Wanneer denken ze dat te hervatten? Het gaat alleen maar warmer worden.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:19 schreef chufi het volgende:
En wederom een wedstrijd stilgelegd vanwege het weer .. Nou Fifa we kijken naar een leeg Orlando stadion
Ja geen idee... maar goede promotie voor de FIFA dit Amerika sportlandquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:07 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wanneer denken ze dat te hervatten? Het gaat alleen maar warmer worden.
Ah er wordt weer gevoetbald .. Benfica denkt waarschijnlijk van voordat het weer gaat regenen maar ff wat goals maken .. na de 1-0 bij rust imiddels 5-0quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee... maar goede promotie voor de FIFA dit Amerika sportland
Boca ook al gewonnen. Van Gaal tijdens het WK: 'Wij zijn favoriet tegen Argeninië, het Europees niveau is nu eenmaal hoger.'quote:
Yamal obsessie kun je wel aan tot na 2045?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:30 schreef Makamba_ het volgende:
Echt blij als Messi en Ronaldo zijn gestopt en de media hun obsessie kunnen loslaten.
Europese clubs hebben al 50+ wedstrijden gespeeld en het interesseert ze een stuk minder dan de Zuid Amerikanen en het is kennelijk ook veels te warm.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Boca ook al gewonnen. Van Gaal tijdens het WK: 'Wij zijn favoriet tegen Argeninië, het Europees niveau is nu eenmaal hoger.'
Dat kennelijk veels te warm zal het hem doen. Geen idee wat je nu weer prietpraat.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Yamal obsessie kun je wel aan tot na 2045?
[..]
Europese clubs hebben al 50+ wedstrijden gespeeld en het interesseert ze een stuk minder dan de Zuid Amerikanen en het is kennelijk ook veels te warm.
Ik heb er buiten de vrije trap van Messi maar een keer meer van meegekregen. Ben al weer vergeten wat.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:33 schreef MMaRsu het volgende:
Kijken mensen echt naar deze corrupte bende
quote:Op zondag 22 juni 2025 21:12 schreef chufi het volgende:
Juve wint van Wydad met 4-1
Real nu tegen Pachuca met al 1 rode kaart voor Asencio op zak,,,
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 22 juni 2025 22:21 schreef chufi het volgende:
Als ik Real was zou ik Vini de miljard woestijn optie laten cashen Hoelang kun je dom blijven reageren ...?!?!?!
quote:
quote:Op zondag 22 juni 2025 22:41 schreef chufi het volgende:
Het begin is er .. 4-0 voor met 10 man vanaf min 5 of zo
quote:
quote:
Dit heeft een zekere tragiek, zo'n livetopic in je eentje.quote:
quote:FIFA onderzoekt 'racistisch' incident bij wedstrijd Real Madrid op WK clubs
In de wedstrijd tussen Real Madrid en het Mexicaanse Pachuca ontstond een verhitte confrontatie tussen Antonio Rüdiger en de Argentijn Gustavo Cabral, waarbij Cabral racistische uitlatingen zou hebben gedaan.
Cabral ontkende dat zijn uitlatingen racistisch waren. "Er was niets racistisch aan. Ik noemde hem 'cagón de mierda' (letterlijk 'lafaard van stront'), dat is alles."
De speler van Pachuca erkende wel dat er sprake was van een worsteling. "Ik kreeg een trap, hij zei dat ik hem had geslagen. We hadden ruzie, maar verder niets."
Zeker, en dit wordt een CL Deluxe vanaf de achtste finales. En dan wel in zijn geheel gratis te bekijken, i.t.t. de CL.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:33 schreef MMaRsu het volgende:
Atlético zo dadelijk tegen de kersverse wereldkampioen clubs Botafogo. We worden verwend.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:33 schreef MMaRsu het volgende:
quote:Op maandag 23 juni 2025 20:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Atlético zo dadelijk tegen de kersverse wereldkampioen clubs Botafogo. We worden verwend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stelling: Onderling resultaat moet bepalend zijn om de groepswinnaar te bepalen ipv punten, doelsaldoquote:Op maandag 23 juni 2025 22:57 schreef Casual-T het volgende:
Doordat ze nu met zijn drieën op zes punten eindigen is alsnog PSG eerste in de poule, ondanks het onderlinge resultaat vs. Botafogo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |