Zijn dit dus echte 'kampers?'

'Kampwhiggers' noemt een Fok!-user deze personen.
Help me out. Wat zijn 'kampers' en 'kampbewoners', wonen deze mensen echt in kampen, hoe is dit zo gekomen, zijn er veel van deze mensen, waar wonen ze, etc. etc.
[Dit bericht is gewijzigd door Meneer_Aart op 22-02-2003 16:12]
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 22-02-2003 21:24]
quote:zal ik em inkoppen?
Op zaterdag 22 februari 2003 16:09 schreef Meneer_Aart het volgende:
waar wonen ze
V.
quote:Frans Bauer ook, What's the freakin point
Op zaterdag 22 februari 2003 16:12 schreef Viola_Holt het volgende:
Rafael van der Vaart woont ook in een woonwagenkamp
quote:Cool, ik heb op school gezeten in Kampen. Maar nou weet ik nog niet wat kampers zijn.
Op zaterdag 22 februari 2003 16:14 schreef Sassefras het volgende:
Heeej!!!, Ik woon in Kampen...
Maar ik ben een Kampenaar, en geen kamper.
quote:Waarschijnlijk is dit ook één gezin (al zijn ze dan nog met wat weinig)
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 22-02-2003 21:25]
quote:Of naar het hele woonwagenkamp waar ze staan
Op zaterdag 22 februari 2003 16:16 schreef Flipmo het volgende:
Kijk voor de gein eens naar die oud ijzer wagen die achter ze staat
V.
quote:Je kunt ook gewoon naar de caravans aan de andere kant kijken.
Op zaterdag 22 februari 2003 16:16 schreef Flipmo het volgende:
Sjeez die meiden op de 1ste foto zijn dus echt wel kampers.
Kijk voor de gein eens naar die oud ijzer wagen die achter ze staat
Het is zeg maar een volkje apart met hun eigen frisse kijk op de wetgeving en Nutsbedrijven.
Stelen mag, zolang het maar niet van een kampbewoner is en stelen van de overheid is geen stelen, want het is je eigen belastinggeld. Zoiets.
Komen ook vaak in conflict met de rest van de wereld omdat ze niet begrijpen dat ze zich af en toe aan regels moeten houden om de rest van de wereld niet te veel tot last te zijn.
Aantal positieve ervaringen van ondergetekende met "Kampers"? 1.
Aantal negatieve ervaringen: meerdere, toen de familie van bovengenoemde positieve (vrouwelijke) ervaring erachter kwam.
quote:Beledig caravanbezitters nou niet wil je
Op zaterdag 22 februari 2003 16:18 schreef hyperfuzz het volgende:[..]
Je kunt ook gewoon naar de caravans woonwagens(red.) aan de andere kant kijken.
quote:Waarschijnlijk zijn de jongetjes op de achtergrond weer hún kinderen.
Op zaterdag 22 februari 2003 16:17 schreef Herfst het volgende:[..]
Waarschijnlijk is dit ook één gezin (al zijn ze dan nog met wat weinig)
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 16:18 schreef hyperfuzz het volgende:[..]
Je kunt ook gewoon naar de caravans aan de andere kant kijken.
Dit zijn dus typisch kampers. Inclusief breezahsletjes!
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 16:20 schreef Dante_A het volgende:[..]
Waarschijnlijk zijn de jongetjes op de achtergrond weer hún kinderen.
Vind het gewoon echt iets "kamperigs" of hoe je het ook zegt dat er bij elk woonwagenkamp een oud ijzer busje (vrachtwagen) hoort
quote:Kijk, hier heb ik wat aan. Dat gaat dus ook van generatie op generatie? Geen mensen die mettertijd toch maar een vaste woning willen kopen/huren?
Op zaterdag 22 februari 2003 16:20 schreef BladE-l----- het volgende:
Met kampers bedoelen ze inderdaad mensen die in woonwagenkampen wonen en geen zigeuners zijn.Het is zeg maar een volkje apart met hun eigen frisse kijk op de wetgeving en Nutsbedrijven.
Stelen mag, zolang het maar niet van een kampbewoner is en stelen van de overheid is geen stelen, want het is je eigen belastinggeld. Zoiets.
Komen ook vaak in conflict met de rest van de wereld omdat ze niet begrijpen dat ze zich af en toe aan regels moeten houden om de rest van de wereld niet te veel tot last te zijn.
Aantal positieve ervaringen van ondergetekende met "Kampers"? 1.
Aantal negatieve ervaringen: meerdere, toen de familie van bovengenoemde positieve (vrouwelijke) ervaring erachter kwam.
quote:en ze heten o.a. Wilma en Paulien
Op zaterdag 22 februari 2003 16:20 schreef JeRa het volgende:[..]
Dit zijn dus typisch kampers. Inclusief breezahsletjes!
quote:Sjezus jij bent echt erg
Op zaterdag 22 februari 2003 16:13 schreef Verbal het volgende:
Kampers... is dat niet hetzelfde soort blanke uitschot dat in de Schilderswijk woont?V.
Erger nog dan Kampers, die bemoeien zich tenminste niet met anderen. Nou ja, behalve als er wat te halen valt natuurlijk.
quote:Nope. Eens in een woonwagen geboren, is er altijd blijven.
Op zaterdag 22 februari 2003 16:22 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
Kijk, hier heb ik wat aan. Dat gaat dus ook van generatie op generatie? Geen mensen die mettertijd toch maar een vaste woning willen kopen/huren?
quote:Dus eigenlijk zijn ze heel elitair, als ware het een soort koninklijke familie betreft,
Op zaterdag 22 februari 2003 16:25 schreef BladE-l----- het volgende:[..]
Nope. Eens in een woonwagen geboren, is er altijd blijven.
Het is volgens mij zelfs een generatie-op-genereatie-idee.
Is je moeder of vader geen kamper? Dan kom je er zelf ook niet tussen.
Ze erven die dingen ook van elkaar.
quote:Sterker nog, ze weigeren in gewone huizen te wonen. Die zijn voor 'burgers', waar ze zich zelf niet toe rekenen. In de praktijk zijn ze vaak wel toe gedwongen omdat er al jaren geen staanplaatsen meer bij mogen komen terwijl de families wel groeien. Dat is één van de redenen dat ze zo sterk tegen het opdelen in kleinere kampen waren toen dat een paar jaar geleden speelde.
Op zaterdag 22 februari 2003 16:22 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
Kijk, hier heb ik wat aan. Dat gaat dus ook van generatie op generatie? Geen mensen die mettertijd toch maar een vaste woning willen kopen/huren?
quote:alle kampers worden in dit topic weer op een hoop gegooid...Net zoiets als Kutmarokkanen.
Op zaterdag 22 februari 2003 16:14 schreef Pushit het volgende:[..]
Frans Bauer ook, What's the freakin point
quote:Volgens mij is dit niet waar..heb een keer een docu gezien waarin een jongen zonder "kamper-zijn"(ouders ook niet dus) bij zn vriendin introk in een woonwagenkamp.... dus kan wel...
Op zaterdag 22 februari 2003 16:25 schreef BladE-l----- het volgende:[..]
Is je moeder of vader geen kamper? Dan kom je er zelf ook niet tussen.
Ze erven die dingen ook van elkaar.
quote:die "kutmarrokanen" maken het er zelf naar. vorig weeken mn maat in elkaar geslagen + beroofd. gvd hij deed niks!
Op zaterdag 22 februari 2003 16:31 schreef Viola_Holt het volgende:[..]
alle kampers worden in dit topic weer op een hoop gegooid...Net zoiets als Kutmarokkanen.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 22-02-2003 21:27]
quote:Oh my god I've created a monster!
De nieuwe rage na de Breezah-chicks?
.
Meneer Aart, ben je echt onbekend met het fenomeen kampers?
Dat meen je toch niet he?
quote:Kutkampers, zeg maar.
alle kampers worden in dit topic weer op een hoop gegooid...Net zoiets als Kutmarokkanen.
quote:Ow op die fiets
quote:Dan waren DAT zeker wel "kutmarrokanen"....
Op zaterdag 22 februari 2003 16:32 schreef F1908 het volgende:[..]
die kutmarrokanen maken het er zelf naar. vorig weeken mn maat in elkaar geslagen + beroofd. gvd hij deed niks!
quote:Er wonen geen blanken in de Schilderswijk meer
Op zaterdag 22 februari 2003 16:13 schreef Verbal het volgende:
Kampers... is dat niet hetzelfde soort blanke uitschot dat in de Schilderswijk woont?V.
quote:vast wel...dat hebben al die kampers toch !
Op zaterdag 22 februari 2003 16:33 schreef Pushit het volgende:[..]
Ow op die fiets
Wist trouwens niet dat v/d Vaart een kamper was, zou hij ook een wietplantage hebben?
nou hier in de randstad zijn er voldoende.
mensen die het prettig vinden om idd in een woonwagen te wonen met de daarbijhorende levensstijl. vaak een bron van allerlei criminele activiteiten (hoeft niet per se zo te zijn).
als een gemeente wegens overlast besluit een kamp te ontruimen en de mensen in rijtjeshuizen te stoppen dan breekt de hel los.
een kamper wordt zeer agressief als je deze in een 'normale' wijk plaatst en reageert dat af op de andere buurtbewoners. foute zaak dus ![]()
probeer er maar zo min mogelijk mee in aanraking te komen verder
Doen maar wat ze willen, rijden allemaal dikke auto's omdat niemand denk ik belasting betaald.
De politie durft al helemaal niet zonder ME een groot woonwagen kamp op.
Handel is het motto, of dat nu drugs, vuurwerk, wapens, gestolen auto's of onderdelen zijn..maakt niet uit..handel handel zonder btw natuurlijk.
Verder moet je ook geen ruzie krijgen met zo een gast..praten doen ze niet..meppen wel.
Staan een beetje in de schaduw van de criminele allochtoon, daar zeikt iedereen over, maar stel we hadden niet de criminele allochtoon om ons gal over te spuwen..nou...dan zouden de kampers de volle laag krijgen.
Ik krijg er persoonlijk de schijt van....ze doen maar ...en niemand die iets durft te zeggen...begrijp je...als jan modaal een boompje in de tuin omzaagd zonder vergunning of een dakkappel plaats...oi...dan heb je de poppen aan het dansen....dat volk ...rooit een heel bos en zet een hectare aan glas tuinbouw neer om wiet te telen en niemand die er iets van durft te zeggen.....
In de US noemen ze dat volk veel toepasselijker ..." white trash"
quote:Naar het schijnt
Op zaterdag 22 februari 2003 16:34 schreef Viola_Holt het volgende:[..]
vast wel...dat hebben al die kampers toch !
quote:genoeg ruimte daar toch ? misschien hebben ze daar wel AZCs. Randstad wat meer zigeuners. Flevoland wat asielzoekers.
Op zaterdag 22 februari 2003 16:35 schreef succubus het volgende:
hm nu je het zegt.
ik zou me in Flevoland inderdaad geen woonwagenkamp kunnen bedenken.
Ze zijn in ieder geval modebewust. Permanent is al bijna weer in.
Ze wonen met ze allen bij elkaar, hebben bijna altijd een autosloop erbij en veel wietplantages, schoppen je de tering in als je bijdehand tegen ze doet en zijn per definitie best aso ja
. Je kent ze wel, sjonnies met dikke BMWs en anitas met tijgerleggings en blonde kuifen.
Het stikt ervan in de buurt hier.
Het voordeel van die gasten is iig dat ze een leuk tegengewicht bieden voor de Marokkaanse/Turkse/Antilliaanse straatbendes, want als je een kamper ript of in elkaar trapt dan staan er de volgende dag ook opeens 10 BMWs voor je deur. Ze hebben dan ook vaak ruzie met elkaar, de kampers en kut-Maro..... that is
.
[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 22-02-2003 16:40]
quote:woon je ook op zo'n kamp ?
Op zaterdag 22 februari 2003 16:37 schreef X-Ray het volgende:
kampers cu2
quote:oh dat vooral.
Op zaterdag 22 februari 2003 16:36 schreef _asterix_ het volgende:
Sja...kampers hebben zo hun eigen regels !!
ik ken er ook één die hier vlakbij woont.
hij is analfabeet (kan dus geen verkeersborden lezne) maar rijdt toch auto (zonder rijbewijs).
als hij gepakt wordt dan koopt ie gewoon lekker een andere (gejatte) auto bij z'n kampervriendjes en gaat ie weer vrolijk verder
![]()
drugs, auto & vuurwerkhandel zijn z'n specialiteiten..
hier heeft de ME ook al 3 keer charges uitgevoerd op dat kamp omdat er weer wat aan de hand was (waarbij 1x een woonwagen volledig is uitgebrand). maar doorgaans durft de politie het gewoon niet aan om dat kamp op te lopen.. dan krijgen ze meteen klappen
quote:Ben je gek of zo?
Op zaterdag 22 februari 2003 16:38 schreef Viola_Holt het volgende:[..]
woon je ook op zo'n kamp ?
Nee dus!
.
quote:Klopt. Vd gekke eigenlijk.
Op zaterdag 22 februari 2003 16:43 schreef succubus het volgende:hier heeft de ME ook al 3 keer charges uitgevoerd op dat kamp omdat er weer wat aan de hand was (waarbij 1x een woonwagen volledig is uitgebrand). maar doorgaans durft de politie het gewoon niet aan om dat kamp op te lopen.. dan krijgen ze meteen klappen
Het kamp hier op de Fruitweg is al een aantal maal ontruimd en zo en dan moet de ME er aan te pas komen... zonder hun durft de politie en de ambtenaren het kamp niet op...
.
quote:Kijk, er bestaat gewoon een hele wereld waar ik niks van af weet...
Op zaterdag 22 februari 2003 16:28 schreef Dante_A het volgende:[..]
Sterker nog, ze weigeren in gewone huizen te wonen. Die zijn voor 'burgers', waar ze zich zelf niet toe rekenen. In de praktijk zijn ze vaak wel toe gedwongen omdat er al jaren geen staanplaatsen meer bij mogen komen terwijl de families wel groeien. Dat is één van de redenen dat ze zo sterk tegen het opdelen in kleinere kampen waren toen dat een paar jaar geleden speelde.
Een andere reden is dat op de nieuwere kampen duidelijk is welke grond bij wie hoort. Dus ook als daar ineens een wietplantage op wordt gevonden.![]()
Op de oude kampen wist dan ineens niemand van wie dat schuurtje eigenlijk was.
quote:LOL zelfs Grad Damen staat erop
Op zaterdag 22 februari 2003 16:40 schreef Gran_Turismo het volgende:
www.cu2.nl/Me-LoveZz-Ronniekampers cu2
![]()
Maareuh even serieus nu, mijn vriendin is een "kamper" , woont tegenwoordig in een normaal huis en we hebben geen plantage. Zij rijdt een Clio ik een Astra. Verder werken we allebei eerlijk voor ons geld. Dit zijn in feite allemaal clichés, geef ze een kans en je zal zien dat het best aardige mensen zijn. je moet alleen geen ruzie krijgen
[Dit bericht is gewijzigd door Mugger op 22-02-2003 16:47]
quote:Precies, als je aan de goeie kant van het verhaal zit kan je er alleen maar beter van worden.
Op zaterdag 22 februari 2003 16:46 schreef Mugger het volgende:
De kampers die ik ken doen in oud ijzer of hebben een autosloopbedrijf. Zakelijk gezien heb ik weleens met ze te maken. Kampers zijn goede klanten, het moet altijd zwart, want btw daar doen ze niet aan en ze betalen altijd cash. Dan trekken ze gewoon een vet pak biljetten uit de kontzak en ze ronden altijd af naar boven...
Er zijn in Nederland gewoon terreinen waar woonwagens/caravans staan. Die kunnen niet meer rijden en er wonen dus mensen in. Het zijn net een soort dorpen. Die zijn soms midden in steden gebouwd. De jongeren die daar opgroeien kiezen er soms voor om ook daar in dat 'dorp' te gaan wonen, anderen vertrekken echt.
Tijdens mijn vorige baan heb ik op een camping gewerkt waar een flink aantal families bijna woonde. De sfeer die daar hing is, denk ik, wel te vergelijk met wat 'kamps' genoemd wordt. Iedereen kent elkaar, de ene keer is het allemaal vriendjes en de volgende keer slaande ruzie. Maar als er iets is met een 'buitenstaander' nemen ze het voor elkaar op. Wat de opvoeding van kinderen betreft: die was totaal anders dan hoe ik het zou doen. Veel kinderen leerden niet dat slaan verkeerd was, konden geen vragen stellen (alleen bevelen) en scholden volwassenen uit. Ik zou er niet bij willen horen, maar het heeft toch wel iets 'magisch'.
quote:Ik meen het, ik ken het echt niet. Maar iemand anders hier merkte ook al op dat hij zo 1 2 3 geen woonwagenkamp zou weten in Flevoland. Het fenomeen 'white trash' is me niet onbekend, asociaal tuig heb je in mijn voormalige woonplaats en in bijv. Lelystad genoeg.
Op zaterdag 22 februari 2003 16:32 schreef X-Ray het volgende:
Meneer Aart, ben je echt onbekend met het fenomeen kampers?Dat meen je toch niet he?
En was nooit je handen in de keukenwasbak.
Dan komt alles goed!
quote:Ja...White Trailer Trash....
Op zaterdag 22 februari 2003 16:45 schreef GizartFRL het volgende:
In america noemen ze het toch Trailer Trash?

Je moet de dames even wegdenken
Het lijkt een beetje op zo'n schiettent op de kermis.
quote:Sterker nog, het *is* een kermis.
Op zaterdag 22 februari 2003 16:54 schreef Dante_A het volgende:
Ze hebben overigens 'een hele aparte stijl van woninginrichten'.
...
Het lijkt een beetje op zo'n schiettent op de kermis.
quote:Rococo leeft!
Op zaterdag 22 februari 2003 16:54 schreef Dante_A het volgende:
Ze hebben overigens 'een hele aparte stijl van woninginrichten'.
quote:Oh? Vaag zeg.
Op zaterdag 22 februari 2003 16:49 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
Ik meen het, ik ken het echt niet. Maar iemand anders hier merkte ook al op dat hij zo 1 2 3 geen woonwagenkamp zou weten in Flevoland.
Anyway, hier zitten er best veel.
En ook in nieuwbouwsteden zoals Zoetermeer. Daar wordt in iedere nieuwbouwwijk standaard een kamp neergezet... Men wil ze tegenwoordig wat kleiner houden dus komen er meerdere kleine.
quote:Ja ja, ik begin me al aardig een beeld te vormen. Eigenlijk hetzelfde tuig wat in grote getale in mijn geboorteplek woont omdat de huizen hier zo goedkoop zijn... tuintjes vol met troep, stinkende huizen, overlast 's nachts... en je herkent ze zo als je ze op straat ziet. Alleen het heet dus kampers als ze in woonwagens wonen...
Op zaterdag 22 februari 2003 16:37 schreef X-Ray het volgende:
Maar goed Meneer Aart, Kampers zijn blanken die op een woonwagenkamp wonen. Meestal zijn dat geen lullige wagens hoor, maar meer gewoon huizen en bungalows die je eventueel met een speciale hijskraan zou kunnen verplaatsen.Ze wonen met ze allen bij elkaar, hebben bijna altijd een autosloop erbij en veel wietplantages, schoppen je de tering in als je bijdehand tegen ze doet en zijn per definitie best aso ja
. Je kent ze wel, sjonnies met dikke BMWs en anitas met tijgerleggings en blonde kuifen.
Het voordeel van die gasten is iig dat ze een leuk tegengewicht bieden voor de Marokkaanse/Turkse/Antilliaanse straatbendes, want als je een kamper ript of in elkaar trapt dan staan er de volgende dag ook opeens 10 BMWs voor je deur. Ze hebben dan ook vaak ruzie met elkaar, de kampers en kut-Maro..... that is
.
quote:Yeah!
Op zaterdag 22 februari 2003 16:55 schreef julekes het volgende:[..]
Rococo leeft!
quote:Stinkende huizen? Denk het niet hoor. Hun wagens zijn heilig, zoals al eerder gezegd kom je er echt niet met vuile schoenen in. En van binnen zien die wagens er wel goed uit, het is ook niet mijn stijl van inrichten maargoed.
Op zaterdag 22 februari 2003 16:57 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
Ja ja, ik begin me al aardig een beeld te vormen. Eigenlijk hetzelfde tuig wat in grote getale in mijn geboorteplek woont omdat de huizen hier zo goedkoop zijn... tuintjes vol met troep, stinkende huizen, overlast 's nachts... en je herkent ze zo als je ze op straat ziet. Alleen het heet dus kampers als ze in woonwagens wonen...
quote:Korte studie van nog geen uur!!!
Ja ja, ik begin me al aardig een beeld te vormen. Eigenlijk hetzelfde tuig wat in grote getale in mijn geboorteplek woont omdat de huizen hier zo goedkoop zijn... tuintjes vol met troep, stinkende huizen, overlast 's nachts... en je herkent ze zo als je ze op straat ziet. Alleen het heet dus kampers als ze in woonwagens wonen...
quote:Mmja...hoezo generalisatie...
Op zaterdag 22 februari 2003 17:06 schreef mhr-zip het volgende:
allemaal wel leuk. Maar kampers en marokkanen komen wel voor elkaar op. En alle witte ubermensen hier op het forum lopen met een grote boog om iemand heen die lastig word gevallen ofzo.
grmpphhhaahahahahahahhahaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh

Jaja, er zijn wel meer Peggy Bundy look-a-likes op die kampen...

WHOOOHAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAHHHHH
Hou op! ![]()
heh.....
zo, dat lucht op....
woehahahahaaah
quote:Voor een deel wel maar niet helemaal, zoals al gezegd zijn hun 'huizen' heilig dus die zijn zo steriel als de pest. Verder is volgens mij het groepsgevoel bij kampers veel sterker dan bij 'gewoon white trash'. Ons tegen de buitenwereld/overheid.
Oorspronkelijk zijn het afstammelingen van zigeuners (ondertussen al lang niet meer omdat ze veel gemengd zijn met 'gewoon white trash') en hebben dus ook een beetje dezelfde rusteloosheid. Ook al zijn die woonwagens amper te vervoeren en zullen ze zelden verhuizen hangen ze heel erg aan het idee van mobiel zijn. Ze "zouden zomaar volgende zomer kunnen gaan trekken en alles achter laten". Volgens mij komt daar ook hun idee van 'burgers' vandaan, ik heb het idee dat ze zich niet echt nederlander voelen. Dat zou hun gebrek aan respect voor de overheid in ieder geval wel verklaren.
[Dit bericht is gewijzigd door Dante_A op 22-02-2003 17:14]
quote:en:
RoNnIe...
...DiS MiJ LeKkErE BiNk...
...DiE Ik NOOIT MeEr KwIjT WiL...
...DuS VoOr AlLe WiJvE...
...FuCk OfF BiJ MiJ LeKkErE...
...HiJ'z VaN MIJ...
...En BlIjF VaN MiJ...
...DuS PeCh GeHaD...
...En FuCk NiEt MeT MiJ VeNt...
...WaNt DaN MaAk Ik Je KoUd...
...Me LeKkErE VrIjErTjE...
...MeKe MoUn ToUt...
...xXx TiCh KwAnTeRiK xXx...
quote:en
...DoRiEn...
...DiS MiJ LeKkErE MoKkEl...
...NiEmAnD MOeT MeT HaAr FuCkE...
...En PeCh VoOr De JoNgEs DiE HaAr WiLlE...
...Ze HeT Me BrOeR Nu Al BeKaNt 1 JaAr...
...En MiJ Al 1.5 JaAr HaHa...
...En NiEmAnD HaAlT MiJ MeT HaAr UiT ElKaAr...
...NiEmAnD FuCkT MeT MiJn MoKkEl...
...AnDeRs VoEl Je HeTzElFdE AlS DeH WiJf VaN VaMmIDdaG...
...LeKkErE MeKe MoToUt...
...xXx TiCh LeKkErEmOkKeL xXx...
quote:
!¡!...Ikke en Mijn Zwaar lekkere vent...!¡!
quote:Nee en dat is zij ook vast niet meer
Op zaterdag 22 februari 2003 17:09 schreef Aernout het volgende:
Sommige zij redelijk neukbaar...
Hebben ze daar ook wetten dat ze maagd moeten blijven enzo?
quote:Is dit wel zo, volgens mij kunnen marocs en schooiers juist niet met elkaar opschieten
allemaal wel leuk. Maar kampers en marokkanen komen wel voor elkaar op.
En wie kent er niet Graadje Hendriks? De man met de trommel die nooit en te nimmer een wedstijd van het Nederlands Elftal mist, waar ook ter wereld! Die gast is dus wel dik miljonair geworden in de autohandel en doet ook iets belangrijks bij W.K.E. (woonwagen kamp Emmen), de bekende hoofdklasse (?) amateurvoetbal club.
[Dit bericht is gewijzigd door Mugger op 22-02-2003 17:19]
quote:Dezelfde man die trouwens op het laatste moment geen rol mocht spelen in een Nationale Nederlanden reclame omdat hij veroordeeld bleek te zijn voor verboden wapenbezit.
Op zaterdag 22 februari 2003 17:16 schreef Mugger het volgende:
[afbeelding]En wie kent er niet Graadje Hendrix? De man met de trommel die nooit en te nimmer een wedstijd van het Nederlands Elftal mist, waar ook ter wereld! Die gast is dus wel dik miljonair geworden in de autohandel en doet ook iets belangrijks bij W.K.E. (woonwagen kamp Emmen), de bekende hoofdklasse (?) amateurvoetbal club.
quote:True true...
allemaal wel leuk. Maar kampers en marokkanen komen wel voor elkaar op. En alle witte ubermensen hier op het forum lopen met een grote boog om iemand heen die lastig word gevallen ofzo.
quote:
Ik woon in een wagen
ik zie mensen denken als ze langs ons kampje gaan
kijk dat zooitje daar is staan
als er een fiets in ons buurtje woord vermist
dan word de niet gegist
nee dat hebben wij gedaan
gebeurt er in ut land
dan komt het altijd in het krant
10.000 in een huis en eenmaal op ut kamp
het enige dit wel of niet expres
bij ons komt altijd het adres
zo dat de buurt weer zeche kan
zie je wel
het is en blijft een zooitje wat ik jou vertel
dan is iedereen weer tevreede
want ut kamp
o jee
ik woon op ut kamp en weet niemand dat je iemand vergeet
we spelen we praaten
we doen niemand wat
bij ons licht er niemand in eens dood omdat
men hem vergat
kom maar is kijke hoe normaal wij zijn
en dat ik woonwagen bewoner ben
maak me trots en blij
vooral als ik kijk naar het burgermaatschappij
quote:
voor bestellingen groot of klein laat een berichtje achter, wij handelen in bijna alles

met de ondertitel: "Dit is me hobbie"
zou hij ook van z'n hobby z'n werk gemaakt hebben?
ik zou maar ff de lantaarnpaal daar controleren als ik nuon/essent/watdanook was...
quote:Ja idd, tussen dat groepje meisjes in de openingspost staat ook best wat bij.
quote:Interessant zeg, het is echt een hele subcultuur. Ik vroeg me al af waar het vandaan kwam. Vaag trouwens dat er in nieuwe woonwijken dan zulke kampen uit de grond gestampt worden...
Op zaterdag 22 februari 2003 17:10 schreef Dante_A het volgende:[..]
Voor een deel wel maar niet helemaal, zoals al gezegd zijn hun 'huizen' heilig dus die zijn zo steriel als de pest. Verder is volgens mij het groepsgevoel bij kampers veel sterker dan bij 'gewoon white trash'. Ons tegen de buitenwereld/overheid.
Oorspronkelijk zijn het afstammelingen van zigeuners (ondertussen al lang niet meer omdat ze veel gemengd zijn met 'gewoon white trash') en hebben dus ook een beetje dezelfde rusteloosheid. Ook al zijn die woonwagens amper te vervoeren en zullen ze zelden verhuizen hangen ze heel erg aan het idee van mobiel zijn. Ze "zouden zomaar volgende zomer kunnen gaan trekken en alles achter laten". Volgens mij komt daar ook hun idee van 'burgers' vandaan, ik heb het idee dat ze zich niet echt nederlander voelen. Dat zou hun gebrek aan respect voor de overheid in ieder geval wel verklaren.
quote:---Edit: ongenuanceerde opmerking verwijderd---
Op zaterdag 22 februari 2003 17:10 schreef Triumph_The_Insult_Comic het volgende:
[afbeelding]
Zijn er eigenlijk nog mensen die positieve ervaringen hebben met deze 'mensen'? http://forum.fok.nl/i/s/devil.gif
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 22-02-2003 21:30]
quote:Het doel van de overheid is dat uiteindelijk alle kampen worden opgeheven. Een stap in die richting is het opdelen in kleinere kampen die beter verspreidt liggen.
Op zaterdag 22 februari 2003 17:33 schreef Meneer_Aart het volgende:Vaag trouwens dat er in nieuwe woonwijken dan zulke kampen uit de grond gestampt worden...
Die kleinere kampen zijn ook beter beheersbaar, iets wat met die grote kampen vaak amper lukt. Zie de verhalen over meterstanden opnemen met ME-ondersteuning enzo.
quote:Meer positief dan negatief, vooral als ik s'avonds naar bed ga gebeuren er zeer positieve dingen met me, en dat doet een kampster
Op zaterdag 22 februari 2003 17:40 schreef Darth-Vader het volgende:[..]
Yep, dat zijn ze! De üntermenschen onder de blanken!
Zijn er eigenlijk nog mensen die positieve ervaringen hebben met deze 'mensen'? http://forum.fok.nl/i/s/devil.gif
quote:Ook al zo typerend!
Op zaterdag 22 februari 2003 17:10 schreef X-Ray het volgende:
van dezelfde:Favoriete auto:
Mercedes SL500 E320
quote:Zodoende hebben ze altijd genoeg staven voor handen om iemand lens te rossen
Op zaterdag 22 februari 2003 17:48 schreef Marden het volgende:
Kampers halen altijd het ijzer op
quote:Ik snap ook niet wat ze in die kamp-guys zien!
Op zaterdag 22 februari 2003 18:34 schreef Fliepke het volgende:
Maar ZOOOO ordinair
quote:Ons kent ons. Ze houden daar de relaties ook graag binnen de familie. Ik vermoed dat de meesten niet eens weten wie hun echte vader of moeder zijn. Kampers, de enige nederlandse bevolkingsgroep die boven de wet staat.
Op zaterdag 22 februari 2003 18:36 schreef Darth-Vader het volgende:
Ik snap ook niet wat ze in die kamp-guys zien!Waardoor voelen ze zich aangetrokken? Al dat goud?
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 22-02-2003 21:31]
ps een vooroordeel is altijd het makkelijkste
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 22-02-2003 21:33]
Ze zijn ook uit de meeste openbare gelegenheden 'verbannen' hier. Zwembaden mogen ze alleen nog maar op woensdag in (omdat er dan geen 'gewone' mensen zijn)
Discotheken komen ze ook niet meer in.
Daar is ook zo'n mooi spreekwoord voor: "Eigen schuld, dikke bult"
quote:'t lijkt stormfront wel!
Op zaterdag 22 februari 2003 18:57 schreef Piro het volgende:
---Edit: ongenuanceerde opmerking verwijderd---
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 22-02-2003 21:54]
Vroeger woonde ik ook vlakbij een woonwagenkamp, en inderdaad: met die gasten wil je echt geen ruzie hebben. Toen het kamp pas geopend werd hadden buurtbewoners protest aangetekend bij de gemeente ('want de waarde van de huizen gaat zo omlaag' etc. etc). Vervolgens zijn een groepje kampers deur-aan-deur langsgeweest om *kuch* vriendelijk te vragen of de mensen bezwaar hadden tegen hun komst. Reken maar dat alle bezwaren ineens als sneeuw voor de zon verdwenen...
quote:...RoNnIe...
Op zaterdag 22 februari 2003 16:40 schreef Gran_Turismo het volgende:
www.cu2.nl/Me-LoveZz-Ronniekampers cu2
![]()
...Mijn Mokkel...
...DoRiEn...
...DiS MiJ LeKkErE MoKkEl...
...NiEmAnD MOeT MeT HaAr FuCkE...
...En PeCh VoOr De JoNgEs DiE HaAr WiLlE...
...Ze HeT Me BrOeR Nu Al BeKaNt 1 JaAr...
...En MiJ Al 1.5 JaAr HaHa...
...En NiEmAnD HaAlT MiJ MeT HaAr UiT ElKaAr...
...NiEmAnD FuCkT MeT MiJn MoKkEl...
...AnDeRs VoEl Je HeTzElFdE AlS DeH WiJf VaN VaMmIDdaG...
...LeKkErE MeKe MoToUt...
...xXx TiCh LeKkErEmOkKeL xXx...
.
quote:Die term wordt hier in ZO Brabant ook vaak gebruikt voor het woonwagenkamp.
Op zaterdag 22 februari 2003 19:37 schreef BrianMay het volgende:
hier waar ik woon noemen we het woonwagenkamp gewoon 'Schooierskamp".
Hier in de omgeving zijn dan ook relatief veel woonwagenkampen.
quote:We hadden toch nog ergens 13 Amerikaanse kernkoppen liggen....
Op zaterdag 22 februari 2003 21:55 schreef Leatherface het volgende:
Het wordt tijd dat woonwagenkampen als terroristenkampen worden beschouwd!
quote:De live uitzendingen van Omroep Brabant tijdens een inval op Doolplein deden mij als kind altijd denken dat in heel Eindhoven de staat van beleg was uitgeroepen.
Op zaterdag 22 februari 2003 21:55 schreef Leatherface het volgende:[..]
Die term wordt hier in ZO Brabant ook vaak gebruikt voor het woonwagenkamp.
Die woonwagenbewoners komen van marskramers, seizoenarbeiders en meer rondtrekkende figuren die uiteindelijk niet zo aangetast zijn door het Beschavingsoffensief begin vorige eeuw en een eigen cultuur hebben ontwikkeld.
Een vrij recent boek van de bekende Utrechtse criminoloog Frank Bovenkerk noemt ze met name wbt Wietplantages: de infra-rood nacht- en lucht opnames van de politie die hij bekeek lichtten allemaal op bij kampen die hun wietplantages aan het voedden waren!
Wat me laatst opviel bij Van Gewest tot Gewest Peter R. de Vries is dat ze allemaal eigenlijk in lellen van bungalows wonen en niet meer in zo'n sympathieke sta-caravan. Zo kan ik ook woonwagenbewoner zijn!
quote:Wel als hij lastig wordt gevallen door kampers of Marokkanen.
Het uiterlijk en intelligentie van deze mensen kun je het best vergelijken met de mensen die in de Jerry Springer Show komen. Trailer Trash wordt het daar genoemd.
Eén ding moet ik wel zeggen. Het is er in huis ontzettend schoon. Niemand mag er met schoenen aan binnen.
quote:Bij de meeste kampbewoners mag je idd niet met schoenen naar binnen. Ik kan me dat overigens goed voorstellen.
Op zondag 23 februari 2003 15:23 schreef Gia het volgende:Eén ding moet ik wel zeggen. Het is er in huis ontzettend schoon. Niemand mag er met schoenen aan binnen.
Toen ik vroeger als pizzabezorger werkte moest ik een keer zo'n smakelijke schijf bij het lokale kamp afleveren. Echt zo'n Flodder-gezin, maar ik moet zeggen dat ze een goede fooi gaven ![]()
Toen ik weer op de brommer zat kwam er een woedende rotweiler achter me aan rennen! Gelukkig kunnen die Peugot Deliveries hard optrekken anders was Robino er vandaag de dag niet meer geweest.... Gemengde gevoelens dus.
quote:Das zo zonde van die prachtige hoogpolige witte kleedjes
Op zondag 23 februari 2003 16:03 schreef Leatherface het volgende:[..]
Bij de meeste kampbewoners mag je idd niet met schoenen naar binnen. Ik kan me dat overigens goed voorstellen.
quote:er is uiteraard wel een verschil tussen reizigers en andere kampbewoners.
Op zaterdag 22 februari 2003 18:49 schreef ougust het volgende:
je hebt woonwagen bewoners en je hebt er die iets te zijn....hoort niet echt meer bij deze tijd....
de meest hebben gewoon een baan van 8 tot 5 en betalen netjes hun belasting...en wiet kwekers zitten meer onder de burgers dan onder de reizigersps een vooroordeel is altijd het makkelijkste
BTW CREW: HOEZO METEN MET TWEE MATEN. SUKKELS!
quote:Daar walg ik echt van.. ze maken goed gebruik van hun slechte naam.. niemand durft iets tegen ze te zeggen...
Op zaterdag 22 februari 2003 21:17 schreef Zander het volgende:
Vervolgens zijn een groepje kampers deur-aan-deur langsgeweest om *kuch* vriendelijk te vragen of de mensen bezwaar hadden tegen hun komst. Reken maar dat alle bezwaren ineens als sneeuw voor de zon verdwenen...
quote:Als je over die rechtse hebt
Op maandag 24 februari 2003 20:11 schreef Aernout het volgende:
Ben ik nu de enige die dit best neukbaar vindt?
quote:Dat kind is twaalf weet je dat?
quote:Dan is het toekomstig neukbaar.
Op maandag 24 februari 2003 21:25 schreef deepthroat het volgende:[..]
Dat kind is twaalf weet je dat?
over het algemeen zijn het gewoon aardige en gezellige mensen hoor..
half nederland rookt wiet maar als iemand het verbouwt dan zijn ze ineens weer uitschot ..
quote:Uit ander kraak-anoniem-een-kamper-af topic, dat daarna een beetje stilviel
Op maandag 24 februari 2003 21:41 schreef Fonkmeistah het volgende:
whahahaaa jullie schijten echt voor alles wat jullie niet kennen hè...over het algemeen zijn het gewoon aardige en gezellige mensen hoor..
half nederland rookt wiet maar als iemand het verbouwt dan zijn ze ineens weer uitschot ..
quote:
Voor velen zal Fok! de enige plek zijn waar ze een kamper kunnen afkraken zonder doodgeschopt te worden dus wie ben ik om daar tegen in te gaan
quote:Wat is dat voor gelul, wiet verbouwen moet kunnen, het gaat me erom dat je in elkaar gejast wordt door een bevolkingsgroep die NIET aan BTW doet, de stroom voor die wiet aftapt, en waar ambtenaren het terrein niet opkunnen zonder ME, DAT is schandalig, dat ze daar wonen moeten ze zelf weten maar gedraag je dan ook verdomme naar de algemene normen en waarden of flikker ajb een eind op...
whahahaaa jullie schijten echt voor alles wat jullie niet kennen hè...over het algemeen zijn het gewoon aardige en gezellige mensen hoor..
quote:Welnee, ik heb het zelf ook nog gedaan
Op maandag 24 februari 2003 21:41 schreef Fonkmeistah het volgende:half nederland rookt wiet maar als iemand het verbouwt dan zijn ze ineens weer uitschot ..
Maar ik betaalde wel netjes de stroomrekening.
Dat is niet meer dan slim, want 9 vd 10 worden gepakt wegens het aftappen van de stroom.
Alsof het GEB het ook maar 1 fuck kon schelen dat je 4 keer zoveel gebruikte als normaal, zolang je maar betaald.
.
quote:Waar staat trouwens dat men er voor schijt?
whahahaaa jullie schijten echt voor alles wat jullie niet kennen hè...
quote:Telen of roken? in bijde gevallen ben ik bekend met het fenomeen
Op maandag 24 februari 2003 22:08 schreef X-Ray het volgende:[..]
Welnee, ik heb het zelf ook nog gedaan
.
Maar ik betaalde wel netjes de stroomrekening.
Dat is niet meer dan slim, want 9 vd 10 worden gepakt wegens het aftappen van de stroom.
Alsof het GEB het ook maar 1 fuck kon schelen dat je 4 keer zoveel gebruikte als normaal, zolang je maar betaald.
.
quote:Beiden.
Op maandag 24 februari 2003 22:12 schreef Piro het volgende:[..]
Telen of roken? in bijde gevallen ben ik bekend met het fenomeen
quote:Beidehand.
Op maandag 24 februari 2003 22:19 schreef X-Ray het volgende:[..]
Beiden.
quote:Soms is dat idd zo...Met andere woorden het geld ligt op straat...Domme Domme woonwagenbewoners ook he
Op zaterdag 22 februari 2003 17:48 schreef Marden het volgende:
Kampers halen altijd het ijzer op
quote:die linker is vast geen kamper
quote:ja dat is nou net het (Vage!) probleem. Vaak krijgen die kampers wel mooie dochters. En vaak zijn die meisjes ook supergewillig .................het enige probleem is dan dat t bij kampers officieel is:
Hebben ze daar ook wetten dat ze maagd moeten blijven enzo?
Maar dit is vooral bij de ouderwetse kampers. Je hebt er natuurlijk ook goeie bij
Het zijn prima lui (nouja wel beetje aso) zolang je er geen ruzie mee hebt.
Op hun manier leven ze hun leven en plezier hebben ze iig wel
quote:In veel gevallen ten koste van een ander...
Op dinsdag 25 februari 2003 00:35 schreef PLAE@ het volgende:[..]
Op hun manier leven ze hun leven en plezier hebben ze iig wel
quote:iedereen zou eens niet aan btw moeten doen, misschien dat die ambtenaren dan eerst eens wat beter na gaan denken wat ze met het geld doen ipv. van in bodemloze putten storten als tramtunnels, betuwelijnen en goude handdrukken voor falende bestuurders ..
Op maandag 24 februari 2003 22:01 schreef Piro het volgende:Wat is dat voor gelul, wiet verbouwen moet kunnen, het gaat me erom dat je in elkaar gejast wordt door een bevolkingsgroep die NIET aan BTW doet, de stroom voor die wiet aftapt, en waar ambtenaren het terrein niet opkunnen zonder ME, DAT is schandalig,
en ja dat soort ambtenaren verdienen gewoon een ros voor hun harses.
quote:Daar gaat het niet om, het gaat erom dat WIJ BTW betalen over onze goederen en onze bijdrage aan de staat leveren zodat de staat de kwaliteit van onze diensten weer kan opschroeven, als iedereen zo denkt dan kun je net zogoed de regering afschaffen.
Op dinsdag 25 februari 2003 06:34 schreef Fonkmeistah het volgende:[..]
iedereen zou eens niet aan btw moeten doen, misschien dat die ambtenaren dan eerst eens wat beter na gaan denken wat ze met het geld doen ipv. van in bodemloze putten storten als tramtunnels, betuwelijnen en goude handdrukken voor falende bestuurders ..
en ja dat soort ambtenaren verdienen gewoon een ros voor hun harses.
Ben het voor de rest eens met je dat de staat nogal nutteloze uitgaven doet, maar een heel groot gedeelte gaat naar onderwijs, waterschappen, en dergelijke zaken die wel degelijk belangerijk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |