abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217930536
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 14:56 schreef HSG het volgende:

[..]
De luchtverdeling van Iran is al lamgeslagen dus succes.
Te hopen dat Iran het nog maar een keer over zich heen laat komen.
  vrijdag 13 juni 2025 @ 14:58:35 #202
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217930538
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 14:45 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ze zijn niet de enigen die er over berichten. En laten we het bij dit conflict houden, en niet hoe de NOS er over bericht. Daar mag je zelf een topic over openen.
Ik heb het over dit conflict, dat is letterlijk waar mijn post over gaat.
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 14:46 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Dat onderstreepte klopt toch gewoon? Trump was wanhopig om een deal te sluiten met Teheran
Trump blijkt afgaande op zijn woorden helemaal geen problemen te hebben met de preemptive strike van Isral.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217930540
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 14:54 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Ze mogen wel rap zijn dan, want als die Israeli's de minimaal beloofde twee weken zo doorgaan als nu, dan staat er op geen enkele Iraanse militaire basis -hoe lullig dan ook- nog een lantarenpaal overeind over een dag of vier.
Ik zal het doorgeven ;)
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 14:56 schreef HSG het volgende:

[..]
De luchtverdeling van Iran is al lamgeslagen dus succes.
Volgens mij hadden de Russen hen nog vorige jaar wapens geleverd.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 13 juni 2025 @ 15:00:06 #204
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217930549
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 14:42 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ondertussen bij de NOS:
[..]
Die mensen leven totaal in hun eigen wereld met hun al vermeende experts.
Zoveel achterlijkheid. :{
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_217930566
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 14:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik heb het over dit conflict, dat is letterlijk waar mijn post over gaat.
[..]
Trump blijkt afgaande op zijn woorden helemaal geen problemen te hebben met preemptive strike van Isral.
Dat is wat er nu wordt gemeld ja

twitter

Paar weken terug nog konden Trump en Bibi elkaar niet uitstaan. Maw zo ver gezocht vind ik het allemaal niet.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_217930596
Ik schijt echt in mijn broek :'(

twitter
pi_217930599
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 14:58 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Een luchtverdediging is niet alleen een platform met wat raketten neerzetten. Daar komt meer bij kijken.
Corporate translator
pi_217930630
BFF'S :S___D

twitter
pi_217930653
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 15:00 schreef Perrin het volgende:

[..]
Tja, dezelfde expert geeft aan bij de NOS dat Trump er alles aan gedaan heeft om de oorlog in Gaza te stoppen. :')

Volgens mij was het toch Trump die Isral carte blanche gaf en zelf met het voorstel kwam om maar alle Palestijnen uit het gebied te verwijderen, desnoods met hulp van de VS. _O-
  vrijdag 13 juni 2025 @ 15:08:42 #210
38496 Perrin
pi_217930674
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 15:07 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Tja, dezelfde expert geeft aan bij de NOS dat Trump er alles aan gedaan heeft om de oorlog in Gaza te stoppen. :')

Volgens mij was het toch Trump die Isral carte blanche gaf en zelf met het voorstel kwam om maar alle Palestijnen uit het gebied te verwijderen, desnoods met hulp van de VS. _O-
Trump de pyromaan profileert zich graag als brandweerman en blijkbaar trappen veel mensen daar nog steeds in.
pi_217930704
:?

twitter
  vrijdag 13 juni 2025 @ 15:10:58 #212
38496 Perrin
pi_217930714
Toch een paar Hezbollah-cellen die nog wat hadden liggen.

twitter
pi_217930716
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 15:00 schreef Perrin het volgende:

[..]
Diezelfde 'expert' is van mening dat de Renaissance in Bagdad begon en niet in Itali: https://www.nrc.nl/nieuws(...)r-in-bagdad-a4863311

En dat lijkt de nos dan de aangewezen persoon om de acties van Trump de duiden :)
I'm gonna eat your brains and gain your knowledge.
  vrijdag 13 juni 2025 @ 15:11:18 #214
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_217930721
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 14:25 schreef Perrin het volgende:
Uitgeschakelde voorraad ballistische raketten in Tabriz, kort geleden:

[ x ]
Nice...

twitter
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  vrijdag 13 juni 2025 @ 15:13:14 #215
38496 Perrin
pi_217930741
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 15:11 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Nice...

[ x ]
Ja geen wonder dat Iran niks terugschiet. Het is allemaal al verdampt.
  vrijdag 13 juni 2025 @ 15:16:00 #216
117098 Hathor
Effe niet
pi_217930773
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 14:58 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ik zal het doorgeven ;)
[..]
Dat was dan zeker hun oude luchtafweergeschut dat ze gebruikt hebben in Stalingrad toen de Duitsers dat aan het belegeren waren? :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 13 juni 2025 @ 15:16:07 #217
24533 ACT-F
pi_217930774
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 14:42 schreef HowardRoark het volgende:
Die mensen leven totaal in hun eigen wereld met hun al vermeende experts.
Trump heeft een innige band met Isral, maar dat lijkt niet helemaal door te dringen daar.
  vrijdag 13 juni 2025 @ 15:17:56 #218
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_217930793
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 14:54 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Ze mogen wel rap zijn dan, want als die Israeli's de minimaal beloofde twee weken zo doorgaan als nu, dan staat er op geen enkele Iraanse militaire basis -hoe lullig dan ook- nog een lantarenpaal overeind over een dag of vier.
Gaza is een postzegel vergeleken bij Iran en daar staat nog veel overeind, c.q. ingebunkerd.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  vrijdag 13 juni 2025 @ 15:18:48 #219
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_217930799
Tja, het is te hopen dat Isral inderdaad de Iraanse mogelijkheden om terug te slaan heeft vernietigd en het nucleaire programma een decennium heeft teruggezet.

Dit conflict gaat er niet door opgelost worden, de kans dat veel Iranirs opeens weer achter hun leiders staan is helaas erg groot. Zo werkt dat met een externe vijand.

Het beste wat Isral mag hopen is weer een aantal jaren een wat grotere voorsprong op de vijand. Rustig gaat het niet worden, daarvoor zijn andere dingen dan wapens nodig.

Jordani en Egypte bewijzen dat het mogelijk is om van vijanden een soort van neutrale buren te worden. Dit soort oorlogen kost Isral tientallen miljarden dollars per jaar, economisch is dat lastig vol te houden. De credit rating is vorig jaar al verlaagd en staat nog verder onder druk. De enige echte veilige toekomst van Isral is meer vrede met de buren, waarbij Iran zeker het lastigste land zal blijven. Libanon en Syri die kant op bewegen zou misschien wel kunnen op dit moment.
  vrijdag 13 juni 2025 @ 15:19:18 #220
24533 ACT-F
pi_217930806
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 15:13 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja geen wonder dat Iran niks terugschiet. Het is allemaal al verdampt.
En het gaat maar door:

More Israeli attacks on Iran...

Israeli warplanes have carried out airstrikes around Tabriz Airport in northwestern Iran.

twitter
pi_217930845
Het zou interessant zijn om te zien wat er gebeurt als het Iraanse regime daadwerkelijk hun macht verliest en de bevolking zelf in opstand komt. Maar ongetwijfeld wordt het dan weer opgevolgd door een volgend regime. Terwijl het zo'n "modern, meer seculier" land zou kunnen zijn in potentie.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_217930855
twitter

twitter
  vrijdag 13 juni 2025 @ 15:24:37 #223
117098 Hathor
Effe niet
pi_217930869
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 15:18 schreef mcmlxiv het volgende:
Tja, het is te hopen dat Isral inderdaad de Iraanse mogelijkheden om terug te slaan heeft vernietigd en het nucleaire programma een decennium heeft teruggezet.

Dit conflict gaat er niet door opgelost worden, de kans dat veel Iranirs opeens weer achter hun leiders staan is helaas erg groot. Zo werkt dat met een externe vijand.

Het beste wat Isral mag hopen is weer een aantal jaren een wat grotere voorsprong op de vijand. Rustig gaat het niet worden, daarvoor zijn andere dingen dan wapens nodig.

Jordani en Egypte bewijzen dat het mogelijk is om van vijanden een soort van neutrale buren te worden. Dit soort oorlogen kost Isral tientallen miljarden dollars per jaar, economisch is dat lastig vol te houden. De credit rating is vorig jaar al verlaagd en staat nog verder onder druk. De enige echte veilige toekomst van Isral is meer vrede met de buren, waarbij Iran zeker het lastigste land zal blijven. Libanon en Syri die kant op bewegen zou misschien wel kunnen op dit moment.
Syrie dat momenteel in handen is van voormalig Al Qaeda geteisem? Dat Syrie?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 13 juni 2025 @ 15:24:47 #224
24533 ACT-F
pi_217930873
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 15:22 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Het zou interessant zijn om te zien wat er gebeurt als het Iraanse regime daadwerkelijk hun macht verliest en de bevolking zelf in opstand komt. Maar ongetwijfeld wordt het dan weer opgevolgd door een volgend regime. Terwijl het zo'n "modern, meer seculier" land zou kunnen zijn in potentie.
Daar ben ik ook benieuwd naar. De Perzische bevolking is zeer prettig en ligt qua normen en waarden dichter bij het westen dan de ayatollah's. Ik hoop op een bondgenootschap met de NAVO wat extra olie en gas betekent c_/
pi_217930879
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 15:16 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dat was dan zeker hun oude luchtafweergeschut dat ze gebruikt hebben in Stalingrad toen de Duitsers dat aan het belegeren waren? :')
Kan me de details niet voor de geest halen :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')