SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Eventueel wel. Maar dan vraag ik eerder vrienden in de buurt als we echt paar weken weg zijn.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen buren die eventueel even alles water kunnen geven?
Jij hebt 7m²?quote:Op zondag 15 juni 2025 20:43 schreef Ama het volgende:
Mijn bovenburen gaan dus verhuizen en ze betalen momenteel 380 huur maar de nieuwe bewoner moet 480 huur betalen.
Dat betaal ik niet eens aan huur en ik woon groter + tuin.
Ja klopt. Ik weet nog niet waarquote:Op zondag 15 juni 2025 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie dat we op zaterdag stipt om 12u gaan lunchen? Zal het in m'n agenda zetten
Ik ookquote:
Ik weet inmiddels WEL waarquote:
Kan. Je kan ook gratis spareribs uitdelenquote:Op zondag 15 juni 2025 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet ik gratis leesbrillen gaan uitdelen op het dorpsplein?
Ja is goed, ik financier het wel met gratis biljetjes allenquote:Op zondag 15 juni 2025 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan. Je kan ook gratis spareribs uitdelen
Je wrijft je ogen in met de saus en gaat dan beter lezen?quote:Op zondag 15 juni 2025 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan. Je kan ook gratis spareribs uitdelen
Geen idee, maar wel een volle buikquote:Op zondag 15 juni 2025 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je wrijft je ogen in met de saus en gaat dan beter lezen?
Ja heb wel een maand de tijd nodig om de menukaart door te spitten natuurlijk, anders ga ik hyperventileren tijdens het bestellenquote:Op zondag 15 juni 2025 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels WEL waar![]()
Maar ik wil de gasten ook wat tijd gunnen om aan het idee te wennen
Oh ja en dan kost DAT weer tien minuten. .Nee dat kan niet hoorquote:Op zondag 15 juni 2025 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja heb wel een maand de tijd nodig om de menukaart door te spitten natuurlijk, anders ga ik hyperventileren tijdens het bestellen
Bereik van mijn elektrische fiets is ongeveer 140 kmquote:Op zondag 15 juni 2025 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien wel een beetje ver weg nu.
Neem toch maar wel de Britneypack mee voor het geval de DB weer ergens wat upfuckt.quote:
Uh oh.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bereik van mijn elektrische fiets is ongeveer 140 km
Wow, dit laat ik me geen 2x zeggen natuurlijkquote:Op zondag 15 juni 2025 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neem toch maar wel de Britneypack mee voor het geval de DB weer ergens wat upfuckt.
Dus @:kwiwi als jij of Gergi de veelbesproken Britneypack nogeens in actie wilt aanschouwen, dit is je kans
quote:Op zondag 15 juni 2025 21:29 schreef essnhills het volgende:
Ik kreeg een haakboekje van de 'organisatie' (dit jaar mijn ouders en nog een ander stel) als dank voor het toetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |