In maart 4 geworden . De instroom klas waar alle kids van Jan - eind schooljaar in zitten die 4 wordenquote:
En dit is onzin. Ook onder de 18 is er gewoon een ovjaarkaart als je hbo of uni gaat doen en mbo zit vaak op kortere reisafstand.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:07 schreef Thijs_Bosmini het volgende:
Persoonlijk zou ik gewoon naar groep 1 laten gaan. Die klas overslaan is onzin. Leerlijnen zijn ook onzin als je nog geen 4 bent. Laat haar lekker spelen met leeftijdsgenootjes.
Mocht het een uitblinker zijn dan slaat ze in de latere klassen wellicht een klas over.
Ze zal dan altijd jonger zijn dan vriendinnen, nu boeit het niet, maar straks met de leeftijd rond 16 of 18 is dat wel jammer, lees:uitsluiting van bepaalde wettelijke dingen.
Ook voor jezelf, een extra duur jaar in de toekomst, denk aan bijvoorbeeld aan treinkaarten tot aan de ovjaarkaart.
Er staat zoveel onzin in je post dat ik niet weet waar ik zal moeten beginnen met reageren.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:07 schreef Thijs_Bosmini het volgende:
Persoonlijk zou ik gewoon naar groep 1 laten gaan. Die klas overslaan is onzin. Leerlijnen zijn ook onzin als je nog geen 4 bent. Laat haar lekker spelen met leeftijdsgenootjes.
Mocht het een uitblinker zijn dan slaat ze in de latere klassen wellicht een klas over.
Ze zal dan altijd jonger zijn dan vriendinnen, nu boeit het niet, maar straks met de leeftijd rond 16 of 18 is dat wel jammer, lees:uitsluiting van bepaalde wettelijke dingen.
Ook voor jezelf, een extra duur jaar in de toekomst, denk aan bijvoorbeeld aan treinkaarten tot aan de ovjaarkaart.
Gewoon negeren. Wij weten beterquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:21 schreef arvensis het volgende:
[..]
Er staat zoveel onzin in je post dat ik niet weet waar ik zal moeten beginnen met reageren.
Hoe is het klas overslaan gegaan? Waar liep je tegenaan? Mijn zoon zit nu in groep 4, en gaat waarschijnlijk volgend jaar groep 5 en 6 ineen doen, wel in een combiklas. Dus ben benieuwd naar ervaringen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:17 schreef arvensis het volgende:
Kijk naar je kind.
Mijn dochter (november) is rond Sinterklaas begonnen in groep 1 en vrijwel meteen doorgestroomd naar groep 2.
Als mijn kind wat verder is en alle leerdoelen uit groep 1 al heeft behaald, denk ik niet dat ik haar een pretje zou doen door haar groep 1 (over) te laten doen.
Bij m’n zoon (maart) wel de gewone lijn doorlopen en daar heel erg spijt van gehad. Die heeft later een klas overgeslagen. Het was veel makkelijker geweest als dat in de kleuterklas al was gebeurd. Zoon is zeer hoogbegaafd, bij m’n dochter ook een sterk vermoeden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |