abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217917052
Advies gevraagd . Dochter zit sinds 3.5 maand in een instroomklas groep 0. School wil haar laten doorstromen naar groep 2 na de zomer . Leerlijnen groep 1 zijn allemaal behaald , sociaal gaat het goed met haar tot nu toe maar school
Ziet aansluiting met groep 2 goedkomen gezien spel op het plein. Hoe zien jullie dit ? Ze gaat met huidige leerkracht mee en er gaan nog 2 kids van januari en eentje van begin maart . Alle meningen adviezen en overwegingen zijn welkom
pi_217984339
Ik heb dit zelf destijds ook gehad (ben nu 29 :P) en heb het als prima ervaren. Enige 'nadeel' wellicht is dat je altijd een jonge leerling blijft. Als in, ik was 16 toen ik op mijn HBO begon. Maar sociaal gezien nooit last van gehad of tegen andere dingen aan gelopen. Dus als je denkt dat je dochter er ook qua leervermogen klaar voor is gewoon doen.
  Spellchecker donderdag 19 juni 2025 @ 12:26:48 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_217984375
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 12:22 schreef Pinuts het volgende:
Ik heb dit zelf destijds ook gehad (ben nu 29 :P) en heb het als prima ervaren. Enige 'nadeel' wellicht is dat je altijd een jonge leerling blijft. Als in, ik was 16 toen ik op mijn HBO begon. Maar sociaal gezien nooit last van gehad of tegen andere dingen aan gelopen. Dus als je denkt dat je dochter er ook qua leervermogen klaar voor is gewoon doen.
OUD / Vanuit de instroomgroep door naar groep 2?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')