Oh dan ben ik toch niet gek geworden gelukkig.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:29 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Hier ook niet, artikel kan hier gewoon blijven staan en de discussie kan gevoerd worden
Als je kijkt onderaan in nws zie je dat een zelfde topic werd gesloten door @Pizzakoppo of hoe die ook alweer heet, want zogenaamd premium artikel.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh dan ben ik toch niet gek geworden gelukkig.
Ah ik had alleen bij open topics gekeken.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Als je kijkt onderaan in nws zie je dat een zelfde topic werd gesloten door @:pizzakoppo of hoe die ook alweer heet, want zogenaamd premium artikel.
Het is absurd om te verwachten dat die dan vertrektquote:Het kan wel zijn dat ook zijn broer nog in de woning intrekt. ,,Die woont nu nog in een azc, maar daar moet hij waarschijnlijk uit omdat hij geen verblijfsvergunning krijgt.’’
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:12 schreef luxerobots het volgende:
Ik heb een kennis die bij de gemeente werkt en zich bezighoudt met het tegengaan van illegale onderverhuur. En van hem hoor ik eigenlijk alleen maar verhalen van buitenlanders die hun huis illegaal onderverhuren aan andere buitenlanders. Zijn vaak schijnende verhalen omdat de huurders woekerprijzen betalen en dan uit huis moeten.
Vroeger hoorde ik nog wel eens dat het ook om studenten ging, die dan als uitgeschreven stonden om een hogere beurs te krijgen, dat heb ik alweer een hele tijd niet gehoord.
En toevallig ken ik ook weer iemand die bij de woningbouw werkt. En van hem hoor ik dat statushouders die een woning toegewezen krijgen deze ook regelmatig weigeren, waarna ze simpelweg een andere woning krijgen (officieel moeten ze de eerste woningen accepteren).
Tja, de maatschappij zit vol met asocialen en criminelen.
Uh ja dat is ook een conclusie die je kan trekken.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:11 schreef Shotty het volgende:
Goh. Op alles wat asiel betreft bezuinigen geeft allerlei problemen, net als het “de gemeentes lossen het maar op”
Snel maar weer VVD/PVV stemmen, weet je zeker dat je dit soort shit meer gaat zien.
Migratie is en blijft een ding.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Uh ja dat is ook een conclusie die je kan trekken.
En als woningbouwcorporaties gericht onderzoek doen naar wie er daadwerkelijk in hun woningen zitten, is dat weer etnisch profileren.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:37 schreef JopieKlaassen het volgende:
Ik ben verbaasd en oprecht geschokt dat dit gebeurt.
Beetje onderzoek doen naar die arme asielzoekers, de vuige racisten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |