Ook niet als "kookwas"?quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mijn wasmachine niet eens een 90 graden optie?
Ik heb dat laatje van mijn wasmachine geloof ik nog nooit gebruiktquote:Op donderdag 12 juni 2025 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens de handleiding van m'n wasmachine moeten ze in het laatje, maar nee, dat moeten ze niet.
Maar natuurlijk weten we allemaal hoe dat klnkt.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:59 schreef CherryLips het volgende:
Er staat hier buiten een vuilniswagen moeilijk te doen en hij klinkt als een stervende brachiosaurus.
Ja, ik moet altijd een katoenprogramma kiezen daarvoor, daar zitten bij de mijne heul veul temperatuuropties.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:02 schreef Ama het volgende:
Het is bij mij ook even zoeken tussen de programma's maar ik heb één of twee programma's waar die wel op 90 kan.
wat een prul!quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mijn wasmachine niet eens een 90 graden optie?
Dus eigenlijk kan dat best, een vaatwastablet. Welk merk gebruik jij?quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:03 schreef Ama het volgende:
Dus dat doe ik ook dan af en toe met een vaatwastabletje.
ja ik ook. En calgon in het laatje. Soms.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb dat laatje van mijn wasmachine geloof ik nog nooit gebruiktGewoon altijd zo'n capsule in de trommel
Het gaat er dan ook niet per se om dat je je kleding daarop moet wassen want dat was niet de discussie.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:03 schreef Nattekat het volgende:
90 graden? Dan komt het er 2 maten kleiner uit
het is ook niet de bedoelding dat je er kleren bij doet.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:03 schreef Nattekat het volgende:
90 graden? Dan komt het er 2 maten kleiner uit
Oh wacht, heb wel een hete optie, 95 graden zelfsquote:
Ik heb gewoon een doosje Jumbo huismerk staan want ik heb ook geen vaatwasser en ik heb het idee dat dit prima werkt.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kan dat best, een vaatwastablet. Welk merk gebruik jij?
Kon het me al niet voorstellen dat het er niet op zou zitten.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh wacht, heb wel een hete optie, 95 graden zelfs
ik heb ook speciaal daarvoor ooit ene doosje bij de lidl gekocht. kost geen drol.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een doosje Jumbo huismerk staan want ik heb ook geen vaatwasser en ik heb het idee dat dit prima werkt.
Maar waarschijnlijk nog nooit gebruikt danquote:Op donderdag 12 juni 2025 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kon het me al niet voorstellen dat het er niet op zou zitten.
Oh ik niet want bij 90° gaat dat wel weg.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb ook speciaal daarvoor ooit ene doosje bij de lidl gekocht. kost geen drol.
wel haal ik uit voorzorg het oplosbaar plasticje er toch vanaf
WASMACHINES LEVEN LANGER MET CALGON!!!quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook. En calgon in het laatje. Soms.
Als dat er bij 55-65 graden in de vaatwasser af gaat, gaat dat er bij 90 graden in de wasmachine ook wel af.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb ook speciaal daarvoor ooit ene doosje bij de lidl gekocht. kost geen drol.
wel haal ik uit voorzorg het oplosbaar plasticje er toch vanaf
quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:07 schreef Recce het volgende:
[..]
WASMACHINES LEVEN LANGER MET CALGON!!!
CALGON!!!
nja, vast wel, maar toch.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik niet want bij 90° gaat dat wel weg.
Ja maar 30 of 90 daar zit wel een verschil tussen..quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, vast wel, maar toch.
Ik had ooit van die wasmiddel pods die bij 30 graden niet goed oploste. had ik allemaal van die plastic fliebertjes aan mn kleren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |