Ik ben niet echt thuis in militaire termenquote:
Niet heel lang.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:36 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Hoelang zou Iran het aanvallen van schepen volhouden dan?
Deel van het leger dat oa de belangen van Amerika beschermd in het midden oosten.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben niet echt thuis in militaire termen
Wat is dat?
Daarom, Iran is al behoorlijk gemankeerd en er zijn veel te veel (capabele) landen die het niet zullen accepteren.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Niet heel lang.
Alleen al SA zou daar niet heel blij van worden, aangezien die veel raffinaderijen aan de oostkust heeft.
Hoe kunnen ze counter drone systemen terugtrekken als ze die gegeven hebben? Wie bedient deze dingenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:28 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Rusland is elke dag meer tevreden met deze oorlog.
Het idee dat Amerika allerlei belangen dat zou hebben is heel raar. Amerika is zelfvoorzienend met olie en in zuid Amerika is ook nog genoeg.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Deel van het leger dat oa de belangen van Amerika beschermd in het midden oosten.
Maar hij heeft het specifiek over citizens en niet over militairen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Deel van het leger dat oa de belangen van Amerika beschermd in het midden oosten.
10 jaar terug hadden ze honderden raketten in grotten staan. Sindsdien zijn er ook waterdrones bij gekomen. Ze hoeven er ook maar twee te raken en niemand gaan er met zijn enorme investering meer langs.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:36 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Scherp.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze counter drone systemen terugtrekken als ze die gegeven hebben? Wie bedient deze dingen
Hmm, goed punt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:43 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
10 jaar terug hadden ze honderden raketten in grotten staan. Sindsdien zijn er ook waterdrones bij gekomen. Ze hoeven er ook maar twee te raken en niemand gaan er met zijn enorme investering meer langs.
Jij accepteert linkse blogs zoals GeenStijl toch niet als bron.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je liegt dus weer, oké duidelijk.
Ik heb geen flauw idee, maar ik mag toch open dat deze meneer weet waar die het over heeft. Voor iedereen ter wereld.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze counter drone systemen terugtrekken als ze die gegeven hebben? Wie bedient deze dingen
Eerst zien.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:39 schreef Akathisia het volgende:
Welke muziek luisteren jullie tijdens het potentiele begin van een regionaal, mogelijk globaal, conflict?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Er is natuurlijk ook gewoon een groot deel van de wereld wat zich hier überhaupt niet zo veel mee hoeft te bemoeien, welke kant dan ook.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Moellahs en Ayatollahs van Iran verdedigen anders?
De landen die dit niet supporten mogen jarenlange zware sancties van de UN verwachten wat mij betreft.
Eerst zien.quote:
Kan ie zn schuilkelder in wachten op zn 72 maagdenquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:49 schreef Perrin het volgende:
[..]Hmm, you can do better.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:49 schreef Perrin het volgende:
[..]Bekijk deze YouTube-videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hoeven niet per se schepen aan te vallen. Ze kunnen ook, als laatste middel, zeemijnen inzetten in de Straat van Hormuz (en in dat geval is het hek van de dam).quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:36 schreef Akathisia het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:55 schreef Perrin het volgende:
[..]Lijkt er al meer op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
Je grote hoop.quote:
Ik ben in ieder geval blij dat ik geen Duitse naamvallen dagdagelijks hoef te gebruiken.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er is natuurlijk ook gewoon een groot deel van de wereld wat zich hier überhaupt niet zo veel mee hoeft te bemoeien, welke kant dan ook.
Welke muziek luisteren jullie tijdens het potentiele begin van een regionaal, mogelijk globaal, conflict?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
Ja dat past wel bij brandende olievelden.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat past wel bij brandende olievelden.
In principe eens, maar liever Duitse naamvallen dan mensen dagdagelijks horen zeggen, dat welquote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval blij dat ik geen Duitse naamvallen dagdagelijks hoef te gebruiken.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Liever Duitse naamvallen dan mensen dagdagelijks horen zeggen, dat wel
Das glaube Ich nichtquote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In principe eens, maar liever Duitse naamvallen dan mensen dagdagelijks horen zeggen, dat wel
We zien hier wel alleen een vliegtuig op hoogte en iemand die zegt "de regering vlucht!". Hebben ze er ook enige bron voor of iets? Is dit wellicht het regeringsvliegtuig ofzo?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:15 schreef UitStraling het volgende:
Wereldgeschiedenis wel, in 1979 kwam een chronisch boze Ayatollah Khomeini om zijn volk te knechten en misbruiken en vandaag vluchten zijn opvolgers het land uit.
Welkom terug in de wereld Perzië.
https://x.com/EYakoby/status/1933912974764196140
Netanyahu, zijn verjaardagspeech aan Trump en het feit dat Trump en Poetin nu met elkaar aan de telefoon hangen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We zien hier wel alleen een vliegtuig op hoogte en iemand die zegt "de regering vlucht!". Hebben ze er ook enige bron voor of iets? Is dit wellicht het regeringsvliegtuig ofzo?
https://x.com/IsraelRadar_com/status/1933916708059611589quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We zien hier wel alleen een vliegtuig op hoogte en iemand die zegt "de regering vlucht!". Hebben ze er ook enige bron voor of iets? Is dit wellicht het regeringsvliegtuig ofzo?
Als die video al waar is..quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:15 schreef UitStraling het volgende:
Wereldgeschiedenis wel, in 1979 kwam een chronisch boze Ayatollah Khomeini om zijn volk te knechten en misbruiken en vandaag vluchten zijn opvolgers het land uit.
I Ranquote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:15 schreef UitStraling het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |