V anavond even uit geweest. Geen idee wat er nou precies allemaal gebeurde want het ging erg snel

Ging er heen met een vriend van mij. Buiten was een kennis op mij aan't wachten, heel gezellig mee gepraat. Ze gaat naar binnen en ik ga met die vriend van mij en nog een gast even praten over onze muzikale middag vet gezellig. Komt die vrouw naar buiten toe "dus jij vind dat ik een probleem heb he?" en ze slaat me op m'n schouder en noemt me een idioot.
Ik kijk even naar die vrienden en begin te lachen want wat de heck is dit nou weer

Zij gaat ondertussen boos naar binnen toe en heb nog steeds geen idee wat er nou speelt

Nou goed kwartier later komt ze weer naar buiten toe. Héél verhaal over dat ik wel degelijk weet dat ik net met die 2 vrienden over haar aan het praten was, en dat ik niet moest denken dat ze achterlijk was en dat de enige die hulp nodig had ik was en dat ik naar huis moest en moest gaan huilen. Dus ik vroeg aan haar of ze misschien niet zo'n scene zou willen maken omdat ze dan inderdaad het stempeltje "probleemgeval" zou krijgen want niemand weet waar het over gaat, dat ze niet zo haar issues moet projecteren en dat ze niet belangrijk genoeg is om lang over te praten.
Toen gooide ze d'r sigaret tegen mij aan en was het "DOE AANGIFTE DAN KLOOTZAK?! JE DENKT DAT JE HEEL WAT BENT HE, MAAR JE BENT NIEMAND. JE WILDE MIJ ALLEEN MAAR GEBRUIKEN VOOR JE EIGEN PLEZIER" (eh....) en hoopte ze dat ik doodviel. Prima.
Overigens wilde ze er geen enkele uitleg over geven. Wilde niet vertellen wat er nou speelde want "dat weet je godverdomme zelf ook wel"

Daarna een berichtje gestuurd dat ik dit echt alle perken te buiten vond gaan en geen contact meer wenste. En toen was het "ben blij dat ik van je af ben, jij zal nooit een echte vrouw krijgen idioot die je bent met je vieze spelletjes" (nog steeds geen idee wat er nou aan de hand was

)
Daarna de eer aan mezelf gehouden. Gezegd dat ik hoopte dat ze een fijn leven tegemoet gaat en het leven haar weer snel gaat toelacht en het beste gewenst.
Maar ben ik te snel geweest om hier in de deur dicht te gooien na dit incident? Voor mijn gevoel heb ik juist gehandeld omdat 't toch alleen maar op niks zou uitlopen. Maar aan de andere kant vind ik blokkeren zo'n zwakte bod normaliter
Overigens had ze niet gedronken dus van enige verwarring kan geen spraken zijn.
[ Bericht 17% gewijzigd door CoolGuy op 12-06-2025 07:11:09 (OP terug geplaatst.) ]