SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je komt een beetje gestrest over, misschien moet je eens een instrument gaan spelen en bij een band gaan spelenquote:Op zondag 15 juni 2025 19:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou ja als ik nu ja zeg dan is het gevraagd advies, dus ik zie het wel een keer verschijnen als het ongevraagd is.
Normaal vraag ik 10 euro voor ongevraagde adviezen, maar ik ben in een goede bui dus die tip is gratis.![]()
Oh en ook ik heb gevoelens ook al doen sommigen voorkomen alsof ik degene ben die alleen maar bagger stort, maar het is een soort actie reactie.
En de insinuaties.![]()
![]()
Hmm ik wilde toch nog even hier op reagerenquote:Op zondag 15 juni 2025 20:36 schreef loveislikeakiss het volgende: DTS gaat snel Als je niet dan reageert is het beter om de koe niet meer uit de sloot te trekken
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Kijk, daar kan ik wat mee.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Je komt een beetje gestrest over, misschien moet je eens een instrument gaan spelen en bij een band gaan spelen
Normaal vraag ik 10 euro voor ongevraagde adviezen, maar ik ben in een goede bui dus die tip is gratis.![]()
![]()
Modder kun je het best wegkrijgen met een schep en dan schoon spoelen met een tuinslang!quote:Op zondag 15 juni 2025 20:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb het ook moeten leren. Helaas heb ik te vaak een hoop bagger over me heen gehad vanwege een mening, neem de moeite niet eens meer om te reageren.![]()
Och je wil niet weten wat ik de laatste jaren heb gehoord over wat mensen van me denkenquote:Op zondag 15 juni 2025 20:48 schreef Shii het volgende:
Oh en ook ik heb gevoelens ook al doen sommigen voorkomen alsof ik degene ben die alleen maar bagger stort, maar het is een soort actie reactie.
En de insinuaties.
Vooral ook als mensen denken dat wat hier in DTS gepresenteerd wordt ook is hoe iedereen in het echt isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Uiteraard. Want aan nutteloos onnodig advies heeft niemand wat. Zelfs niet op een forum waar iedereen zijn mening mag moet gevenquote:![]()
Nog een tip voor me?quote:Op zondag 15 juni 2025 20:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Uiteraard. Want aan nutteloos onnodig advies heeft niemand wat. Zelfs niet op een forum waar iedereen zijn mening mag moet gevenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Will you be a friend of mine to remind me what is real?
Hold my heart and see that it bleeds
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Owquote:Op zondag 15 juni 2025 20:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Je vraagt ernaar en dan is niet meer ongewenst
*Lust geen koffie*![]()
Ik sta altijd open voor feedbackquote:Op zondag 15 juni 2025 20:53 schreef Sodeknetters het volgende:
Met een beetje geluk kun je nog ongevraagd kritiek leveren
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: