Weet ik. Doet niks af aan zijn gedachtegoed.quote:
Het was volgens mij een bundel van polemische essays, uiteraard scherp van toon, dus.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:34 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Weet ik. Doet niks af aan zijn gedachtegoed.
De man was homo en sprak zo negatief over Nederland. Dat is toch op zijn minst opmerkelijk?
Gay=blij.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het was volgens mij een bundel van polemische essays, uiteraard scherp van toon, dus.
Ik zie het verband niet direct tussen zijn homoseksualiteit en zijn mening over Nederland.
Vooral dat hij homo was. Ongelooflijk. Verder praat je gruwelijk onwetend en denigrerend over één van Neerlands grootste schrijvers en columnisten van de tweede helft vorige eeuw. Ik wil wel meer typen, maar dat is alsof ik aan Hennie Huisman uitleg waarom hij geen drummer mag worden bij The Rolling Stones.quote:Op woensdag 11 juni 2025 22:34 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Weet ik. Doet niks af aan zijn gedachtegoed.
De man was homo en sprak zo negatief over Nederland. Dat is toch op zijn minst opmerkelijk?
Hij was een briljante TV-recensent. De term 'Treurbuis" bv is van hem.quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:05 schreef Harvest89 het volgende:
Hier een groot fan. Niet van zijn boeken want daar heb ik nog geen letter van gelezen. Maar ik heb een paar interviews van hem gezien en hij heeft volgens mij ook eens bij Pauw en Witteman gezeten.
Was hilarisch. Inderdaad alles lekker af kraken, lekker zuur. Ik hou van dat soort mensen. Want ze zijn meestal wel eerlijk, en niet zo nep positief en gemaakt zoals bijvoorbeeld Arie Boomsma of zo. Vreselijke kerel vind ik dat.
Ik vind zijn gedichten juist minder. Als Dichter de Vaderlands was hij geforceerd kritisch.quote:Op donderdag 12 juni 2025 07:59 schreef herverwijderd het volgende:
Ik heb vooral zijn gedichten gelezen en ik vind ze prachtig. Het taalgebruik, hoe hij met de thema's omging, de ironie, de humor.. fantastich.
Waar haal ik de gore moed vandaan he? De ene homo die de andere homo afkraakt.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vooral dat hij homo was. Ongelooflijk. Verder praat je gruwelijk onwetend en denigrerend over één van Neerlands grootste schrijvers en columnisten van de tweede helft vorige eeuw. Ik wil wel meer typen, maar dat is alsof ik aan Hennie Huisman uitleg waarom hij geen drummer mag worden bij The Rolling Stones.
Maar toch een negatief topic openen alsof je zijn hele ouevre kent.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:52 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waar haal ik de gore moed vandaan he? De ene homo die de andere homo afkraakt.
Wat de rest van je bericht betreft heb je gewoon gelijk.
Ik heb inderdaad niet veel van hem gelezen. Ga ik wel doen.
Niemand is perfect.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar toch een negatief topic openen alsof je zijn hele ouevre kent.
Het is de duivel!quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Literatuur - alsof je voor de gek wordt gehouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |