterflyy
pi_217959333
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 08:21 schreef Nober het volgende:

[..]
Mag Israël voorkomen dat een hamas, hezbollah, plo, pflp, islamic jihad, houthi's rebellen, Iran, Syrië hen vernietigd?
En ook niet met jou. Het is niet zwart-wit.
  maandag 16 juni 2025 @ 08:26:49 #300
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217959341
twitter

Wauw

Als dit echt is
  maandag 16 juni 2025 @ 08:26:54 #301
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217959342
quote:
7s.gif Op maandag 16 juni 2025 08:24 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Israël weghalen uit een volledig Islamitisch gebied is ook een oplossing. Je stopt geen rode mier in een hol met zwarte mieren.

Ik kies verder geen partij want beide zijn walgelijk vind ik (haatbaarden uit Iran en de kolonisten uit Israël), want geloof :') Dit hele conflict komt voort uit denkbeeldige mannetjes in het hoofd van domme Iraniërs en domme Israëliërs :D :D :D

Met als gevolg dat miljoenen kinderen hier te dupe van zijn. Veel ingewikkelder dan dit is het allemaal niet.
Een land weghalen omdat andere landen het aanvallen is geen oplossing. Zo is Oekraïne 'weghalen' uit Europa is ook geen oplossing voor de oorlog met Rusland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')