quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:26 schreef LTVDK het volgende:
Net wel bijna een Final Destination momentje, liep over een bruggetje onder de bomen door. Op het moment dat ik van het bruggetje af ben hoor ik opeens een harde klap achter me, was er een tak uit de boom gevallen van het formaat parasol
Ik liep net langs een parasol. Komt wel dichtbij zo.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:26 schreef LTVDK het volgende:
Net wel bijna een Final Destination momentje, liep over een bruggetje onder de bomen door. Op het moment dat ik van het bruggetje af ben hoor ik opeens een harde klap achter me, was er een tak uit de boom gevallen van het formaat parasol
Gelukkig welquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij jou is het een stuk koeler zo te zien
Denk dat je toch weer het dronepak moet gaan dragenquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:26 schreef LTVDK het volgende:
ik las negertsquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zag hier laatst ook nepperts ja
Heeft ie niet zo'n Iron Man-pak ergens?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat je toch weer het dronepak moet gaan dragen
Wat ga je voor leuks doen?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:27 schreef Crack_ het volgende:
Die groepsreis is met 30 man, 30?! Zitten wij dan met 30 man in dat vliegtuig?jeetje
weet ik niet, maar een drone pak kan de drone hem pakken en dan naar veiligheid brengenquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeft ie niet zo'n Iron Man-pak ergens?
Dronepak?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat je toch weer het dronepak moet gaan dragen
quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:26 schreef LTVDK het volgende:
Nee, dat is wat anders.quote:
ja weet je nog. Tijd terug had ik het goede plan dat je gevolgd moest worden door een drone tijdens je wandelingenquote:
Had het laatst toevallig opgezochtquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou niet weten hoe die larven er uit zien
[..]
die vervelende aziaten
Moderne vorm van stalking.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet je nog. Tijd terug had ik het goede plan dat je gevolgd moest worden door een drone tijdens je wandelingen
Je zit niet meer in Rotterdamquote:
Volgens mij was ik het daar niet mee eensquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet je nog. Tijd terug had ik het goede plan dat je gevolgd moest worden door een drone tijdens je wandelingen
Naar Bosniëquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ga je voor leuks doen?
Inb4 "groepsreis".
Kunnen we niet gewoon zijn prik 5g chip hacken?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daar zitten er wel veel ja.quote:
nee maar dat betekent niet dat het een slecht idee is natuurlijkquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij was ik het daar niet mee eens
ik weet niet hoequote:Op donderdag 12 juni 2025 13:33 schreef essnhills het volgende:
Ku
[..]
Kunnen we niet gewoon zijn prik 5g chip hacken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |