quote:Goalkeepers: Tristan van den Heuvel (Club Brugge), Calvin Raatsie (Excelsior), Robin Roefs (NEC)
Defenders: Neraysho Kasanwirjo (Rangers), Rav van den Berg (Middlesbrough), Ryan Flamingo (PSV), Jorrel Hato (Ajax), Ian Maatsen (Aston Villa), Bjorn Meijer (Club Brugge), Devyne Rensch (AS Roma), Anass Salah-Eddine (AS Roma), Wouter Goes (Alkmaar)
Midfielders: Ezechiel Banzuzi (OH Leuven), Antoni Milambo (Feyenoord), Youri Regeer (Ajax), Kenneth Taylor (Ajax), Luciano Valente (Groningen)
Forwards: Thom van Bergen (Groningen), Myron van Brederode (Düsseldorf), Million Manhoef (Stoke), Noah Ohio (Utrecht), Ernest Poku (Alkmaar), Ruben van Bommel (Alkmaar)
Zelfs Reiziger weet dat blijkbaar nietquote:Op zondag 15 juni 2025 22:24 schreef Paul het volgende:
Die commentator weet niet dat Ohio al een heel seizoen matig speelt
Het alternatief met Thom van Bergen houdt ook nu ook weer niet echt over moet ik zeggen.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:24 schreef Paul het volgende:
Die commentator weet niet dat Ohio al een heel seizoen matig speelt
Had je nou maar een makkelijk scorende spits gehad.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het alternatief met Thom van Bergen houdt ook nu ook weer niet echt over moet ik zeggen.
Mexx de Marokkaan heeft 1 keer afgezegd en daar is Kabel Reiziger nog steeds ziedend over.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het alternatief met Thom van Bergen houdt ook nu ook weer niet echt over moet ik zeggen.
De selectie baseren op prestaties van een jaar geleden is in deze leeftijdscategorie zwaar lachwekkend.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Had je nou maar een makkelijk scorende spits gehad.
Oh, wacht
Die heeft niks met ajax. Kansloos dus.quote:
Die stond tegen Finland ook al aan de basis van een tegengoal.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
"Maatsen is moe gestreden"
Zo'n beetje de slechtste man op het veld
Woensdag al om 18.00 uur volgens mij.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:46 schreef Qarrad het volgende:
Goh wat ben ik blij dat ik bedtijd heb opgeofferd voor deze prachtpot.
Die wonnen anders wel met 2-0 van Finland.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Woensdag al om 18.00 uur volgens mij.
Dan tegen het GROTE Oekraïne.
Commentator snapt niet dat er allemaal Slowaken zitten die geen kut om Nederland of Denemarken gevenquote:Op zondag 15 juni 2025 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De stilte en spanning is merkbaar in het stadion volgens de commentator.
Ik denk toch dat dit iets anders ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |