Op TLC was eens een programma van iemand die verslaafd was aan moedermelk. Dan zou dat wel kunnen denk ikquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:18 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoezo maak je hem helemaal zelf, van je eigen lichaamssappen ofzo?
Met 2 bollen eet ik het ook, ik ben gek op knoflookquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Iemand leerde mij eens knoflooksaus te maken. Hij zei: “Ja, doe er maar twee in.” Hij bedoelde twee tenen maar ik begreep twee bollen. En ik heb ze er allemaal ingegooid.
Ik ook!quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Met 2 bollen eet ik het ook, ik ben gek op knoflook
Jaa. Of met garlic confit makenquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geen idee hoe het allemaal heet , ik maak gewoon een lekkere frisse knoflooksaus met vooral veel knof
quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Iemand leerde mij eens knoflooksaus te maken. Hij zei: “Ja, doe er maar twee in.” Hij bedoelde twee tenen maar ik begreep twee bollen. En ik heb ze er allebei ingegooid.
Ziet er lekker uitquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik kende wel iemand die altijd dacht dat een teen knoflook hetzelfde was als een bol
Die knoflooksaus zou dan nog steeds lekker zijn trouwens
Ja meestal heb je toch geen zin om dat allemaal klaar te makenquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit![]()
Maar gewoon verse knof is ook prima toch?
Het ziet er wel verdomde lekker uitquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja meestal heb je toch geen zin om dat allemaal klaar te maken
Als het maar niet de knoflooksaus van het voedingscentrum is(die mixten light yoghurt met knoflookpoeder en noemden dat knoflooksaus
)
Het poedercentrum dus.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja meestal heb je toch geen zin om dat allemaal klaar te maken
Als het maar niet de knoflooksaus van het voedingscentrum is(die mixten light yoghurt met knoflookpoeder en noemden dat knoflooksaus
)
Terechte klacht. Dat tuitje (Tütje?) voegt helemaal niets toe.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:53 schreef star_gazer het volgende:
TS is dus ook een buitenlandlul en is op bezoek bij pa en moe om te genieten van het altijd schitterende Hollandse zomerweer.
Dag 1 is de traditie altijd patat met een hoop frituurzooi, zoals het hoort. De knoflooksaus en shoarmasaus van Yildriz zagen er wel lekker uit. Deze dus:
[ afbeelding ]
Dus je zou denken, mikken en knijpen maar! Neen. Dop opendraaien en knijpen maar? Helaas.
Dat domme uitsteeksel bovenop is dus gewoon een klep die totaal geen functie heeft. Sterker nog, dat ding maakt het onmogelijk om de saus ondersteboven te zetten. En aangezien wij als Hollanders elke milliliter dienen op te eten (we hebben ervoor betaald!), geeft dit problemen.
Wie heeft dat domme ding uitgevonden dan.
Je kan het nog beter gewoon zelf maken. Beetje Griekse yoghurt, mayo, knoflook, peterseilie en eventueel een scheutje sambal door elkaar mengen en een uurtje laten staan.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[..]
Je kan nog beter een random kebabzaak binnen lopen en een bakje huisgemaakte knoflooksaus van ze kopen.
Boeiend.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Yildriz is opgericht door een "Bram Muilwijk"
Saus uit een tube kopenquote:Op donderdag 12 juni 2025 23:38 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Boeiend.
Sowieso saus uit een flesje/potjex450
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |