Is al dat leed toch nog ergens goed voor!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik vind jou een zeer amusante user!
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:51 schreef _Arual_ het volgende:
Onverklaarbare blauwe plekken. Bleek mijn nieuwe spijkerbroek af te geven.
Daar hebben vrienden mij voor naar de huisarts willen sturenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:51 schreef _Arual_ het volgende:
Onverklaarbare blauwe plekken. Bleek mijn nieuwe spijkerbroek af te geven.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:54 schreef ToT het volgende:
[..]
En [ONZ]-taal zoals hont en kad enzo, maar de combinatie met doctor ging me weer ff wat te ver. Awkward dit dat.
In dat geval:quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:35 schreef SuperNeger het volgende:
Wat is het meest awkwarde waar je ooit voor naar de dokter moest? Ik heb altijd beschamende dingen als er iets gebeurt. Het is nooit zoiets van "oh ja ik heb m'n pols gebroken". Het is altijd iets super stoms of onhandigs. Zo heb ik een keer een bijbalonsteking gehad, een ontstoken eikel en een haarnestcyste tussen mijn billetjesInmiddels ben ik gewend en ben ik oud genoeg dat ik er gewoon voor bel en m'n broek al uit trek voor ze er om vragen, maar toen ik jonger was was ik nog veel zelfbewuster en vond ik het altijd zo eng. En daarom duurde het ook super long voor ik ging bellen waardoor het eigenlijk alleen maar erger werd.
Superneger is een liefhebber van 'modebewust(eloos) koeterwaals gebrabbel'. Aanvankelijk stond er ook 'chanant' in de TT, is later verbeterd.quote:
Nogal. Maar als 17 jarige tegen je ouders zeggen dat je gruwelijke pijn aan je ballen hebt en dat eentje ineens twee keer zo groot is was erger.quote:
Dat is inderdaad flink genant.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:47 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Nogal. Maar als 17 jarige tegen je ouders zeggen dat je gruwelijke pijn aan je ballen hebt en dat eentje ineens twee keer zo groot is was erger.
Ik heb daar helemaal geen toestemming voor gegeven. En ze hebben doctor niet aangepast.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:03 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Superneger is een liefhebber van 'modebewust(eloos) koeterwaals gebrabbel'. Aanvankelijk stond er ook 'chanant' in de TT, is later verbeterd.
En let ook op de zin: 'toen ik jonger was, was ik nog veel zelfbewuster en vond ik het altijd zo eng'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |