SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Hangt er vanaf waar je naar op vakantie bentquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah maar dan wordt hij niet weggevaagd
Er werd geen vervangend vervoer geregeld?quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:28 schreef Ama het volgende:
Leip hoor dat één iemand dat vliegtuigongeluk heeft overleefd en gewoon lopend weg is gegaan.
Hij gaat nu lopend naar Londenquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er werd geen vervangend vervoer geregeld?
dat vind je een belediging?quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie het alweer. Ik ben geen onderdeel van 'men'.![]()
leek me oprecht wel leuk maar ik ben er nietquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:29 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Zin angaan jullie mee? @:mschol @:airwin @:liesje1979
neushoorns in de bijbel zijn zwangerquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:29 schreef essnhills het volgende:
Bijzondere discussie bij de buren
Ik versta niet alles, maar het gaat over iets dat wel/niet in de bijbel staat over zwanger zijn en dat er in de hoorns van neushoorns een lustopwekkende stof zit.
De man in kwestie kan ook gewoon wat zink nemen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:29 schreef essnhills het volgende:
Bijzondere discussie bij de buren
Ik versta niet alles, maar het gaat over iets dat wel/niet in de bijbel staat over zwanger zijn en dat er in de hoorns van neushoorns een lustopwekkende stof zit.
Ik kan me wel voorstellen dat hij voorlopig geen behoefte heeft om op het volgende vliegtuig te stappen.quote:
Ik denk dat hij eventjes thuis blijft ja.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat hij voorlopig geen behoefte heeft om op het volgende vliegtuig te stappen.
Het was een Brit toch?quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eventjes thuis blijft ja.
De neushoorn?quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De man in kwestie kan ook gewoon wat zink nemen.
Iedereen wil toch wel ergens bij horen?quote:
Dan maar met de boot en treinquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat hij voorlopig geen behoefte heeft om op het volgende vliegtuig te stappen.
Oh ja verrek je hebt gelijk.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was een Brit toch?
Eigenlijk iets waar ik nog niet eerder echt aan gedacht heb. Als zoiets gebeurt in het buitenland, en je dan toch weer met het vliegtuig terug moet.
er is vast een groepje van mensen die niet bij het men-groepje hoortquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iedereen wil toch wel ergens bij horen?
Eh, yoloquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee wat voor effect zink op neushoorns hebben.quote:
op zn kop gaan hangenquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee wat voor effect zink op neushoorns hebben.
Maar als je als man moeite hebt om hem omhoog te krijgen, zijn er zoveel andere opties verkrijgbaar dan neushoornhoorn.
Daar houd ik mij dan maar aan vast.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
er is vast een groepje van mensen die niet bij het men-groepje hoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |