We missen heden ten dagen de vinger aan de pols van van Kooten en de Bie. Niet alles was vroeger beter. Koot en Bie zijn al zo lang gestopt dat ze zelfs Pim Fortuyn niet hebben gepersifleerd. Ik vraag me af wat ze van Wilders hadden gebrouwen. Of van andere fascisten. Zouden ze de extreem Rechtse Omroep ON op hun plaats hebben gezet. Waarschijnlijk zou er door de domme doos van de BBB kamervragen zijn gesteld. Dat dit niet zomaar kan. Waar het heen moet met Nederland en de oprecht arme boeren in hun landhuis.
Ik denk wel met de groots mogelijke nostalgie terug aan De Tegenpartij. Dat er nog gewoon werd gebamzaaid, bruine basterdsuiker werd verkocht als neutronenkorrels, en midden in de zomer, voor een schappelijk prijsje, de tuin winterklaar werd gemaakt. Zelfs met de Tegenpartij waren Koot en Bie hun tijd ver vooruit. 'Landgenoten.' Zou Erik van Muiswinkel, aka Hans Janmaat zeggen.' 'Wie de ware, oprecht witte en tevens blanke Nederlander niet eert, zal nooit begrijpen waar Tedje en van Es voor stonden.' De waarheid heeft satire ingehaald. Ironie is een serieuze zaak. Onthoud dat.
De Bie in topvorm..................Kan het positiever...............
tong80
Bekijk deze YouTube-videoBekijk deze YouTube-video
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !