Toch voel je je minder ongemakkelijk als je er zelf ook een hebt.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:51 schreef Hogwarts het volgende:
Zo leuk is het niet om mensen met pistolen te zien, voelt altijd heel ongemakkelijk
In Nederland ja. Ik kijk wel eens filmpjes van mensen in Amerika en zo en daar loopt gewoon iedereen standaard met een mes aan z'n riem en sommige ook met pistolen. Maar in Nederland is het gelijk handen omhoog!!!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:51 schreef Hogwarts het volgende:
Zo leuk is het niet om mensen met pistolen te zien, voelt altijd heel ongemakkelijk
Enige 9mm die jij hebt ligt in je onderbroekquote:Op vrijdag 13 juni 2025 00:52 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Lijkt me wel vet om met een dik pistool rond te rijden. En mezelf te kunnen verdedigen wanneer noodzakelijk
Goeie, die moet ik nog kopen ja. Of een trapleuning die ik nog heb liggen omdat ik aan het renoveren ben.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:52 schreef SuperNeger het volgende:
Niet weten hoe je de wapenwetgeving kan omzeilen
Niet standaard met een honkbalknuppel en honkbalhandschoen en honkbalbal rondrijden
Ik zou wel een vuurwapen in huis willen hebben in het gev van inbraak, dat ik ze direct door hun flikker kan schieten.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:21 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
In Nederland ja. Ik kijk wel eens filmpjes van mensen in Amerika en zo en daar loopt gewoon iedereen standaard met een mes aan z'n riem en sommige ook met pistolen. Maar in Nederland is het gelijk handen omhoog!!!!!
Wij leven ook in een low-trust maatschappij.
Grote wielsleutel ook altijd erg handig. Was ik nog vergeten op te bergen nadat ik m'n zomerbanden erop had gezet.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:35 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Goeie, die moet ik nog kopen ja. Of een trapleuning die ik nog heb liggen omdat ik aan het renoveren ben.
Maar ho eens dat mag niet in Nederland. Je wordt geacht gewoon op te geven en alle criminelen jouw eigendom mee te geven.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:35 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Ik zou wel een vuurwapen in huis willen hebben in het gev van inbraak, dat ik ze direct door hun flikker kan schieten.
Moet je maar niet inbreken.
Wat blijft het toch een behoorlijk matige maar vooral vermoeiende act die jij vertolkt.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:49 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Maar ho eens dat mag niet in Nederland. Je wordt geacht gewoon op te geven en alle criminelen jouw eigendom mee te geven.
Wat bedoel je precies? Dit is gewoon zo in Nederland hoor. Wij hebben hier geen stand your ground zoals in Amerika.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat blijft het toch een behoorlijk matige maar vooral vermoeiende act die jij vertolkt.
Gewoon neerschieten en dan weer doorgaan met World of Warcraft. Ja toch? Full focus op WoW!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:35 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Ik zou wel een vuurwapen in huis willen hebben in het gev van inbraak, dat ik ze direct door hun flikker kan schieten.
Moet je maar niet inbreken.
Is het een honkbalbal of honkbal?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:52 schreef SuperNeger het volgende:
Niet weten hoe je de wapenwetgeving kan omzeilen
Niet standaard met een honkbalknuppel en honkbalhandschoen en honkbalbal rondrijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |