Oh die heb ik ook nog ergens. Is leukquote:Op zondag 15 juni 2025 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga even verder met Two Point Hospital (gratis via epic games)
@dud0r als je magic vriendjes er zijn ga ik even langs essiequote:Op zondag 15 juni 2025 15:15 schreef essnhills het volgende:
Toetjes voor vanavond gemaakt
Laagjes bananenroom afgewisseld met gehakte pure chocola
Soort van banaanstracciatella
quote:Op zondag 15 juni 2025 15:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@:dud0r als je magic vriendjes er zijn ga ik even langs essie
Hoe laat zijn we welkom?quote:Op zondag 15 juni 2025 15:15 schreef essnhills het volgende:
Toetjes voor vanavond gemaakt
Laagjes bananenroom afgewisseld met gehakte pure chocola
Soort van banaanstracciatella
Haal je mij ook op?quote:Op zondag 15 juni 2025 15:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@:dud0r als je magic vriendjes er zijn ga ik even langs essie
Ik geloof dat de bups vanaf 5 uur weer hier is, en dan om half 7 ongeveer komt de Chinees langsquote:
*zet in agendaquote:Op zondag 15 juni 2025 15:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik geloof dat de bups vanaf 5 uur weer hier is, en dan om half 7 ongeveer komt de Chinees langs
uiteraardquote:
Oh ja die zijn handigquote:Op zondag 15 juni 2025 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schoenenkastje, ze hebben nu opeens wel een dunne beschikbaar. Had een paar jaar geleden een 'dikke' gekocht dit ik wilde aanpassen (maar nooit aan toegekomen)
https://www.ikea.com/nl/n(...)vakken-wit-60530266/
Ik heb dat een keer in Kopenhagen gedaanquote:Op zondag 15 juni 2025 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Heel rijtje Nazi-snuisterijen bekeken in Nürnberg.
[ afbeelding ]
Maar vond vooral mijn babbeltje met twee bejaarde Beierse dames erg leuk die in het restaurant bij me aan tafel werden gezet
Ja, in vergelijking met Nederland gebeurt hier echt bijna niks.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
gebeurt er verhoudingsgewijs minder in Zwitserland dan in NL? Nou ja in komkommertijd maken ze ook wel van alles dat ietsjes afwijkt een reportage dus ja...
Is dit niet normaal in Nederland dan? Dat mensen bij je aan tafel worden gezet als het vol is? Hier, in Duitsland en in Oostenrijk wel. Weet dat even niet meer uit Nederland. Heb zo al veel leuke mensen leren kennen. En soms hebben geen mensen zin om met de vreemden aan tafel te spreken, dat is ook prima.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:29 schreef essnhills het volgende:
I
[..]
Ik heb dat een keer in Kopenhagen gedaanmet mijn ex
We gingen ergens buiten het centrum op zoek naar eten want belachelijk duur en studentenbudget.
Tentje gevonden die helemaal vol zat met Denen. Zag eruit als een iets luxere snackbar qua uitstraling, maar we dachten "als hier alle locals zitten zal het wel goed zijn?”
Een ouder Noors echtpaar had hetzelfde bedacht, en we liepen tegelijk naar binnen. Er was nog 1 tafeltje voor 4 personen vrij.
Dus we zaten samen met dat Noorse echtpaar aan tafel te eten en dat was reuze gezellig
Heb het nog nooit meegemaakt eigenlijk.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dit niet normaal in Nederland dan? Dat mensen bij je aan tafel worden gezet als het vol is? Hier, in Duitsland en in Oostenrijk wel. Weet dat even niet meer uit Nederland. Heb zo al veel leuke mensen leren kennen. En soms hebben geen mensen zin om met de vreemden aan tafel te spreken, dat is ook prima.
Onverwachte ontmoetingenquote:Op zondag 15 juni 2025 15:29 schreef essnhills het volgende:
I
[..]
Ik heb dat een keer in Kopenhagen gedaanmet mijn ex
We gingen ergens buiten het centrum op zoek naar eten want belachelijk duur en studentenbudget.
Tentje gevonden die helemaal vol zat met Denen. Zag eruit als een iets luxere snackbar qua uitstraling, maar we dachten "als hier alle locals zitten zal het wel goed zijn?”
Een ouder Noors echtpaar had hetzelfde bedacht, en we liepen tegelijk naar binnen. Er was nog 1 tafeltje voor 4 personen vrij.
Dus we zaten samen met dat Noorse echtpaar aan tafel te eten en dat was reuze gezellig
ligt aan type horeca zaakquote:Op zondag 15 juni 2025 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dit niet normaal in Nederland dan? Dat mensen bij je aan tafel worden gezet als het vol is? Hier, in Duitsland en in Oostenrijk wel. Weet dat even niet meer uit Nederland. Heb zo al veel leuke mensen leren kennen. En soms hebben geen mensen zin om met de vreemden aan tafel te spreken, dat is ook prima.
neequote:Op zondag 15 juni 2025 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ken dat eigenlijk alleen van als er een evenement oid is en het daardoor overal te druk is.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja is leukquote:
Van die Deense rode knakworsten?quote:Op zondag 15 juni 2025 15:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja is leuk
Geen idee meer wat ik toen heb gegeten, maar dat weet ik nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |