Dat betwijfel ik.quote:Op zondag 15 juni 2025 12:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ow haskje jong
[..]
dan moet je je adres eff in de KSC gooien, geheid dat je dan wel kadootjes krijgt
Als de kat een probleem is waarom overweeg je niet een vitrine? Of iets anders met een glazen deur.quote:Op zondag 15 juni 2025 13:00 schreef Ama het volgende:
Zit eraan te denken om misschien toch 1 van de 2 stellingkasten in de woonkamer neer te zetten. Eerst met weinig LEGO en ze is toch veel buiten nu dus ik wil het een nieuwe kans geven.
En dan kan ik binnenkort een 3de kopen zodat ik er 2 in mijn computerkamer heb.![]()
ditquote:Op zondag 15 juni 2025 13:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als de kat een probleem is waarom overweeg je niet een vitrine? Of iets anders met een glazen deur.
Schrikdraad om de kast heen wikkelen, leert ze het vanzelf af.quote:Op zondag 15 juni 2025 13:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als de kat een probleem is waarom overweeg je niet een vitrine? Of iets anders met een glazen deur.
Ook makkelijker om het stof te verwijderen. Al werkte perslucht hier ook wel goed op mijn batmobile.quote:
Ze heeft tot nu toe maar 1 klein setje om laten vallen omdat die op randje van tafel stond en ze zat er amper aan. Ze heeft niks uit die kast gegooid toen ze hier net was maar ik vertrouwde het toch niet helemaal haha maar goed mijn LEGO boeket staat ook nog steeds.quote:Op zondag 15 juni 2025 13:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ach tot nu toe weinig last van. Af en toe even een uurtje ofzo alles afstoffen met een kwast en tussendoor de plankjes als ik toch in huis bezig ben.quote:
Misschien nog even taart halenquote:
Pyjamaquote:Op zondag 15 juni 2025 13:25 schreef bitterbal het volgende:
half 7 thaise tijd en heb mijn pyjama al aan
Panter print?quote:Op zondag 15 juni 2025 13:25 schreef bitterbal het volgende:
half 7 thaise tijd en heb mijn pyjama al aan
Slangen print uiteraard.quote:
Ik ben teleurgesteld nu.quote:Op zondag 15 juni 2025 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee bloemen print boven en onder ah ook bloemen print
Lekker fleurig vandaagquote:Op zondag 15 juni 2025 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee bloemen print boven en onder ah ook bloemen print
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |