quote:Op zondag 15 juni 2025 16:19 schreef Stupidisco het volgende:
Was deze al een keer gepost ?
Wel aardig gemaakt.
[ x ]
Ik hoop ook op een revolutie nu de ayatollahs met de staart tussen de benen het land uit gevlucht zijn. Grijp die kans Iraanse bevolking.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:22 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Als dat waar is is het nog slechts een kwestie van dagen.
Ondertussen zegt dit alles: de begrafenissen van al die generaals gaan niet meer door:
[ x ]
Als de IL Air Force volledig vrij spel heeft boven Teheran en je gaat massaal begrafenissen met bijbehorende vlaggenvertoon en optochten organiseren wil je ook gewoon wel héél erg graag naar de 72 maagden toe.
Ook geen garantie dat het slechter gaat worden.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er is geen enkele garantie dat er iets beters voor in de plaats komt.
Het is lastig om een slechter regime te krijgen dan het Iraanse.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ook geen garantie dat het slechter gaat worden.
Iran doet het gelukkig een stuk netter.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:15 schreef FlippingCoin het volgende:
Israël gaat over op civiele doelen.
Goh.
Buitenlandcorrespondent Thomas "Onze man in Teheran" Erdbrink: "Iran, het land waar niets mag, maar alles kan."quote:Op zondag 15 juni 2025 17:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onder het islamitische schrikbewind zit een jonge hippe moderne staat verborgen.
Als op Lelystad F-35's staan en burgertoestellen voor vakantievluchten, is het dan een civiel of militair doelwit?quote:Op zondag 15 juni 2025 18:15 schreef FlippingCoin het volgende:
Goh.
Afgekeken van Iran?quote:Op zondag 15 juni 2025 18:15 schreef FlippingCoin het volgende:
Goh.
Ik ben er klaar voorquote:Op zondag 15 juni 2025 18:14 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
It giet oan. B2’s mogen binnenkort eindelijk LOS
Mijn zwager deed veel zaken in Iran, die keek zijn ogen uit bij de mensen thuis.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:17 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Buitenlandcorrespondent Thomas "Onze man in Teheran" Erdbrink: "Iran, het land waar niets mag, maar alles kan."
Volgens mij had hij het een keer over hoe Iraanse jongeren, wanneer thuisgekomen van school of werk, gewoon een spijkerbroek aantrekken en MTV aan zetten.
Het probleem is natuurlijk wel dat er niet echt een oppositie met een duidelijke leider is. Die zijn afgelopen jaren systematisch verdwenen of gewoon uitgemoord. Dus als het regime weg is hoop ik niet op de zoveelste burgeroorlog in die regio. De mensen met de wapens en die ze ook graag gebruiken zitten vooral aan de verkeerde kant zeg maar. Dus voor een echt geslaagde actie moet er bijna wel een invasie komen om de boel een beetje weer in het gareel te krijgen en daar zit ook weer niemand echt op te wachten.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik hoop ook op een revolutie nu de ayatollahs met de staart tussen de benen het land uit gevlucht zijn. Grijp die kans Iraanse bevolking.
Die wordt aangevallen en stopt zodra Israel ook stopt.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:17 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Iran doet het gelukkig een stuk netter.
Er is één bekende oppositieleider, Reza Pahlavi III maar die heeft volgens mij maar weinig serieuze aanhang.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:23 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Het probleem is natuurlijk wel dat er niet echt een oppositie met een duidelijke leider is. Die zijn afgelopen jaren systematisch verdwenen of gewoon uitgemoord. Dus als het regime weg is hoop ik niet op de zoveelste burgeroorlog in die regio. De mensen met de wapens en die ze ook graag gebruiken zitten vooral aan de verkeerde kant zeg maar. Dus voor een echt geslaagde actie moet er bijna wel een invasie komen om de boel een beetje weer in het gareel te krijgen en daar zit ook weer niemand echt op te wachten.
ze vallen bijvoorbeel oliedoelen aan, niet vergelijkbaarquote:Op zondag 15 juni 2025 18:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als op Lelystad F-35's staan en burgertoestellen voor vakantievluchten, is het dan een civiel of militair doelwit?
dat zijn ze ook in dit verhaal.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die wordt aangevallen en stopt zodra Israel ook stopt.
Israël speelt alsof het de good guy is.
Ja vanwege water. Dan heb je nog Balochistan, Azeri en Koerden. En een Arabische regio in het Westen.quote:
Er is wel oppositie. Verder is het vooral zaak de macht van de ayatollah en zijn raad van hoeders te breken.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:23 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Het probleem is natuurlijk wel dat er niet echt een oppositie met een duidelijke leider is. Die zijn afgelopen jaren systematisch verdwenen of gewoon uitgemoord. Dus als het regime weg is hoop ik niet op de zoveelste burgeroorlog in die regio. De mensen met de wapens en die ze ook graag gebruiken zitten vooral aan de verkeerde kant zeg maar. Dus voor een echt geslaagde actie moet er bijna wel een invasie komen om de boel een beetje weer in het gareel te krijgen en daar zit ook weer niemand echt op te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |