SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Welnee. Trump zal wel verplichten dat er alleen maar met vliegtuigen uit VS gevlogen wordt. MAGA.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Boeing mag hopen dat het een menselijke fout is, anders wordt het heel moeilijk.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:08 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er niet goed uit. Dit is de staart en ik zie daar ook een wiel.
wie zet daar ook een gebouw in de weg..quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:08 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zal wel in het verlengde van de startbaan staan. Dan heeft-ie niet genoeg snelheid kunnen maken kennelijk.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie zet daar ook een gebouw in de weg..
Oh jezus.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:08 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben nooit verder gekomen dat een budget ryanair kippenhokquote:Op donderdag 12 juni 2025 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Vorig jaar nog in een Airbus Dreamliner gevlogen. Dit komt dichtbij.
Lijkt er een beetje op? Die zouden ook wel eens de oorzaak kunnen zijn? Dubbele motorstoring door vogels in de motoren.quote:
KLM stadsbusformaatje hier.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben nooit verder gekomen dat een budget ryanair kippenhok
quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:15 schreef Recce het volgende:
Hmm, ik zie nu beelden op live TV in India. Het vliegtuig was losgekomen, maar lijkt daarna motorvermogen te verliezen en zakt langzaam naar beneden. Daarna een enorme vuurbal.
Welke is flauw dan?quote:
Zone grote vuurbal jonguh, BAM!quote:
Die van ieniequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |