Pics van je nieuwe kastje?quote:Op zondag 15 juni 2025 18:05 schreef LTVDK het volgende:
Zo, kastje staatWel met een beetje vloeken hier en daar, maar dat kwam voornamelijk door die hoerige kutvlieg die liep te klooien [ afbeelding ]
Wauw.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Mooie stad, Nürnberg
[ afbeelding ]
Café Am Trödelmarkt voor het leukste uitzicht en de lekkerste frambozentaart
Kwekmooi en volgens mij ruikt die houten brug heerlijk middeleeuws?quote:Op zondag 15 juni 2025 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Mooie stad, Nürnberg
[ afbeelding ]
Café Am Trödelmarkt voor het leukste uitzicht en de lekkerste frambozentaart
Ik las ergens dat er van de binnenstad weinig meer over was na geallieerde bombardementenquote:Op zondag 15 juni 2025 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwekmooi en volgens mij ruikt die houten brug heerlijk middeleeuws?
Ik viel bijna in slaap in het laatste uur net, maar daarna lukte het niet eens meerquote:Op zondag 15 juni 2025 18:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aww. Nachtje langer opgebleven weer. Snel een dutje doen voordat de F1 start.
Was je liever werkeloos en afhankelijk van vadertje Staat dan?quote:Op zondag 15 juni 2025 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Leuk, we mogen morgen weer naar werk toe.
YEEESSSSSSSSSSSquote:Op zondag 15 juni 2025 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Leuk, we mogen morgen weer naar werk toe.
Lekker hele dag gamen, voorrang krijgen op huizen, beetje knuffels jatten voor overleden kinderen.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was je liever werkeloos en afhankelijk van vadertje Staat dan?
Snel naar Ter Apel dan om je aan te melden.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker hele dag gamen, voorrang krijgen op huizen, beetje knuffels jatten voor overleden kinderen.
Beetje sissen naar meisjes, homo's en Joden bespugen en vrouwenbillen tikken vanaf je vette fatbike.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker hele dag gamen, voorrang krijgen op huizen, beetje knuffels jatten voor overleden kinderen.
Ik fietste eens (wel wat jaren terug) een groepje Marokkaanse jongens voorbij. Die riepen zo uit het niets 'hoer' naar mij. Ik was echt laaiend en riep terug: ga dat maar tegen je moeder roepen godverdomme. En dacht bij mezelf echt hoezo? Waarom?quote:Op zondag 15 juni 2025 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje sissen naar meisjes, homo's en Joden bespugen en vrouwenbillen tikken vanaf je vette fatbike.
Wss verkochten ze te weinigquote:Op zondag 15 juni 2025 18:34 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Ik ken slechtere werkdagen @:dr_flash @:wereldgozer @:franticdj
Ja geloof dat iedereen inmiddels wel een beetje klaar is met dat uitschelden en bedreigen.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik fietste eens (wel wat jaren terug) een groepje Marokkaanse jongens voorbij. Die riepen zo uit het niets 'hoer' naar mij. Ik was echt laaiend en riep terug: ga dat maar tegen je moeder roepen godverdomme. En dacht bij mezelf echt hoezo? Waarom?
Maar ondertussen voel je je gewoon echt machteloos en denk je hoezo, waar komt dit vandaan?
Gezien de hoeveelheid zetels voor D66, Volt, Gl-PvdA, denk ik niet.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja geloof dat iedereen inmiddels wel een beetje klaar is met dat uitschelden en bedreigen.
Je riep wat terug en geen mes in je lijf?quote:Op zondag 15 juni 2025 18:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik fietste eens (wel wat jaren terug) een groepje Marokkaanse jongens voorbij. Die riepen zo uit het niets 'hoer' naar mij. Ik was echt laaiend en riep terug: ga dat maar tegen je moeder roepen godverdomme. En dacht bij mezelf echt hoezo? Waarom?
Maar ondertussen voel je je gewoon echt machteloos en denk je hoezo, waar komt dit vandaan?
Nee dat viel dan weer mee, maar als de adrenaline in je lijf zit dan zie je geen gevaar meer.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je riep wat terug en geen mes in je lijf?
Leuk volk is het ook.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee dat viel dan weer mee, maar als de adrenaline in je lijf zit dan zie je geen gevaar meer.
Ik ben ook eens aangereden op de fiets door twee allochtonen op een brommer. Ik riep toen ook iets van: gvd kun je niet uitkijken. En toen draaide ze om en bleven ze nog even dreigend naast me rijden van wat zei je?.... . Achteraf dacht ik, dat is gelukkig goed afgelopen.
Nee dat klopt. Helaas worden vooroordelen zo wel vaak bevestigd.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Tja. Respect of manieren zijn ver te zoeken soms. Maar gelukkig niet altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |