SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Van mij mag die ook blijven, maar waarom moet dts dicht..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
gevalletje als ik er niet mee mag spelen dan niemand niet ?quote:Op zondag 15 juni 2025 13:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Van mij mag die ook blijven, maar waarom moet dts dicht..Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Ik vrees dat het niet aan de batterij ligt dat de koptelefoon het niet meer doet; rode lampje knippert als ik hem wil opladen, en hij is helemaal zeiknat van het zweet van binnen. Kortsluiting....?
![]()
eerst laten drogen?quote:Op zondag 15 juni 2025 13:53 schreef ToT het volgende:
Ik vrees dat het niet aan de batterij ligt dat de koptelefoon het niet meer doet; rode lampje knippert als ik hem wil opladen, en hij is helemaal zeiknat van het zweet van binnen. Kortsluiting....?
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geen idee..quote:Op zondag 15 juni 2025 13:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gevalletje als ik er niet mee mag spelen dan niemand niet ?
Ik lees wel vaker in topics, dat sommigen dts dicht willen hebben. Maar er zelf nooit posten
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Je haar staat niet recht overeind?quote:Op zondag 15 juni 2025 13:53 schreef ToT het volgende:
Heb je rode ogen? Gekookte hersenen?![]()
![]()
Geen idee. Maar ook daar zal ik niet wakker van liggen.quote:Op zondag 15 juni 2025 13:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Van mij mag die ook blijven, maar waarom moet dts dicht..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja idd, zal ik nu ook doen.quote:
Hij begon te kraken, maar ik dacht dat dat de noisecancelling was die moeite had vanwege een lege batterij.
Hopen dat het met drogen weer goed komt.![]()
Dan komen er kleine Aziaten op af en fixen hetquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Oeps echt kapot kapot dusquote:Op zondag 15 juni 2025 13:53 schreef ToT het volgende:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb zojuist per ongeluk een trip naar Nederland geboekt. Bokbierdag
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Heb je een microscoop om te checken?quote:Op zondag 15 juni 2025 13:55 schreef maily het volgende:
[..]
Je haar staat niet recht overeind?
Heb je rode ogen? Gekookte hersenen?![]()
![]()
quote:Op zondag 15 juni 2025 13:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan komen er kleine Aziaten op af en fixen het!
That's lacist!![]()
![]()
AQ mag gewoon meespelen hoor. Niemand die het hem verbied.quote:Op zondag 15 juni 2025 13:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geen idee..
Ik lees wel vaker in topics, dat sommigen dts dicht willen hebben. Maar er zelf nooit postenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heel per ongeluk. Zekerquote:Op zondag 15 juni 2025 13:56 schreef Fogel het volgende:
Ik heb zojuist per ongeluk een trip naar Nederland geboekt. BokbierdagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook niet tochquote:Op zondag 15 juni 2025 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AQ mag gewoon meespelen hoor. Niemand die het hem verbied."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Relaxed zondagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Immerquote:I'm surrounded by morons!
Oeh wanneer is dat?quote:Op zondag 15 juni 2025 13:56 schreef Fogel het volgende:
Ik heb zojuist per ongeluk een trip naar Nederland geboekt. BokbierdagIt could have been much worse, but it should have been better 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: