Hij is al 18 maanden non-stop in supervorm en er komt geen einde aan. Ik zou me geen illusies maken wat dat betreft.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jonas komt op explosiviteit uiteraard tekort maar het is veelzeggend dat hij daarna nog steeds tijd verliest. Of Tadej is te vroeg op een hoog niveau of we kunnen beter naar groeiend gras kijken tijdens de Tour.
Als Vingegaard het ergens op moet winnen dan is het het fenomeen derde week.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jonas komt op explosiviteit uiteraard tekort maar het is veelzeggend dat hij daarna nog steeds tijd verliest. Of Tadej is te vroeg op een hoog niveau of we kunnen beter naar groeiend gras kijken tijdens de Tour.
quote:
Om het nat te laten regenen?quote:
Ja al lijken ze ook daar de sleutel bij UAE al wel gevonden te hebben. Giro + Tour was een combo die ook voor renners met fenomenale derde weken onmogelijk (b)leek.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als Vingegaard het ergens op moet winnen dan is het het fenomeen derde week.
Vingegaard rijdt de rest ook op een hoopje, dus die is zeker niet slecht.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die Giro was ook niet meer dan een luxe training.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja al lijken ze ook daar de sleutel bij UAE al wel gevonden te hebben. Giro + Tour was een combo die ook voor renners met fenomenale derde weken onmogelijk (b)leek.
Tsja het blijft een gotspe, het hele jaar lang het hele peloton tegen pocacar, steeds weer een nieuwe uit de Shark tank die verslonden wordt.
Een niet te weigeren bod neerleggen bij Alpecin voor Jonas Rickaert en van iedere etappe een loterij maken.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vingegaard rijdt de rest ook op een hoopje, dus die is zeker niet slecht.
Enige optie die ze bij Visma hebben is om maar vanaf dag 1 als een stel doorsnoven gekken elke etappe keihard te maken in de hoop dat de vermoeidheid zich gaat opstapelen. Maar dat zal wel zinloos zijn tegenover die walgelijke alien.
ik hang het altijd binnen op in mijn hobbykamer. Ik heb wel een droger maar die gebruik ik vrijwel nooit, teveel gedoequote:
Die gaat dus naar de Tour na deze prestatie met een vormpiek in de Vueltaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop