Denken dat ik voor het eerst in de provincie benquote:Op woensdag 11 juni 2025 13:54 schreef Flitsbezorger het volgende:
TS pretendeert zo wijs en bij de tijd te zijn, maar komt voor het eerst in de provincie2
Nee, morgen ga ik weer terug naar Rotterdam. Moest 2 dagen in Spakenburg vertoeven, dus omstreken ook bezocht.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:55 schreef Näsenbar het volgende:
@:mikeytt gaat je volgende topic over Leusden? Of Veenendaal?
Vanmiddag meet in Amersfoort? Bij Broei kan je lekker biologisch en vegetarisch eten.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee, morgen ga ik weer terug naar Rotterdam. Moest 2 dagen in Spakenburg vertoeven, dus omstreken ook bezocht.
Rozey is nog beterquote:Op woensdag 11 juni 2025 13:57 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Vanmiddag meet in Amersfoort? Bij Broei kan je lekker biologisch en vegetarisch eten.
Waarom dan aandachtshoeren met 5 topics over die gehuchtenquote:Op woensdag 11 juni 2025 13:55 schreef Mikeytt het volgende:
Denken dat ik voor het eerst in de provincie ben
Dat is geen antwoord op mijn vraag Miks.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Rozey is nog beterIn Rotterdam heb je daar ook een vestiging van. Echt mn favo vega resta. Ook nog eens all u can eat
Omdat dit wel heel belabberd is.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:02 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Waarom dan aandachtshoeren met 5 topics over die gehuchten
Dat was een uitnodiging om naar Rozey te gaanquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:02 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag Miks.
Maar je bent nu toch in Spakenburg? Je kan altijd nog naar Rozey, stel je eens open en neem wat van de sfeer om je heen op.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat was een uitnodiging om naar Rozey te gaan
Nee, nu ben ik in Nijkerk. Vanaaf ben ik wel in Spakenburgquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:06 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Maar je bent nu toch in Spakenburg? Je kan altijd nog naar Rozey, stel je eens open en neem wat van de sfeer om je heen op.
Dan is Amersfoort alsnog dichterbij dan Rotterdam.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee, nu ben ik in Nijkerk. Vanaaf ben ik wel in Spakenburg
Amersfoort heeft ook een Rozey. Dat zeg ik tochquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:07 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dan is Amersfoort alsnog dichterbij dan Rotterdam.
Ooh die kende ik helemaal nog niet! Laten we daar dan naartoe gaan!quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Amersfoort heeft ook een Rozey. Dat zeg ik toch
omstreken, ofwel Fryslânquote:Op woensdag 11 juni 2025 13:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Denken dat ik voor het eerst in de provincie ben
Wel voor het eerst in dit gedeelte van het land. En moet zeggen dat dit nog erger is dan de provincie in het oosten en zuiden.
De provincie in het Noorden is wel mooi. Groningen en omstreken
Mijn nederige excuses. Is al lang geleden dat ik het gehoord hebquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niekark...
Als je het plat uitspreekt dan wel correct graag.
Ik was laatst in Veenendaal, en dat centrumpje met passage en corridor of hoe dat ook heet, dat is wel droevig hoor. Zo'n mooie omgeving, die bossen, en dan zo'n kutplek er van maken, het is gewoon knap.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:55 schreef Näsenbar het volgende:
@:mikeytt gaat je volgende topic over Leusden? Of Veenendaal?
Ik vind het toch bijzonder dat Veenendaal relatief groot is in de regio voor hetgeen wat het te bieden heeft, namelijk helemaal niks.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:55 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik was laatst in Veenendaal, en dat centrumpje met passage en corridor of hoe dat ook heet, dat is wel droevig hoor. Zo'n mooie omgeving, die bossen, en dan zo'n kutplek er van maken, het is gewoon knap.
Ik nomineer Ede voor dezelfde soort droevigheid in een verder mooie regio.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:55 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik was laatst in Veenendaal, en dat centrumpje met passage en corridor of hoe dat ook heet, dat is wel droevig hoor. Zo'n mooie omgeving, die bossen, en dan zo'n kutplek er van maken, het is gewoon knap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |