SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Verkeerde account koen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik lust wel rum.
[ afbeelding ]
als je therapie niks zou toevoegen kun je denk ik hard gaan nadenken aan wie dat zou liggenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vond oprecht dat mijn tweede therapie een toevoeging was op mijn eerste. Maar dat is dan ook al jaren terug.
Denk nog wel eens aan hem, was een fijne vent.
Maar maak je er dan ook echt een hele LEGO city mee? Want daar zijn die gebouwtjes enz altijd wel perfect voor. Of zet je ze gewoon neer?quote:
zo laatquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:45 schreef ieniminimuis het volgende:
De overheid zou iedereen op zijn 18ste verjaardag een paar therapiesessies moeten geven samen met een cursusje emoties enzo
En kijkende naar het huidige landschap, niet voor je 15e op social media, dan is de therapie misschien nog op tijd.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:45 schreef ieniminimuis het volgende:
De overheid zou iedereen op zijn 18ste verjaardag een paar therapiesessies moeten geven samen met een cursusje emoties enzo
mijn plan is dat ik er een soort van stadje van ga bouwen.. ooitquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar maak je er dan ook echt een hele LEGO city mee? Want daar zijn die gebouwtjes enz altijd wel perfect voor. Of zet je ze gewoon neer?
Dan heb je ook niet zo met zeurende ouders te maken die het niet nodig vinden enzoquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zo laatpuberteit begint toch veel eerder joh
quote:
ouders zeuren altijd, dit zijn leugensquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan heb je ook niet zo met zeurende ouders te maken die het niet nodig vinden enzo
Ik vond hem wel lekker. Wel al een heel aantal jaar niet meer op.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze ooit gehaald, wegens het uiterlijk.
Ontdekt dat pure rum niet voor mij is weggelegd.
Ze bedoelen het goed.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ouders zeuren altijd, dit zijn leugens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |