Ik heb al een vriendin, en heb ook veel rug haar en sommige mensen vinden dat niet prettig zal je net zien dat je het aan iemand vraagt die dat vies vindtquote:Op donderdag 12 juni 2025 11:47 schreef NoXia het volgende:
Beter aan een chickie op het strand vragen of ze je rug even wilt insmeren. 2 vliegen in 1 klap
quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:50 schreef SuperNeger het volgende:
Dit werkt best goed eigenlijk maar ik weet dus niet of het echt in mn rug intrekt of alleen maar in de verfroller trekt
[ afbeelding ]
Het is best cringe maar ik heb dus van die vrienden die doen er altijd lacherig over van "ja eerst je vieze rughaar weghalen anders smeer ik niet" echt alsof we allemaal van die low-test dolfijnenlichaampjes hebbenquote:
Neem je die verfroller ook mee naar het strand?quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:01 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Het is best cringe maar ik heb dus van die vrienden die doen er altijd lacherig over van "ja eerst je vieze rughaar weghalen anders smeer ik niet" echt alsof we allemaal van die low-test dolfijnenlichaampjes hebbenEn als ze het wel doen dat slaan ze expres stukken over of ze tekenen er alleen een lul op of zo. Ik moet echt andere vrienden zoeken eigenlijk maar de meeste mensen werken gewoon op donderdagmiddag
Je hoeft echt niet dik te zijn om niet bij je eigen rug te komen hoorquote:
Goeie tip een beetje zoals je jezelf afdroogtquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Pak een lang stuk van dat doorzichtige keukenfolie, sla het een paar keer om en om zodat je een stuk van een meter bij 8 cm hebt. Doe daar de creme op en wrijf het met je armen naar achteren, over je rug.
Precies. En de creme trekt niet in het plastic.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:38 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet dik te zijn om niet bij je eigen rug te komen hoor
[..]
Goeie tip een beetje zoals je jezelf afdroogt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |