En alle buitenlanders, uitkeringstrekkers en linkse hufters.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:53 schreef epicbeardman het volgende:
Iedereen boven 60 moeten ze stemrecht afnemen.
Ja laten we de hele democratie opheffenquote:Op zondag 15 juni 2025 18:03 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En alle buitenlanders, uitkeringstrekkers en linkse hufters.
Hoe kom je bij deze onzin?quote:Op zondag 15 juni 2025 17:31 schreef Vvdjemoeder het volgende:
En nog hogere pensioenen en nog meer huizen. Kut volk. Zij hebben geprofiteerd van de verzorgingsstaat met al de mogelijkheden tot goede banen en ze willen maar meer.
Nou, dank je wel.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:53 schreef epicbeardman het volgende:
Iedereen boven 60 moeten ze stemrecht afnemen.
Als ze de uitkeringen verhogen dan heb je mijn stemquote:Op zondag 15 juni 2025 18:03 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En alle buitenlanders, uitkeringstrekkers en linkse hufters.
Dat komt omdat we ons hele leven hebben gewerkt. Toen ik jouw leeftijd had, had ik ook geen ene cent, had ik helemaal niets. Met bloed, zweet en tranen heb ik mijn vermogen bij elkaar gewerkt. Is gewoon eerlijk gebeurd.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:39 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
De boomers bezitten alles dat is een feit
Hahaha, alweer ¤45.000 waardestijging afgelopen jaar van mijn huis.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:39 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Die boomers waar je zo afgunstig op bent hebben vanaf hun tienerjaren gewerkt, daarom hebben ze wat. Daar kan menige jonge generatie nog wat van leren. Werkweken van 40 uur is al te lang, janken en klagen en zich opwerken is er niet bij. Direct aan de top beginnen graag.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:39 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Is niks. Kan je mooi belasting over betalenquote:Op maandag 16 juni 2025 18:45 schreef halfway het volgende:
[..]
Hahaha, alweer ¤45.000 waardestijging afgelopen jaar van mijn huis.
Er moet inderdaad wat gebeuren aan die statushouders die hun met voorrang verkregen huurwoning onderverhuren.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:33 schreef Hogwarts het volgende:
We beginnen met huisjesmelkers, de kanker van het land.
Dit inderdaad. Wel eens met de strekking van dit verhaal; maar 'de jeugd' weet tegenwoordig niet meer wat werken is. Ze willen op voorhand al 'niet meer dan 30 uur' werken en verwachten inderdaad heel veel compensatie voor bijzonder weinig arbeid.quote:Op maandag 16 juni 2025 18:55 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Die boomers waar je zo afgunstig op bent hebben vanaf hun tienerjaren gewerkt, daarom hebben ze wat. Daar kan menige jonge generatie nog wat van leren. Werkweken van 40 uur is al te lang, janken en klagen en zich opwerken is er niet bij. Direct aan de top beginnen graag.![]()
Stakkertjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |