“Nou mevrouwtje, de frikandelletjes liggen in het vet hoor, als u wilt kunt wel even douchen terwijl u wacht”quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:30 schreef Hathor het volgende:
Maarreh....een cafetaria waar je je kan douchen?
En de volgende engnek alweer gevonden.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:41 schreef ricky3 het volgende:
Opzich filmen met camera op je eigen toilet en douche moet gewoon kunnen, zolang je de beelden maar niet verspreid.
Zolang jij de enige gebruiker bent moet je vooral doen wat je niet kunt latenquote:Op woensdag 11 juni 2025 10:41 schreef ricky3 het volgende:
Opzich filmen met camera op je eigen toilet en douche moet gewoon kunnen, zolang je de beelden maar niet verspreid.
Zal straks een filmpje voor je maken waarin een mooie biels uit mijn sterretje komt glijden.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:41 schreef ricky3 het volgende:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zal straks een filmpje voor je maken waarin een mooie biels uit mijn sterretje komt glijden.
Spiegel je niet aan Gijp. Is geen fris figuur.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh? Ik hoor Gijp dit regelmatig zeggen en heeft nooit tegengas gehad van de heren van stand. Dus dat lijkt mee te vallen.˛
Haha, nee, nog nooit in Werkendam geweest. Maar Gia is ook echt een naam, schijnbaar. Het is niet mijn echte naam, ieg.quote:
#17quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:14 schreef Tjacka het volgende:
Maar... die meiden die vaak bij de patatboer werken zijn toch geen 18....
Ervaringsdeskundige?quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:18 schreef Het_Bokje het volgende:
De reden dat er veel minder camera's in mannen-WC's hangen is gewoon omdat de kans een stuk groter is dat ze kapotgeplast worden.
Moet wel haast er ook bij zitten (en dan noemen we dat 'bijvangst' #tonino)quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:20 schreef BansheeBoy het volgende:
De gestoordheid van sommige mannen. Je hebt zoveel opties om aan je trekken te komen. De meest normale is je eigen vrouw uit elkaar trekken. Maar nee hoor, het mannetje in kwestie wil per se beelden van onbekende vrouwen die een grote boodschap doen.˛
PVV-stemmer. Zie je direct. Voorheen FvD. Die zijn niet vies van dit soort praktijken. Of Denk… maar dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:11 schreef Perrin het volgende:
Je kijkt dan toch met een andere blik naar dit soort beelden.
[ afbeelding ]
Wat een goeie ventquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:24 schreef r_one het volgende:
[..]
Moet wel haast er ook bij zitten (en dan noemen we dat 'bijvangst' #tonino)
Doet mij denken aan Richard K. uit Klazienaveenquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:26 schreef Het_Bokje het volgende:
Dus die eerdere Paniekzaaierij door de Werkendamse bevolking 'muh friet moet blijvuh'-petitie was eigenlijk een false flag om de gestage stroom van illegale naaktbeelden niet te onderbreken?
Blijkbaar hebben 'goeie venten' een dagelijkse portie verse kinderpixels nodig of zo?
Wel een beetje eng dat je een "best practices" bibliotheek hebt.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Onder het wastafeltje natuurlijk. Zoiets:
[ afbeelding ]
- Ik denk dat ie zn eigen personeel wel kentquote:Op woensdag 11 juni 2025 09:20 schreef BansheeBoy het volgende:
De gestoordheid van sommige mannen. Je hebt zoveel opties om aan je trekken te komen. De meest normale is je eigen vrouw uit elkaar trekken. Maar nee hoor, het mannetje in kwestie wil per se beelden van onbekende vrouwen die een grote boodschap doen.˛
Is dat echt een vraag? Zo ja, onder welke piramide heb jij je hele leven geleefd?quote:
He bah! Gelukkig zijn er genoeg vrouwen die deze woorden zelf ook gebruiken en niet vies zijn van een potje dampende seks.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Banshee, zo praat je niet over vrouwen… ‘uit elkaar trekken’. Zeer onbeschoft.
Da fuq is wrong with you?quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:41 schreef ricky3 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |