quote:Op zondag 15 juni 2025 12:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Veel Ossis zijn ook echt een kutvolk, die waren vroeger misschien leuk voor wat goedkope hoeren te neuken maar ik kan voor de rest weinig positieve punten vinden.
Vreemd, want volgens nu.nl zijn dat nou juist de favoriete doelen van de Israëliërs om te bombarderen.quote:Op zondag 15 juni 2025 12:37 schreef MissButterflyy het volgende:
Mensen kunnen terecht in moskeeën, scholen
Ja boeie, we zijn hier niet bij nu.nl en het is geen Gaza.quote:Op zondag 15 juni 2025 12:42 schreef mackinac het volgende:
[..]
Vreemd, want volgens nu.nl zijn dat nou juist de favoriete doelen van de Israëliërs om te bombarderen.
Vertel dat je nooit in oost Duitsland komt, zonder me te vertellen dat je nooit in oost Duitsland komt.quote:Op zondag 15 juni 2025 12:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Veel Ossis zijn ook echt een kutvolk, die waren vroeger misschien leuk voor wat goedkope hoeren te neuken maar ik kan voor de rest weinig positieve punten vinden.
Ik ben een keer in Dresden geweest, wat een kutstad.quote:Op zondag 15 juni 2025 12:45 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Vertel dat je nooit in oost Duitsland komt, zonder me te vertellen dat je nooit in oost Duitsland komt.
Ossi's zijn hele toffe lui.
Ze hebben geluisterd naar Nattekatquote:Op zondag 15 juni 2025 12:56 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ze hebben BREAKING veranderd in JUST IN
Hahaha er was net nog iemand over aan het klagen.quote:Op zondag 15 juni 2025 12:56 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ze hebben BREAKING veranderd in JUST IN
Eens, best deprimerend daar, Hollywood Hank (rapper van daar) beaamt dat ook.quote:Op zondag 15 juni 2025 12:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Een totale oorlog zal wel weer verkocht worden als vrijheid en democratie voor de Ianiers, maar daar geven ze niet om, Iran moet onderworpen worden.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2025 13:07 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Een totale oorlog zal wel weer verkocht worden als vrijheid en democratie voor de Ianiers, maar daar geven ze niet om, Iran moet onderworpen worden.
Misschien wordt operation blackjack uitgevoerd en krijgt iran de schuld, geluiden over slapende cellen zijn er al.
https://www.telegraph.co.(...)20575/Blackjack.html
Je kan niet lezen.quote:Op zondag 15 juni 2025 12:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Duitsland en Japan zijn beide ontwikkelde Westerse landen met een liberale democratie. Bovendien verschuif je de doelpalen, want jouw initiële argument was dat mensen na bombardementen nóg radicaler zouden worden.
Daarnaast is er in Duitsland een énorm schuldgevoel over de Tweede Wereldoorlog, dus te doen alsof Duitsers dat amper hun fouten kunnen erkennen is bespottelijk. Men is daar juist enorm open over.
Dat is een andere account Nattekatquote:
1 Je post dat moslims niks zelf kunnen en westerlingen de olie pompen.quote:Op zondag 15 juni 2025 12:36 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Welk totale gebrek aan zelfreflectie, Glazenmaker? Waar blijkt dat uit?
Vrijwel alle accounts doen dit, puur om jou te pestenquote:Op zondag 15 juni 2025 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn al die accounts zo, of kies je ze daarop uit?
quote:Op zondag 15 juni 2025 13:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Vrijwel alle accounts doen dit, puur om jou te pesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |