Dan zal er geen reden zijn geweest om een direct gevaar te verwachten.. Ik hoop dat die inschatting correct was.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:39 schreef Ama het volgende:
Oh ze is al bijna een maand vermist en nu pas komt er een bericht naar buiten?
Is uit Usa komen overwaaien wellicht?quote:
Wat dacht je van het feit dat het nu wel erg lang duurt voordat ze contact opneemt met de instelling, vrienden of familie?quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:32 schreef marretak het volgende:
[..]
Is uit Usa komen overwaaien wellicht?
Daar krijgen de politie dusdanig veel oproepen van, en ook ten onrechte oproepen voor vermiste kinderen dat ze er nix mee kunnen doen op ten duur?
Blijkbaar niet dus.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dan zal er geen reden zijn geweest om een direct gevaar te verwachten.. Ik hoop dat die inschatting correct was.
Of er zijn nieuwe ontwikkelingen/inzichten.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dan zal er geen reden zijn geweest om een direct gevaar te verwachten.. Ik hoop dat die inschatting correct was.
Dat is toch juist sinds de jaren 90 ofzo totaal anders daar. Dat ze niet standaard meer afwachten maar in principe tot meteen actie overgaanquote:Op woensdag 11 juni 2025 17:32 schreef marretak het volgende:
[..]
Is uit Usa komen overwaaien wellicht?
Daar krijgen de politie dusdanig veel oproepen van, en ook ten onrechte oproepen voor vermiste kinderen dat ze er nix mee kunnen doen op ten duur?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |