Bekijk deze YouTube-videoquote:Zien: grote brand breekt uit op parkeerplaats voor motoren
In de Chinese stad Chongqing is woensdagmiddag een grote brand ontstaan op een parkeerplaats voor motoren.
Omstanders hebben beelden gemaakt van de grote vlammenzee.
30 minuten geleden
wat een pikzwarte rook hequote:Op donderdag 12 juni 2025 14:26 schreef maily het volgende:
Blijf binnen!
Sluit uw deuren en ramen!
Schakel de automatische ventilatie uit!
Er gaan dagen voorbij dat ik niet in Chongqing kom.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:32 schreef Starhopper het volgende:
Ik heb het level Chongqing in Hitman 3 gespeeld. Komt wel dichtbij zo.
Idem. Staat als één van de weinige Chinese steden wel op m'n verlanglijstjequote:Op donderdag 12 juni 2025 14:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Er gaan dagen voorbij dat ik niet in Chongqing kom.
Daar mag je De Partij voor bedanken.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:23 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Wauw, voor het eerst sinds weetikhoelang dat er nieuws uit China binnenkomt over flinke branden. Weliswaar motoren die in de fik vliegen, maar toch.
Vreemd genoeg hoor je in de media nooit wat over de meer dan wekelijkse fabrieken die in fik gestoken worden door ontevreden werknemers in China...
Ziet er Chongqing uit.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:24 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)otoren/71451373.html
[..]
Bekijk deze YouTube-video
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |