Wat je zegt slaat dus nergens op.quote:
bron? Klinkt niet echt waarschijnlijk?quote:Op zondag 15 juni 2025 17:19 schreef UitStraling het volgende:
Da fuck,
"I'm hearing credible reports from Tehran that Mossad agents on foot are hunting down and assassinating regime figures"
Het is geen sneer, ik drukte mijn verbazing uit. Er waren toch echt meerdere mensen die hadden gezegd dat het regime niet echt bepaald populair is? Dus waarom dat punt dan weer op brengen?quote:Op zondag 15 juni 2025 15:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er is geen enkele garantie dat er iets beters voor in de plaats komt. Jammer dat je weer persoonlijke sneren moet uitdelen.
Als dat waar is is het nog slechts een kwestie van dagen.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:19 schreef UitStraling het volgende:
Da fuck,
"I'm hearing credible reports from Tehran that Mossad agents on foot are hunting down and assassinating regime figures"
https://x.com/niohberg/status/1934262297473474660quote:Op zondag 15 juni 2025 17:21 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
bron? Klinkt niet echt waarschijnlijk?
Als ik die zin google kom ik hierop uit, geen idee of het een betrouwbare bron is.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:21 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
bron? Klinkt niet echt waarschijnlijk?
Zo veel verschil zit er ook niet tussen.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat je zegt slaat dus nergens op.
Niet in alle landen was er een CIA coup en dat verklaart alsnog niet waarom het Islamitische regime na de Sjah de keuze maakte voor rabiaat antisemitisme, repressie, marteling van dissidenten, afschaffen van vvmu, terreur en een ideologische strijd met de Sunni's.quote:Op zondag 15 juni 2025 16:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je bent niet serieus te nemen. Net was er nog een CIA coup om een koloniale status quo te behouden en nu was er opeens geen gewelddadige dwang.
Onder het islamitische schrikbewind zit een jonge hippe moderne staat verborgen.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zo veel verschil zit er ook niet tussen.
Als je dat regime omver werpt is het weer gewoon afwachten wat je er voor terug krijgt. Radicalere groepen zullen hun kans schoon zien in de chaos.
Goh, ik ben verbaasd. Heb ik gezegd dat het regime populair is dan?quote:Op zondag 15 juni 2025 17:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is geen sneer, ik drukte mijn verbazing uit. Er waren toch echt meerdere mensen die hadden gezegd dat het regime niet echt bepaald populair is? Dus waarom dat punt dan weer op brengen?
quote:According to information received, Mohammad Kazemi, the head of the IRGC Intelligence Organization, and his deputy, Hassan Mohaqiq, were buried under the rubble in the Israeli attack on the IRGC Intelligence Organization building, and it is not known whether they are alive.
Echt wonderbaarlijk hoe kwetsbaar deze gezellige lui blijken te zijn.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:03 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Dit is fijn nieuws voor de Iraanse bevolking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |