Veelquote:Op zondag 15 juni 2025 11:18 schreef Doug-Heffernan het volgende:
ahahah mike lekker gek weer en lekker overdreven veel hahahaa![]()
D:
zo kennen we je weer ahaha gekkie!!
Hahaha loool 🤣🤣🤣quote:Op zondag 15 juni 2025 11:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Veelzijn 4 boterhammen. Normaal doe ik er 3.
Koffie haat is wel acceptabel, want velen hebben nog nooit een goede pumpkin foam cold brew opquote:Op zondag 15 juni 2025 11:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mijn hemel wat goor. Mensen met hun smerige koffie, thee en pindakaasbah, geef me gewoon mijn eigen wereld.
God bestaat niet, want koffie, thee en pindakaas bestaan.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Koffie haat is wel acceptabel, want velen hebben nog nooit een goede pumpkin foam cold brew op
Maar haten op de 2 beste dingen die god ons heeft gebracht, pindakaas en thee?schaam je diep
De mens is niet in staat perfectie te creėren. Het bestaan van pindakaas is dus onomstotelijk bewijs dat God wel bestaat.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
God bestaat niet, want koffie, thee en pindakaas bestaan.
Dit zijn geen boterhammen.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik zie nul boterhammen, waar zie jij er vier?quote:Op zondag 15 juni 2025 11:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Omdat perfectie arbitrair is en niet te meten valt. Het bestaan van genocide is ook geen onomstotelijk bewijs dat God wel bestaat.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De mens is niet in staat perfectie te creėren. Het bestaan van pindakaas is dus onomstotelijk bewijs dat God wel bestaat.
Ik Rotterdam zijn dit gewoon boterhammen, en in Rotterdam hebben we altijd gelijk.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie nul boterhammen, waar zie jij er vier?
De combinatie banaan en pindakaas is ook een godsgeschenk. Geen idee of het lekker is met roggebrood, maar ik eet wel roggebrood puur omdat het nostalgisch is.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:34 schreef heywoodu het volgende:
Overigens eet mijn vriendin dit (pindakaas en banaan dus) sinds kort oproggebrood
volgens mij. Hugadverdamme.
Niet genoeg gewicht voor spieropbouw. Ik wil van ecto naar twunkquote:Op zondag 15 juni 2025 11:39 schreef Farenji het volgende:
Waarom moet je nou weer 4.5 kg aankomen? Ben je eigendom van een feeder?
Het maken van pindakaas heeft te maken met vaardigheid en hoe ver onze verbeelding ons brengt. De mens is niet in staat om zoiets te bedenken zonder hulp van bovenaf.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Omdat perfectie arbitrair is en niet te meten valt. Het bestaan van genocide is ook geen onomstotelijk bewijs dat God wel bestaat.
De mens is in staat om alcohol te maken van rottend fruit in een stang van een bed. Dat is pas innovatief.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Het maken van pindakaas heeft te maken met vaardigheid en hoe ver onze verbeelding ons brengt. De mens is niet in staat om zoiets te bedenken zonder hulp van bovenaf.
Genocide is ethisch. Daarmee kun je alleen stellen dat God niet goed, neutraal of slecht is, niet dat die helemaal niet bestaat.
Rottend fruit laten liggen is zo gepiept. Pindakaas had een meesterbrein nodig.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
De mens is in staat om alcohol te maken van rottend fruit in een stang van een bed. Dat is pas innovatief.
Een wanstaltig product als pindakaas is meer een uitwas van diezelfde innovatieve behoefte, een beetje zoals kernwapens.
Als God niet goed, neutraal en/of slecht is, bestaat God dan wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |