Ik kan het fout hebben hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus dan word je gematst? Dat is toch raar?
Ik geloof het gewoon niet, want het is niet logisch om mensen te belonen voor zwartrijden.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kan het fout hebben hoor
Maar volgens mij wel ja
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik geloof het gewoon niet, want het is niet logisch om mensen te belonen voor zwartrijden.
Hangt dat van het aantal laadcycli af?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:15 schreef mvdejong het volgende:
Maar de waarde van electrische auto's daalt aanmerkelijk sneller dan die van ICE-auto's, met name doordat de kopers weten dat de batterij snel slechter wordt en het niet of nauwelijks verantwoord is om die te vervangen tenzij je de auto voor een hele lage prijs koopt.
Ze filmen bij dit programma altijd de handhavers van de RET en volgens mij geven ze dit kaartje meequote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik geloof het gewoon niet, want het is niet logisch om mensen te belonen voor zwartrijden.
Mijn dag kan uiteraard niet meer stukquote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:30 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ze filmen bij dit programma altijd de handhavers van de RET en volgens mij geven ze dit kaartje mee
Wat is RET 2 uur?
Met RET 2 uur kun je na het inchecken gedurende twee uur onbeperkt reizen met RET bus, tram en metro. Handig als je een enkele reis wilt maken of een retourreis binnen 2 uur bij de RET.
Meer informatie over dit onderwerp vind je in een apart bestand over onze productvoorwaarden op dit gebied. Je kunt het openen door hier te klikken.
https://www.ret.nl/vraag-(...)at-is-ret-2-uur.html
COTS heeft dus gelijk
Zomaar een anekdote: ik had vanuit de WW een tijdelijk contract bij m'n nieuwe werkgever 130 km verderop, mijn partner een vast (gewoon in de buurt). Hypotheeknemer ging niet akkoord met hypotheek op tijdelijk contract, alleen dankzij partner's vaste contract konden we vrijstaand kopen (lees: een aflossingsvrije hypotheek met HRA krijgen), vervolgens moest partner ontslag nemen omdat we 130km deze kant op verhuisden en betaalden we de hypotheek op mijn tijdelijke inkomen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:26 schreef De_Melkboer het volgende:
Trouwen en voortplanten was wel heel duur, zonder dat was ik nu wel bijna miljonair. Maar, een beleggingshypotheek heeft ook wel heel veel gekost.
Oh, alleen bij de RET.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:30 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ze filmen bij dit programma altijd de handhavers van de RET en volgens mij geven ze dit kaartje mee
Wat is RET 2 uur?
Met RET 2 uur kun je na het inchecken gedurende twee uur onbeperkt reizen met RET bus, tram en metro. Handig als je een enkele reis wilt maken of een retourreis binnen 2 uur bij de RET.
Meer informatie over dit onderwerp vind je in een apart bestand over onze productvoorwaarden op dit gebied. Je kunt het openen door hier te klikken.
COTS heeft dus gelijk
Wat heeft dat met zwartrijden te maken?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:30 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Wat is RET 2 uur?
COTS heeft dus gelijk
Dat je niet nog een keer beboet wordt voor dezelfde overtreding tijdens dezelfde reisquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met zwartrijden te maken?
Een zwartrijder is NIET ingecheckt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:03 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dat je niet nog een keer beboet wordt voor dezelfde overtreding tijdens dezelfde reis
en daarom krijg je bij je boete een kaartje van de boa in RET-gebiedquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een zwartrijder is NIET ingecheckt.
Het was in de sneltram van Utrecht naar Nieuwegein, en ook al ruim 20 jaar geleden, dus ik kreeg sowieso niet zo'n kaartje mee.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:30 schreef Jeroboam het volgende:
Dat kaartje is toch om thuis te komen zonder dat je nóg een boete oploopt?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:04 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
en daarom krijg je bij je boete een kaartje van de boa in RET-gebied
dat zeg ik toch ook? of elke andere bestemming die je wil bereikenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat kaartje is toch om thuis te komen zonder dat je nóg een boete oploopt?
Nee, dat krijg je NIET. Dat kun je kopen. Voor ¤ 40,-quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:04 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
en daarom krijg je bij je boete een kaartje van de boa in RET-gebied
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat kaartje is toch om thuis te komen zonder dat je nóg een boete oploopt?
Dat klopt dus niet:quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:10 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
dat zeg ik toch ook? of elke andere bestemming die je wil bereiken
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat krijg je NIET. Dat kun je kopen. Voor ¤ 40,-
https://www.ret.nl/home/k(...)e%20worden%20voldaan.
Overtreders op SBS6quote:
Die kun je kopen om een boete af te wenden.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:25 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dan is al besloten dat je een boete krijgt.
Die 2 uur is wat je ongeveer nodig hebt om toch op je bestemming aan te komen. En het is alsnog duurder dan een dag abonnement denk ik. Dus je wordt niet beloont of zo. Maar het is alsnog wel raar ja, eigenlijk zou je gewoon moeten lopen maar je weet hoe dat gaat in Nederland hè de tokkies en criminelen worden geholpen en jij als automobilist rijdt een paar kilometer per uur te hard en je mag gelijk honderden euro's aftikken.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou de kinderen geen stommiteit noemen, maar heb wel enorm onderschat wat die hobby kost. Twee kids 4 dagen naar de opvang in regio Amsterdam is zo'n 4.5-5k bruto, niet normaal. Ik had elk jaar een andere auto kunnen kopen en twee keer op vakantie kunnen gaan van het netto bedrag.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:26 schreef De_Melkboer het volgende:
Trouwen en voortplanten was wel heel duur, zonder dat was ik nu wel bijna miljonair. Maar, een beleggingshypotheek heeft ook wel heel veel gekost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |