abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 juni 2025 @ 00:57:54 #1
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_217916798
V anavond even uit geweest. Geen idee wat er nou precies allemaal gebeurde want het ging erg snel :')
Ging er heen met een vriend van mij. Buiten was een kennis op mij aan't wachten, heel gezellig mee gepraat. Ze gaat naar binnen en ik ga met die vriend van mij en nog een gast even praten over onze muzikale middag vet gezellig. Komt die vrouw naar buiten toe "dus jij vind dat ik een probleem heb he?" en ze slaat me op m'n schouder en noemt me een idioot.

Ik kijk even naar die vrienden en begin te lachen want wat de heck is dit nou weer _O- Zij gaat ondertussen boos naar binnen toe en heb nog steeds geen idee wat er nou speelt _O-

Nou goed kwartier later komt ze weer naar buiten toe. Héél verhaal over dat ik wel degelijk weet dat ik net met die 2 vrienden over haar aan het praten was, en dat ik niet moest denken dat ze achterlijk was en dat de enige die hulp nodig had ik was en dat ik naar huis moest en moest gaan huilen. Dus ik vroeg aan haar of ze misschien niet zo'n scene zou willen maken omdat ze dan inderdaad het stempeltje "probleemgeval" zou krijgen want niemand weet waar het over gaat, dat ze niet zo haar issues moet projecteren en dat ze niet belangrijk genoeg is om lang over te praten.

Toen gooide ze d'r sigaret tegen mij aan en was het "DOE AANGIFTE DAN KLOOTZAK?! JE DENKT DAT JE HEEL WAT BENT HE, MAAR JE BENT NIEMAND. JE WILDE MIJ ALLEEN MAAR GEBRUIKEN VOOR JE EIGEN PLEZIER" (eh....) en hoopte ze dat ik doodviel. Prima.

Overigens wilde ze er geen enkele uitleg over geven. Wilde niet vertellen wat er nou speelde want "dat weet je godverdomme zelf ook wel" :')

Daarna een berichtje gestuurd dat ik dit echt alle perken te buiten vond gaan en geen contact meer wenste. En toen was het "ben blij dat ik van je af ben, jij zal nooit een echte vrouw krijgen idioot die je bent met je vieze spelletjes" (nog steeds geen idee wat er nou aan de hand was _O-)

Daarna de eer aan mezelf gehouden. Gezegd dat ik hoopte dat ze een fijn leven tegemoet gaat en het leven haar weer snel gaat toelacht en het beste gewenst.

Maar ben ik te snel geweest om hier in de deur dicht te gooien na dit incident? Voor mijn gevoel heb ik juist gehandeld omdat 't toch alleen maar op niks zou uitlopen. Maar aan de andere kant vind ik blokkeren zo'n zwakte bod normaliter

Overigens had ze niet gedronken dus van enige verwarring kan geen spraken zijn.

[ Bericht 17% gewijzigd door CoolGuy op 12-06-2025 07:11:09 (OP terug geplaatst.) ]
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_217916809
Ze was dronken en zag jou voor iemand anders aan.
  donderdag 12 juni 2025 @ 01:10:04 #3
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_217916812
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 01:08 schreef Hiddendoe het volgende:
Ze was dronken en zag jou voor iemand anders aan.
Nee ze was nuchter en sprak mij aan met m'n voornaam dus dat kan niet :')
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_217916832

Ik vermoed dat je maar een half verhaal vertelt. Maar zit nu al te wachten op de reacties in dit nu al geweldige topique.
pi_217916907
Alles bij elkaar aan dit topic komt flink over alsof je het bij jezelf te zoeken hebt
  donderdag 12 juni 2025 @ 05:09:39 #6
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217916927
Hier moet even een OP worden teruggezet.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_217917242
Geen OP?
pi_217917497
Waarom maak jij al minimaal een jaar of 20 zo een dingen om je heen met mensen
lol
  donderdag 12 juni 2025 @ 07:59:58 #9
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217917565
KLB praat?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217917589
Oké, wat heb je tegen die twee vrienden over haar gezegd toen ze naar binnen liep?
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_217917636
Ok en nu even de versie met hoe het echt is gegaan?
  donderdag 12 juni 2025 @ 08:18:51 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217917691
Als die vrouw zich al zo gedraagt als ze nuchter is. :')
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 12 juni 2025 @ 08:28:33 #13
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_217917749
Hoezo krijg jij toch altijd ruzie met iedereen? Dat kan toch niet alleen maar aan alle anderen liggen?
  donderdag 12 juni 2025 @ 08:32:09 #14
277627 Seven.
We are Borg.
pi_217917781
Iemand al gecheckt of dit een Viva lemming is?
Resistance is futile.
pi_217917812
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 00:57 schreef Grotetijd het volgende:
V anavond even uit geweest. Geen idee wat er nou precies allemaal gebeurde want het ging erg snel :')
Ging er heen met een vriend van mij. Buiten was een kennis op mij aan't wachten, heel gezellig mee gepraat. Ze gaat naar binnen en ik ga met die vriend van mij en nog een gast even praten over onze muzikale middag vet gezellig. Komt die vrouw naar buiten toe "dus jij vind dat ik een probleem heb he?" en ze slaat me op m'n schouder en noemt me een idioot.

Ik kijk even naar die vrienden en begin te lachen want wat de heck is dit nou weer _O- Zij gaat ondertussen boos naar binnen toe en heb nog steeds geen idee wat er nou speelt _O-

Nou goed kwartier later komt ze weer naar buiten toe. Héél verhaal over dat ik wel degelijk weet dat ik net met die 2 vrienden over haar aan het praten was, en dat ik niet moest denken dat ze achterlijk was en dat de enige die hulp nodig had ik was en dat ik naar huis moest en moest gaan huilen. Dus ik vroeg aan haar of ze misschien niet zo'n scene zou willen maken omdat ze dan inderdaad het stempeltje "probleemgeval" zou krijgen want niemand weet waar het over gaat, dat ze niet zo haar issues moet projecteren en dat ze niet belangrijk genoeg is om lang over te praten.

Toen gooide ze d'r sigaret tegen mij aan en was het "DOE AANGIFTE DAN KLOOTZAK?! JE DENKT DAT JE HEEL WAT BENT HE, MAAR JE BENT NIEMAND. JE WILDE MIJ ALLEEN MAAR GEBRUIKEN VOOR JE EIGEN PLEZIER" (eh....) en hoopte ze dat ik doodviel. Prima.

Overigens wilde ze er geen enkele uitleg over geven. Wilde niet vertellen wat er nou speelde want "dat weet je godverdomme zelf ook wel" :')

Daarna een berichtje gestuurd dat ik dit echt alle perken te buiten vond gaan en geen contact meer wenste. En toen was het "ben blij dat ik van je af ben, jij zal nooit een echte vrouw krijgen idioot die je bent met je vieze spelletjes" (nog steeds geen idee wat er nou aan de hand was _O-)

Daarna de eer aan mezelf gehouden. Gezegd dat ik hoopte dat ze een fijn leven tegemoet gaat en het leven haar weer snel gaat toelacht en het beste gewenst.

Maar ben ik te snel geweest om hier in de deur dicht te gooien na dit incident? Voor mijn gevoel heb ik juist gehandeld omdat 't toch alleen maar op niks zou uitlopen. Maar aan de andere kant vind ik blokkeren zo'n zwakte bod normaliter

Overigens had ze niet gedronken dus van enige verwarring kan geen spraken zijn.
Is ze aan de medicijnen?
  donderdag 12 juni 2025 @ 09:12:58 #16
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_217918095
Don’t stick your dick in crazy.
pi_217918224
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 07:48 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Waarom maak jij al minimaal een jaar of 20 zo een dingen om je heen met mensen
Ook altijd zomaar uit het niets.

Daarnaast, op woensdagmiddag muziek maken en dan ‘s avonds uit gaan… heb je nog steeds geen werk ofzo?
  donderdag 12 juni 2025 @ 09:31:34 #18
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_217918240
Niet op reageren, ts. Labiele vrouwen heb je overal.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_217918294
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2025 09:29 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ook altijd zomaar uit het niets.

Daarnaast, op woensdagmiddag muziek maken en dan ‘s avonds uit gaan… heb je nog steeds geen werk ofzo?
misschien vakantie (lol)
lol
  donderdag 12 juni 2025 @ 09:43:53 #20
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217918347
Je hebt niet snel genoeg geblokkerd lol
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 12 juni 2025 @ 11:56:29 #21
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_217919370
waarom zou je zo iemand überhaupt nog een berichtje sturen
dan gaat er ook wat mis bij jou
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_217919381
@CoolGuy _O_ thanks voor het weer leesbaar maken van de OP _O_

Bradda toppa, OP weer weghalen als niemand hem gelezen heeft -O-
  donderdag 12 juni 2025 @ 12:07:56 #23
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_217919436
Had je ook wat gehad met die vrouw? Een relatie, ONS oid?
To BG or not to BG!
  donderdag 12 juni 2025 @ 12:08:35 #24
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_217919440
Ziek ouwe heb jij weer.

Heb je een opblaaspop op batterijen krijgt ie storing en flipt !!!!
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  Moderator / Redactie FP donderdag 12 juni 2025 @ 12:11:52 #25
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_217919460
Klinkt als een scène uit een film :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')