quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:49 schreef quo_ het volgende:
[..]
Heel veel geld zeg !
Had je (eenvoudig) zelf van te voren kunnen uitzoeken of je dit goedkoop door een deurwaarder kunt laten doen?
En is het mogelijk om iets meer details te geven ter lering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik dit van te voren kunnen weten? Als ik in de juiste gemoedstoestand was geweest, een betere adviseur en advocaat had gehad en zelf meer moeite had gestoken in uitzoeken van dit soort situaties waarschijnlijk wel. Goede leerschool geweest.I'm only responsible for what I say, not for what you understand.
Veel mensen zijn echt wel bereid om dat kleine bedrag te missen voor die minieme kans dat ze ooit voortijdig kunnen stoppen met werken en miljonair worden.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:19 schreef Postbus100 het volgende:
Boetes vind ik wel echt het meest zonde geld dat er bestaat.
Loterijen ook trouwens. Als je dan hoort wat mensen wekelijks of maandelijks aan zo'n lot uitgeven. 17,50 ofzo? Dat vind ik echt veel geld voor niks.
Ik doe ook mee, maar niet zo zeer om te winnen, maar meer om niet te verliezen (postcodeloterij).quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:19 schreef Postbus100 het volgende:
Boetes vind ik wel echt het meest zonde geld dat er bestaat.
Loterijen ook trouwens. Als je dan hoort wat mensen wekelijks of maandelijks aan zo'n lot uitgeven. 17,50 ofzo? Dat vind ik echt veel geld voor niks.
Ingehouden op z'n zakgeld toch?quote:Op maandag 23 juni 2025 09:30 schreef June. het volgende:
[..]
Ik doe ook mee, maar niet zo zeer om te winnen, maar meer om niet te verliezen (postcodeloterij).
Mijn stommiteit: telefoon in handbereik van peuter leggen tijdens het zelfscannen in de Lidl. Resultaat: 3x wc papier betaald à 5 euro per stuk terwijl ik maar 1 pak had meegenomen..
FOMO. Same herequote:Op maandag 23 juni 2025 09:30 schreef June. het volgende:
[..]
Ik doe ook mee, maar niet zo zeer om te winnen, maar meer om niet te verliezen (postcodeloterij).
Haha, hoeveel peuters van 3 ken jij met zakgeld?quote:
Echt he. Dat lijkt me zo erg. Is natuurlijk 1 van de eerste zaken die gestopt gaan worden als ik moet budgetteren, maar zolang dat niet nodig is hou ik hem er lekker inquote:
Maar juist een maand nadat jij stopt met je loten, komt de truck van Gaston in je straat langs rijdenquote:Op maandag 23 juni 2025 11:23 schreef June. het volgende:
[..]
Haha, hoeveel peuters van 3 ken jij met zakgeld?
[..]
Echt he. Dat lijkt me zo erg. Is natuurlijk 1 van de eerste zaken die gestopt gaan worden als ik moet budgetteren, maar zolang dat niet nodig is hou ik hem er lekker in
Goééééédemorgenquote:Op maandag 23 juni 2025 11:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Maar juist een maand nadat jij stopt met je loten, komt de truck van Gaston in je straat langs rijden
Hier niet hoor.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Maar juist een maand nadat jij stopt met je loten, komt de truck van Gaston in je straat langs rijden
En dat lijkt me dus helemaal niks. Want je moet dan instemmen met de eis dat je met naam en toenaam een tijd lang genoemd wordt in allerlei reclamecampagnes van deze loterij.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En ineens heb je dan heel veel "goede" vrienden die geld nodig hebben. Al word je echt wel begeleid door een team, geloof ik.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:27 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En dat lijkt me dus helemaal niks. Want je moet dan instemmen met de eis dat je met naam en toenaam een tijd lang genoemd wordt in allerlei reclamecampagnes van deze loterij.
Ik heb dit zelf meegemaakt en kon het gewoon bekijken.quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:17 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Heb wel eens gehoord van iemand die bezwaar had ingediend tegen boete 2 en 3. Met het argument dat een boete ook dient ter lering, opdat je de volgende keer niet nog een keer dezelfde fout begaat. Bij boete 2 en 3 heb je eigenlijk nog niet het leringmoment gehad, omdat je de boete nog niet hebt.
Zijn vervolgboetes werden toen kwijtgescholden.
Het lijkt me heerlijk om die auto langs te zien rijden en te beseffen dat je daar nooit aan mee hebt gedaan. Maar goed, 'rijk worden' heeft dan ook nooit op mijn bucketlist gestaan.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:23 schreef June. het volgende:
[..]
Echt he. Dat lijkt me zo erg. Is natuurlijk 1 van de eerste zaken die gestopt gaan worden als ik moet budgetteren, maar zolang dat niet nodig is hou ik hem er lekker in
Als je er vrede mee kan hebben dat je niks wint wanneer de prijs is gevallen dan zwaai je nog even als de auto je huis voorbij rijdt. Maar voor alle mensen (en dit zullen er veel zijn) die zoiets niet kunnen verdragen is meespelen eigenlijk verplicht. Het gevoel dat je anders gaat hebben na afloop is echt niet fijn en zal je nog lang meedragen.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:47 schreef Hanca het volgende:
[..]
Het lijkt me heerlijk om die auto langs te zien rijden en te beseffen dat je daar nooit aan mee hebt gedaan. Maar goed, 'rijk worden' heeft dan ook nooit op mijn bucketlist gestaan.
kinderen dat is wel leuk,quote:Op maandag 23 juni 2025 21:28 schreef von_manstein het volgende:
Trouwen en/of kinderen.
Een Alfa Romeo kopen
Of beide
meeste mensen die zelf een auto kopen van hun spaargeld hebben er een maand later al spijt van,quote:Op maandag 23 juni 2025 16:47 schreef Hanca het volgende:
[..]
Het lijkt me heerlijk om die auto langs te zien rijden en te beseffen dat je daar nooit aan mee hebt gedaan. Maar goed, 'rijk worden' heeft dan ook nooit op mijn bucketlist gestaan.
Waarom quote je mij?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 06:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
meeste mensen die zelf een auto kopen van hun spaargeld hebben er een maand later al spijt van,
40.000 euro voor zo een rot blik dat daar maar staat , ieder half jaar naar de garage moet en dan weer 800 euro kost
Waar haal je deze onzin vandaan?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 06:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
meeste mensen die zelf een auto kopen van hun spaargeld hebben er een maand later al spijt van,
40.000 euro voor zo een rot blik dat daar maar staat , ieder half jaar naar de garage moet en dan weer 800 euro kost
Dat merk heeft mij ook het meeste geld gekost. Maar ik vind het nog steeds een van de mooiste auto`s. Ik had een Alfa Romeo 156.quote:
Ach ik heb heel veel BMW's gereden en die hebben me ook klauwen vol geld gekost. Het is niet per se dat ze vaak stuk gaan enzo, maar je besteed ook veel geld aan je auto mooi houden. Ik vind dat geen stommiteit... je maakt een bewuste keuze en je weet dat een mooie sportieve auto meer gaat kosten dan een Toyota of Kia.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:13 schreef Onderdeurtje het volgende:
[..]
Dat merk heeft mij ook het meeste geld gekost. Maar ik vind het nog steeds een van de mooiste auto`s. Ik had een Alfa Romeo 156.
Als we in de toekomst misschien verplicht worden om elektrisch te rijden hoop ik dat er een goedkopere optie is om oude wagens om te bouwen. Dan komt er misschien weer een 156 in mijn bezit. Ik hoef sowieso niet in de nieuwste auto`s te rijden. Voor mijn werk rij ik in een nieuwe Mercedes Sprinter en dat ding ging automatisch vol in de ankers gisteren toen een voetganger al lang en breed aan de overkant was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |