Bij 5 klachten is geen gehoor geven en doen alsof je gek bent, gewoon een optie.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee, ze verboden de reclame, ze hebben het proces zelf niet aangepast.
Als ik een klacht/escalatie ontvang, moet ik ook een paar punten doorlopen. Als het dan niet binnen de kaders van het protocol past, dan onderneem je actie.
Soms heb je dit soort situaties waarbij het protocol een onzinnig resultaat geeft zoals hier, maar om dan het protocol overhoop te gooien om 1 reclame toch wel toe te laten? Nee bedankt.
Dat kan, is hier niet gedaan, get over it.quote:Op zondag 15 juni 2025 12:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Bij 5 klachten is geen gehoor geven en doen alsof je gek bent, gewoon een optie.
Dit is wel ultieme projectie. De manier van reageren laat echt zien dat jij er meer mee inzit, dan ik.quote:Op zondag 15 juni 2025 12:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat kan, is hier niet gedaan, get over it.
In onze wet zitten soms ook mazen die soms tot een vreemde uitspraak leiden. So be it. Dan kun je de wet aanpassen of gewoon accepteren dat er eens in de paar jaar een vreemd resultaat uit komt.
Ik zie vooral veel onzinnige verontwaardiging in dit topic. Laat mensen hun werk doenquote:Op zondag 15 juni 2025 12:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit is wel ultieme projectie. De manier van reageren laat echt zien dat jij er meer mee inzit, dan ik.
Die mensen lezen hier niet mee, hoor hahaquote:Op zondag 15 juni 2025 12:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik zie vooral veel onzinnige verontwaardiging in dit topic. Laat mensen hun werk doen
Ik heb liever Milky Way.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:10 schreef Hiddendoe het volgende:
Maar goed je moet wat om je product aan de man te brengen.
Ik koop die plakzooi toch al nooit.
(...)quote:Op zondag 15 juni 2025 12:14 schreef Harvest89 het volgende:
Leuke auto.
En ik zag er vroeger ook zo uit als die kerel met lang haar, alleen was ik 100x lelijker.
En met guldens af te rekenen.quote:Op zondag 15 juni 2025 12:18 schreef Hyperdude het volgende:
Goed moment die Twixshit weer Raider te gaan noemen.
"Ik ben niet gek, de rest van de wereld is gek".quote:Op zondag 15 juni 2025 12:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik zie vooral veel onzinnige verontwaardiging in dit topic. Laat mensen hun werk doen
quote:Op zondag 15 juni 2025 18:20 schreef Durmada het volgende:
Een heel topic zich druk maken om een reclame in Engeland. Gaat lekker met FOK!
Die hebben ze in Engeland zelfs nog nooit uitgezonden.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:54 schreef VEM2012 het volgende:
Als 5 klachten voldoende zijn, waarom zijn die afgrijselijke reclames van de Jumbo met Frank Lammers dan nog op TV? Ik kan mij niet voorstellen dat daar niet tenminste 5 klachten over binnen zijn gekomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |