Heerlijk. De beestjes zoemen om het hoofd, terwijl mijn dochter lekker in de zandbak speelt.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Oh, wel beter voor het huidje
[..]
was het genieten?
[..]
op zolder klinkt ook als een PFFFFFFF
Als je geel wordt, zou ik een dokter raadplegen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb in maart in de zon gezeten
Voor de rest probeer ik altijd zogeel mogelijk in de schaduw te blijven
Oh en er zat er vies grote dikke libel naast me. Ook leuk.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hee poepiescheet
[..]ik wil geen tuinbruin
In NL?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke oke, hoe vaak heb jij afgelopen jaar in NL in de zon gelegen? Gezond is het juiste werkwoord maarja, dat vind ik maar raar
Oh wauwquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hee poepiescheet
[..]ik wil geen tuinbruin
*squish*quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh en er zat er vies grote dikke libel naast me. Ook leuk.
Niks aan de hand, slechts een beetje leverfalenquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je geel wordt, zou ik een dokter raadplegen.
Hoezo dat, libellen vreten juist irritante insecten opquote:
'Beetje'.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niks aan de hand, slechts een beetje leverfalen
binnen in huis ben ik er minder fan van.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom? Zijn toch leuke beesten?
Je zei vies, vandaarquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom? Zijn toch leuke beesten?
quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik houd niet van in de zon liggen. Maar ik heb wel een truckersarm.
in maart al, dat klinkt echt heel lang geleden ineens. En verstandigquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb in maart in de zon gezeten
Voor de rest probeer ik altijd zogeel mogelijk in de schaduw te blijven
quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee alleen gewandeld, heb een opsporing verzocht tintje op mijn onderarmen en benen en mijn hoofd, maar de rest is melkwit
Buiten zijn is heerlijk, ook al doe je niks en gewoon luisterenquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heerlijk. De beestjes zoemen om het hoofd, terwijl mijn dochter lekker in de zandbak speelt.
Vrouw en een vriendin waren lekker bij aan het praten.
Echt prachtige beestjes. Zat die bij jou in de tuin?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh en er zat er vies grote dikke libel naast me. Ook leuk.
welkom bij de clubquote:
Blijft een Engels programmaquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat, maar dan wel de andere arm.
Ja, metertje boven mijn hoofd.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt prachtige beestjes. Zat die bij jou in de tuin?
[..]
welkom bij de club
Kan je er aan de andere kant wel doorkijkenquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:20 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
ga denk ik deze kopen voor mn tuin, is snelste manier voor privacyen het kost maar 33 euro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |