Er is ook nog een 18-jarige Deen die het best aardig doet dit jaarquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:53 schreef Columbiafan het volgende:
Paul Seixas lijkt me nu al de beste 18-jarige renner ooit? Misschien zelfs de beste eerstejaars elite? Ongekend sterk dit.
Maar die rijdt een heel apart schema.quote:Op zondag 15 juni 2025 00:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er is ook nog een 18-jarige Deen die het best aardig doet dit jaar
Bewuste actie van STEEF?quote:Op zondag 15 juni 2025 14:11 schreef H.Vviv het volgende:
Denk dat het eerder een foutje was in de berichtgeving.
Maar hij gaf kort geleden ook aan dat ze van plan waren om bewust foute koersinfo op de site te zetten om zo de concurrentie op een verkeerd spoort te zetten.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:13 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Steef haalt gewoon de informatie van de koersradio.
De tussensprint winnen en dan moet Pogacar niet top 3 rijden.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:13 schreef Chiappucci het volgende:
Van der Poel zou op deze manier nog de groene trui kunnen pakken, maar UAE kennende wordt daar nog wel een stokje voor gestoken.
Ik verwacht eerder dat Decathlon en Unox gaan rijden omdat Mas hun plekjes komt bedreigen.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:13 schreef Chiappucci het volgende:
Van der Poel zou op deze manier nog de groene trui kunnen pakken, maar UAE kennende wordt daar nog wel een stokje voor gestoken.
quote:Op zondag 15 juni 2025 14:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar hij gaf kort geleden ook aan dat ze van plan waren om bewust foute koersinfo op de site te zetten om zo de concurrentie op een verkeerd spoort te zetten.
Alle seinen op groen. Behalve dan dat hij de massasprints voor Philipsen aan moet trekken.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De tussensprint winnen en dan moet Pogacar niet top 3 rijden.
Bij wielerflits stond overigens een heel artikel gisteren, waarin ze stelden dat Mathieu in de Tour de grootste kanshebber voor groen zou zijn. Zou wel leuk zijn als hij daar voor gaat.
Ik schrijf enigma Kuss alvast op als dit vooruit blijft.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Enric Menos vindt vast wel een manier om dit niet te winnen. Typisch zo'n dag dat Lutsenko benen heeft.
Uno-X is inderdaad aan het rijden.quote:Op zondag 15 juni 2025 14:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder dat Decathlon en Unox gaan rijden omdat Mas hun plekjes komt bedreigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |