SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bolk?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dat had je al verteldquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:18 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ik ga over een paar weken op 2 teckels met Jeroentje oppassen.
En 2 katten.
En 2 cavia’s![]()
En een vijver vol vissen.
Ik ga jullie elke dag berichten dat alles nog leeft![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
In de IKEA bijvoorbeeld. Slenterslenter in het gangetje met de kar, en inhalen wil haast niet.quote:
How can I make this topic about me?![]()
oke 60 gram suiker nog naar binnen gewerkt omdat alles stom is en iedereen en alles moet sterven
tijd voor yoga
mijn irritatie level moet echt zakkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
gewoon heel hard roepenquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In de IKEA bijvoorbeeld. Slenterslenter in het gangetje met de kar, en inhalen wil haast niet.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee die paden zijn veel te smalquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In de IKEA bijvoorbeeld. Slenterslenter in het gangetje met de kar, en inhalen wil haast niet.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
En ondertussen, in het echt, greys: "Pardon mevrouw, zou ik er even langs mogen, dankuwelhoor, nog een vrije middag, bedankt"quote:How can I make this topic about me?![]()
in de ikea neem ik de kortste route en ontwijk alle mensenquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En ondertussen, in het echt, greys: "Pardon mevrouw, zou ik er even langs mogen, dankuwelhoor, nog een vrije middag, bedankt"
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, ik neem ook vaak de shortcuts. Best een gedoe nog om daar te komen waar je moet zijn, verdieping omhoog, dan gelijk weer naar beneden... en dan nog door 300 meter magazijn richting kassa....quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
in de ikea neem ik de kortste route en ontwijk alle mensenHow can I make this topic about me?![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
ik heb de laatste maanden een beetje mijn buik vol van mensenquote:Op woensdag 11 juni 2025 16:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik neem ook vaak de shortcuts. Best een gedoe nog om daar te komen waar je moet zijn, verdieping omhoog, dan gelijk weer naar beneden... en dan nog door 300 meter magazijn richting kassa....
dus zal niet snel naar de ikea gaanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ben nu een paar keer geweest, om mijn woonkamer wat te veranderen en aan te kleden.quote:Op woensdag 11 juni 2025 16:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb de laatste maanden een beetje mijn buik vol van mensen
dus zal niet snel naar de ikea gaanHow can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: