Dus jij verwacht dat over 2 weken het wel losgekomen moet zijn?quote:Op zondag 15 juni 2025 16:01 schreef marc0871 het volgende:
Ik ben weleens 2 weken bezig geweest met een voorhoofdholteontsteking
Algeheel niet lekker gevoel, hoofdpijn, een week geel en groen snuiten, totdat de ontsteking brak en ik 3 dagen bruin heb gesnoten, van het geronnen bloed.
Ook met de bijholtes gehad, maar dat was minder heftig.
Ik kreeg antibiotica tegen de ontsteking en diclofenac tegen de pijn.
Weet ik niet. Ik ben geen dokter.quote:Op zondag 15 juni 2025 16:05 schreef Gamerboy1997 het volgende:
[..]
Dus jij verwacht dat over 2 weken het wel losgekomen moet zijn?
Kreeg je met de holtes ook een AB kuur?quote:Op zondag 15 juni 2025 16:10 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik ben geen dokter.
Dit is mijn ervaring. Hoe het bij jou loopt is afwachten.
Met de bijholte was het ergste met een week wel voorbij en ben ik er lang zo ziek niet van geweest.
Als het los komt, ben je meteen van de meeste pijn af.
Daarna voelt het nog een poosje beurs.
Volgens mij wel.quote:Op zondag 15 juni 2025 16:12 schreef Gamerboy1997 het volgende:
[..]
Kreeg je met de holtes ook een AB kuur?
Hoe oud bent u nu als ik vragen mag?quote:Op zondag 15 juni 2025 16:19 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Maar is al ruim 35 jaar geleden.
Andere tijden en nog een HA van de oude stempel.
Ik weet niet wat het protocol tegenwoordig is.
Over 2 maanden ben ik 54quote:Op zondag 15 juni 2025 16:20 schreef Gamerboy1997 het volgende:
[..]
Hoe oud bent u nu als ik vragen mag?
Nouquote:Op zondag 15 juni 2025 16:22 schreef Gamerboy1997 het volgende:
[..]
Oude man dus al, ook zeker een reus?
Ibuprofen voor de pijnquote:Op zondag 15 juni 2025 15:40 schreef Gamerboy1997 het volgende:
Hey hey,
Ik heb nog een vraagje.
Ik heb sinds enkele dagen een kaakholtemontsteking, wat vooral s'nachts echt wel flink zeer doet, met drukkende pijn wat soms voelt als kiespijn.
Ben bij de huisarts geweest, maar meer dan neusspray en naproxen geven ze er niet voor, met de boodschap, gaat vanzelf over.
Hoe lang duurt dit, hebben mensen ervaring erin, en wat kan je het beste doen tegen de pijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet moeilijkquote:Op zondag 15 juni 2025 19:26 schreef Gamerboy1997 het volgende:
[..]
Maar wat is dan langer?
Maar ik weet zeker, ik kan wel sneller rennen🤪🤪🤪🤪
Hoezo?quote:Op zondag 15 juni 2025 19:38 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Niet moeilijk
LIF / CIDP. Kent u dat, beste mensen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |