Maar psychologie kan ook een specifieke interesse zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Tenminste, da's hoe ik het interpreteer. Info over jezelf teveel delen vs. info van een specifieke interesse.
Die combidiagnose is niet voor niets een uitdaging.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Oke, dus infodumpen is een term uit de autisten en adhder community die... He wacht eens even!"
"Wat zijn jouw weekendplannen?"quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die combidiagnose is niet voor niets een uitdaging.![]()
Nee, ging met sporten over weekendplannen, dus Le Mans. En toen ging m'n knop om.
Eigenlijk alles wel, maar bij die interesses heb je achteraf minder een "had ik die info over mezelf wel moeten delen..." effect.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar psychologie kan ook een specifieke interesse zijn.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Wat zijn jouw weekendplannen?"
"3 TV's en een skippybal"
"kinky"
Klopt. Ik weet waar mijn drang vandaan komt, maar het kruipt er elke keer weer doorheenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eigenlijk alles wel, maar bij die interesses heb je achteraf minder een "had ik die info over mezelf wel moeten delen..." effect.
Ja die is kapot ofzo. Of werkt gewoon kutquote:
Ja, die route nam ik net ook.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik upload het in de app en haal de foto op via de webpagina. Want waarom zou je iets normaal kunnen gebruiken
If it works, it worksquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Die voorste tv staat, heel classy, op een krat bier.
Kerel en ik zijn eigenlijk gewoon trailer trash, maar dan met een fatsoenlijke baan en bijbehorend inkomen.quote:
Ook van Grolsch??quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Die voorste tv staat, heel classy, op een krat bier.
Betweterige trailer trash.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kerel en ik zijn eigenlijk gewoon trailer trash, maar dan met een fatsoenlijke baan en bijbehorend inkomen.
Ja, in het HJ krat zitten te veel volle flesjesquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, in het HJ krat zitten te veel volle flesjes
Welterustenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:02 schreef Karzai het volgende:
ik ga lekker naar bed en verder met mijn boek, laters mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |