Je hebt Le Mans gemistquote:Op zondag 15 juni 2025 16:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dat was een lekkere rit
Bijna 3 uur weer getoerd
Dat kijk ik nietquote:
quote:
Je hebt helemaal geen hont nodig voor je stapjesquote:Op zondag 15 juni 2025 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, na Le Mans nog even een rondje gelopen. 13.307 inmiddels. Biertje verdiend
Achter je eigen schema? Volgens mij is die ook best strak?quote:Op zondag 15 juni 2025 16:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja loop achter
morgen weer
in de avond groepsles yoga, vind het spannend
ja vorige week weinig gesport en veel gegetenquote:Op zondag 15 juni 2025 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Achter je eigen schema? Volgens mij is die ook best strak?![]()
Hmmm, yoga, ja oke. Hoop dat je evenwichtsorgaan vandaag oké is. Wel lekker om je dag mee af te sluiten hoorik wil nog even naar de zee fietsen als dat op een snellere manier kan die ik ken, anders niet
Hossel een fatbike. Daarmee ben je zo aan de kust.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Achter je eigen schema? Volgens mij is die ook best strak?![]()
Hmmm, yoga, ja oke. Hoop dat je evenwichtsorgaan vandaag oké is. Wel lekker om je dag mee af te sluiten hoorik wil nog even naar de zee fietsen als dat op een snellere manier kan die ik ken, anders niet
ik heb een fiets nu maar moet nog een slot regelenquote:Op zondag 15 juni 2025 17:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hossel een fatbike. Daarmee ben je zo aan de kust.
Weinig sporten en veel eten; dat lukt me ook welquote:Op zondag 15 juni 2025 17:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja vorige week weinig gesport en veel gegeten
mijn evenwichtsorgaan is goed
Steeds een stapje dichterbij een functionerende fiets. Tevens, @dud0r is toch heel goed in pompen?quote:Op zondag 15 juni 2025 17:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb een fiets nu maar moet nog een slot regelen
en de banden oppompen
En eau de toilette in je mond.quote:
you can do itquote:Op zondag 15 juni 2025 17:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja vorige week weinig gesport en veel gegeten
mijn evenwichtsorgaan is goed
De elektrische huurscooters zijn weer volop in de wijk geplaatstquote:Op zondag 15 juni 2025 17:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hossel een fatbike. Daarmee ben je zo aan de kust.
Wees sterk en geef er niet aan toe!quote:Op zondag 15 juni 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
you can do it
[..]
De elektrische huurscooters zijn weer volop in de wijk geplaatstmaar nee, dat weiger ik
rozenblaadjessmaakedquote:Op zondag 15 juni 2025 17:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En eau de toilette in je mond.
is ook wel tikje itchy jaquote:Op zondag 15 juni 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
you can do it
[..]
De elektrische huurscooters zijn weer volop in de wijk geplaatstmaar nee, dat weiger ik
Dan moet de band niet te leeg zijn, want na 2-3x is het wel klaar natuurlijk.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Steeds een stapje dichterbij een functionerende fiets. Tevens, @:dud0r is toch heel goed in pompen?
Was men daarom moe?quote:Op zondag 15 juni 2025 17:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Steeds een stapje dichterbij een functionerende fiets. Tevens, @:dud0r is toch heel goed in pompen?
Is dudor een two pump chump?quote:Op zondag 15 juni 2025 17:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet de band niet te leeg zijn, want na 2-3x is het wel klaar natuurlijk.
In een emmertje met twijfelachtige vloeistof stoppen en de zuurstof weghalen?quote:Op zondag 15 juni 2025 18:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Werkt ook met mensen. Moet je wel een grotere emmer kopen.
Pics van je nieuwe kastje?quote:Op zondag 15 juni 2025 18:05 schreef LTVDK het volgende:
Zo, kastje staatWel met een beetje vloeken hier en daar, maar dat kwam voornamelijk door die hoerige kutvlieg die liep te klooien [ afbeelding ]
Wauw.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Mooie stad, Nürnberg
[ afbeelding ]
Café Am Trödelmarkt voor het leukste uitzicht en de lekkerste frambozentaart
Kwekmooi en volgens mij ruikt die houten brug heerlijk middeleeuws?quote:Op zondag 15 juni 2025 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Mooie stad, Nürnberg
[ afbeelding ]
Café Am Trödelmarkt voor het leukste uitzicht en de lekkerste frambozentaart
Ik las ergens dat er van de binnenstad weinig meer over was na geallieerde bombardementenquote:Op zondag 15 juni 2025 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwekmooi en volgens mij ruikt die houten brug heerlijk middeleeuws?
Ik viel bijna in slaap in het laatste uur net, maar daarna lukte het niet eens meerquote:Op zondag 15 juni 2025 18:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aww. Nachtje langer opgebleven weer. Snel een dutje doen voordat de F1 start.
Was je liever werkeloos en afhankelijk van vadertje Staat dan?quote:Op zondag 15 juni 2025 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Leuk, we mogen morgen weer naar werk toe.
YEEESSSSSSSSSSSquote:Op zondag 15 juni 2025 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Leuk, we mogen morgen weer naar werk toe.
Lekker hele dag gamen, voorrang krijgen op huizen, beetje knuffels jatten voor overleden kinderen.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was je liever werkeloos en afhankelijk van vadertje Staat dan?
Snel naar Ter Apel dan om je aan te melden.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker hele dag gamen, voorrang krijgen op huizen, beetje knuffels jatten voor overleden kinderen.
Beetje sissen naar meisjes, homo's en Joden bespugen en vrouwenbillen tikken vanaf je vette fatbike.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker hele dag gamen, voorrang krijgen op huizen, beetje knuffels jatten voor overleden kinderen.
Ik fietste eens (wel wat jaren terug) een groepje Marokkaanse jongens voorbij. Die riepen zo uit het niets 'hoer' naar mij. Ik was echt laaiend en riep terug: ga dat maar tegen je moeder roepen godverdomme. En dacht bij mezelf echt hoezo? Waarom?quote:Op zondag 15 juni 2025 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje sissen naar meisjes, homo's en Joden bespugen en vrouwenbillen tikken vanaf je vette fatbike.
Wss verkochten ze te weinigquote:Op zondag 15 juni 2025 18:34 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Ik ken slechtere werkdagen @:dr_flash @:wereldgozer @:franticdj
Ja geloof dat iedereen inmiddels wel een beetje klaar is met dat uitschelden en bedreigen.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik fietste eens (wel wat jaren terug) een groepje Marokkaanse jongens voorbij. Die riepen zo uit het niets 'hoer' naar mij. Ik was echt laaiend en riep terug: ga dat maar tegen je moeder roepen godverdomme. En dacht bij mezelf echt hoezo? Waarom?
Maar ondertussen voel je je gewoon echt machteloos en denk je hoezo, waar komt dit vandaan?
Gezien de hoeveelheid zetels voor D66, Volt, Gl-PvdA, denk ik niet.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja geloof dat iedereen inmiddels wel een beetje klaar is met dat uitschelden en bedreigen.
Je riep wat terug en geen mes in je lijf?quote:Op zondag 15 juni 2025 18:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik fietste eens (wel wat jaren terug) een groepje Marokkaanse jongens voorbij. Die riepen zo uit het niets 'hoer' naar mij. Ik was echt laaiend en riep terug: ga dat maar tegen je moeder roepen godverdomme. En dacht bij mezelf echt hoezo? Waarom?
Maar ondertussen voel je je gewoon echt machteloos en denk je hoezo, waar komt dit vandaan?
Nee dat viel dan weer mee, maar als de adrenaline in je lijf zit dan zie je geen gevaar meer.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je riep wat terug en geen mes in je lijf?
Leuk volk is het ook.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee dat viel dan weer mee, maar als de adrenaline in je lijf zit dan zie je geen gevaar meer.
Ik ben ook eens aangereden op de fiets door twee allochtonen op een brommer. Ik riep toen ook iets van: gvd kun je niet uitkijken. En toen draaide ze om en bleven ze nog even dreigend naast me rijden van wat zei je?.... . Achteraf dacht ik, dat is gelukkig goed afgelopen.
Nee dat klopt. Helaas worden vooroordelen zo wel vaak bevestigd.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Tja. Respect of manieren zijn ver te zoeken soms. Maar gelukkig niet altijd.
Ja ook die zijn er helaas.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze vieze mannen waren blanke tokkies
Moet ook gedaan wordenquote:Op zondag 15 juni 2025 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, nog even sproeien en de kleine naar bed.
Die is vooral bezig met LEGO te verplaatsen.
Zolang het heel blijft.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, nog even sproeien en de kleine naar bed.
Die is vooral bezig met LEGO te verplaatsen.
Die is gewoon stiekem wat blokjes verdekt aan het opstellen zodat papa er straks op gaat staanquote:
gewoon lijmen tijdens het bouwenquote:
Lego-mijnen.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is gewoon stiekem wat blokjes verdekt aan het opstellen zodat papa er straks op gaat staan
De vroem vroem van Canadaquote:
Oh ja, belangrijkquote:Op zondag 15 juni 2025 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet de plantjes nog water geven.
Kraglequote:Op zondag 15 juni 2025 19:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gewoon lijmen tijdens het bouwen
Komende week hier weinig neerslag en ben een paar dagen weg dus dit is goede moment om even plantjes water te geven.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ja, belangrijkVind het altijd wel leuk om te zien hoe plantjes helemaal hangen als ze uitdrogen, en ineens weer opleven als ze water krijgen
![]()
Hier heeft vanavond een flinke storm huisgehouden, dus alles heeft weer voldoende water![]()
We lagen nog tot het laatste moment met een drankje op het terras![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 juni 2025 20:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nice
Hoop dat de Bundesbahn een beetje meewerkt
Die werken toch vlekkeloos @Budapestenaarquote:Op zondag 15 juni 2025 20:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nice
Hoop dat de Bundesbahn een beetje meewerkt
Geen buren die eventueel even alles water kunnen geven?quote:Op zondag 15 juni 2025 20:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komende week hier weinig neerslag en ben een paar dagen weg dus dit is goede moment om even plantjes water te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |