Nee hoor, Iran valt Israël al decennialang aan en was bezig kernwapens de produceren die een groot gevaar zouden zijn voor Israël en trouwens heel het Westen. Dit gevaar elimineren is dus helaas noodzakelijk.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:09 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Israël is volledig verantwoordelijk voor de escalatie tussen Israël en Iran. Niemand heeft Israël gedwongen Iran aan te vallen.
Zo moeilijk is het niet. Je kan je niet altijd schuilen achter "We are always the victim"
Dit soort uitspraken werken misschien in een circlejerk maar niet hier. Israël is de agressor, niet andersomquote:Op maandag 16 juni 2025 08:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, Iran valt Israël al decennialang aan en was bezig kernwapens de produceren die een groot gevaar zouden zijn voor Israël en trouwens heel het Westen. Dit gevaar elimineren is dus helaas noodzakelijk.
Die bejaarde pipo in zijn soepjurk roept vijf keer per dag op tot de volledige vernietiging van Israël en het Joodse volk maar jij gunt hem een atoombommetje of drie?quote:Op maandag 16 juni 2025 08:09 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Israël is volledig verantwoordelijk voor de escalatie tussen Israël en Iran. Niemand heeft Israël gedwongen Iran aan te vallen.
Zo moeilijk is het niet. Je kan je niet altijd schuilen achter "We are always the victim"
Proberen in te laten zien dat Israël een stel honden zijn aan @HowardRoarkquote:Op maandag 16 juni 2025 08:11 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken werken misschien in een circlejerk maar niet hier. Israël is de agressor, niet andersom
Dat zijn ze beide. Denk dat het weinig goeds gaat brengen de komende tijd.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:11 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken werken misschien in een circlejerk maar niet hier. Israël is de agressor, niet andersom
Heel veel woorden maar je zegt niks. Israel is de agressor, niet Iran. Ontkennen van feiten vanuit fanatisme en loyaliteit aan Israel gaat hier niet werkenquote:Op maandag 16 juni 2025 08:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die bejaarde pipo in zijn soepjurk roept vijf keer per dag op tot de volledige vernietiging van Israël en het Joodse volk maar jij gunt hem een atoombommetje of drie?
Zit er iets in het water dat de wereld steeds achterlijker maakt of zo?
Ja beetle lullen tegen een klaagmuur op deze manierquote:Op maandag 16 juni 2025 08:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Proberen in te laten zien dat Israël een stel honden zijn aan @:HowardRoark![]()
Heel veel succes makker
Nee hoor, het is simpelweg niet waar wat je zegt. Israël wordt al decennialang bedreigt door Iran en diens proxies.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:11 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Israël is geen agressor.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat zijn ze beide. Denk dat het weinig goeds gaat brengen de komende tijd.
Je moet gewoon geen dingen zeggen die niet waar zijn. Israël wordt al decennialang bedreigt door talloze actoren in deze regio, vooral aangestuurd door het Iraanse regime.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Echt geen zin in die discussie met jou hoor.
Wraak, op wraak, op wraak.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:14 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)nt-en-wetenschappers
Israëlische minister: 'Inwoners Teheran zullen spoedig prijs betalen'
"De inwoners van Teheran zullen binnenkort de prijs betalen." Dat schrijft de Israëlische minister van Defensie Israel Katz op X. Hij reageert via het sociale platform op raketaanvallen van Iran op Israëlische burgerdoelen, waarbij vannacht vier doden vielen. Katz stelt dat de 'dictator uit Teheran is veranderd in een laffe moordenaar' die 'doelbewust op Israëlische burgers schiet'. Zowel Iran als Israël voerde vannacht aanvallen uit.
Als het nucleaire vermogen van Iran wordt geëlimineerd en het Iraanse regime wordt vervangen door normale leiders, is er eigenlijk geen probleem meer in deze regio. Dan staan de terreurgroeperingen als Hamas, Hezbollah en de Houthi's namelijk ook buitenspel. Het probleem oplossen is dus wel degelijk mogelijk.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:17 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben haast op een punt beland dat ik voorstander ben van een grote bom op dat hele Midden-Oosten.
Ze vochten voordat ik geboren werd. Ze vechten nu ik er ben en ze zullen vechten lang nadat ik tot stof vergaan ben. Je gaat dit nooit oplossen.
Dat klopt.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wraak, op wraak, op wraak.
En talloze burgerdoden aan beide kanten zijn degenen die het moeten ontgelden aan beide zijden.
Katz is zeker ook geen lieverdje. Was hij niet in de plaats gekomen voor een defensie minister die er vorig jaar mee is gekapt omdat hij het niet eens was met het agressieve beleid van Netanyanu?
Mag Israël voorkomen dat een hamas, hezbollah, plo, pflp, islamic jihad, houthi's rebellen, Iran, Syrië hen vernietigd?quote:Op maandag 16 juni 2025 08:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Echt geen zin in die discussie met jou hoor.
Ik denk zelfs dat ze er bijna zijn, de verhoudingen met SA, Jordanië en Egypte, Syrië zijn bijna genormaliseerd, dit proces is al jaren aan de gang, de officiële ondertekening van vriendschapsbanden tussen SA en Israël waren zelfs de directe aanleiding tot de aanval van Hamas (Iran) op 7 oktober.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:17 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben haast op een punt beland dat ik voorstander ben van een grote bom op dat hele Midden-Oosten.
Ze vochten voordat ik geboren werd. Ze vechten nu ik er ben en ze zullen vechten lang nadat ik tot stof vergaan ben. Je gaat dit nooit oplossen.
Bekijk deze YouTube-video
Israël weghalen uit een volledig Islamitisch gebied is ook een oplossing. Je stopt geen rode mier in een hol met zwarte mieren.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als het nucleaire vermogen van Iran wordt geëlimineerd en het Iraanse regime wordt vervangen door normale leiders, is er eigenlijk geen probleem meer in deze regio. Dan staan de terreurgroeperingen als Hamas, Hezbollah en de Houthi's namelijk ook buitenspel. Het probleem oplossen is dus wel degelijk mogelijk.
En ook niet met jou. Het is niet zwart-wit.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Mag Israël voorkomen dat een hamas, hezbollah, plo, pflp, islamic jihad, houthi's rebellen, Iran, Syrië hen vernietigd?
Een land weghalen omdat andere landen het aanvallen is geen oplossing. Zo is Oekraïne 'weghalen' uit Europa is ook geen oplossing voor de oorlog met Rusland.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Israël weghalen uit een volledig Islamitisch gebied is ook een oplossing. Je stopt geen rode mier in een hol met zwarte mieren.
Ik kies verder geen partij want beide zijn walgelijk vind ik (haatbaarden uit Iran en de kolonisten uit Israël), want geloofDit hele conflict komt voort uit denkbeeldige mannetjes in het hoofd van domme Iraniërs en domme Israëliërs
![]()
![]()
Met als gevolg dat miljoenen kinderen hier te dupe van zijn. Veel ingewikkelder dan dit is het allemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |